A ja napiszę tak.
Na początek weryfikacja pompy wody,w słabej jakości pompach spadały wirniki.jeżeli ok.to
uszczelka pod głowicą,i czarny scenariusz pęknięta głowica.
Brak ogrzewania powoduje nadmierne ciśnienie w układzie które powoduje wypychanie płynu z nagrzewnicy.
Pozdrawiam.
Chodzi o plaka??? Jeżeli mechanicznie jest ok to na plaku musi chodzić.
Jeżeli nie to szukać przyczyny w mechanice,na początek do sprawdzenia poprawność ustawienia rozrządu i kompresja.
Pozdrawiam
Poproś warsztat o wykonanie autoscanu auta,jeżeli dysponują vcds-em
Darku,myślę podobnie jak Ty i napiszę to....kolegę robią w balona, naciągana wymiana części bo może pomoże itd.
Do autora:
Zabierz auto i poszukaj kogoś z wiedzą i doświadczeniem w naprawie tych silników. Zapytaj na spotach w swojej okolicy. Myślę że napewno jest ktoś kto ma o tym pojęcie.
Tyle ode mnie.
Pozdrawiam.
Za dużo gdybania,widać że Pan mechanik szuka w ciemno.Wystarczy porządna diagnostyka .
Zmień mechanika ,szkoda Twojego zdrowia i pieniędzy na nauki Pana mechanika.
Jak masz dostępne błędy to poproszę o podanie.
Przy edc17c46,prawdopodobnie taki posiadasz, najtańsza opcja to porządny Tuner....
Te sterowniki nie są jeszcze tanie,jak uwalisz dochodzą koszty dopisania, ewentualnie klonowania itp...