miro_x Opublikowano 9 Września 2007 Opublikowano 9 Września 2007 Silniki AHF/ASV Gr. Podgr. Parametr AHF/ASV (bieg jałowy) AHF/ASV (obciążenie) 0 1 Obroty silnika 41..46 138..148 2 Kąt początku wtrysku 12..75 137..215 3 Położenie pedału przyspieszenia 0 255 4 Dawka wtryskiwanego paliwa 11..45 199..214 5 Ciśnienie w kolektorze ssącym 83..106 179..215 6 Ciśnienie atmosferyczne 183..224 183..224 7 Temperatura płynu chłodzącego 80..35 80..35 8 Temperatura w kolektorze ssącym 50..182 50..182 9 Temperatura paliwa 91..201 91..201 10 Masa powietrza 69.111 255 _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ 1 1 Obroty silnika w O/min 861..945 2 Dawka wtryskiwanego paliwa w mg/skok 2,2..9 3 Czas trwania początku wtrysku w V 1,3..2,1 4 Temperatura płynu chłodzącego w °C 80..110 _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ 2 1 Obroty silnika w O/min 861..945 2 Położenie pedału przyspieszenia w % 0 3 Betriebszustand 10 4 Temperatura płynu chłodzącego w °C 80..110 _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ 3 1 Obroty silnika w O/min 861..945 2 Zasysana masa powietrza w mg/skok (wymagana) 230..370 3 Zasysana masa powietrza w mg/skok (rzeczywista) 230..370 4 Współczynnik trwania impulsu otwarcia zaworu 40..75 recyrkulacji spalin w % _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ 4 1 Obroty silnika w O/min 861..945 2900..3100 2 Kąt początku wtrysku rzeczywisty 2°n.OT..3°v.OT 8..14°v.OT 3 Kąt wtrysku wymagany 2°n.OT..3°v.OT 8..14°.v.OT 4 Kąt synchronizacji 3..80 50..95 _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ 8 1 Obroty silnika w O/min 2900..3100 2 Dawka paliwa życzenie kierowcy mg/skok 42..46 3 ograniczenie dawki paliwa przez obroty 38,2..42,2 (ograniczenie momentu obrotowego) w mg/skok 4 Ograniczenie dawki paliwa na podstawie masy zasysanego 41..44 powietrza (eliminowanie zadymienia spalin) mg/skok _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ 10 1 Zasysana masa powietrza mg/skok 800..1100 2 Ciśnienie atmosferyczne (ciśnienie powietrza) w mbar 900..1100 3 Podciśnienie w kolektorze ssącym (ciśnienie doładowania) w mbar 1850..2250 4 Położenie pedału przyspieszenia w % 100 _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ 11 1 Obroty silnika w O/min 2900.3100 2 Ciśnienie doładowania (wymagane) w mbar 1850..1950 3 Ciśnienie doładowania (rzeczywiste) w mbar 1850..2250 4 Współczynnik trwania impulsu otwarcia zaworu 45..95 ograniczania ciśnienia doładowania w % _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ 13 1 Regulator równ.pracy - dawka wtrysku cyl 1 Laufruheregler Zyl. 1 in mg/H -2,0..+2,0 2 Regulator równ.pracy - dawka wtrysku cyl 2 Laufruheregler Zyl. 1 in mg/H -2,0..+2,0 3 Regulator równ.pracy - dawka wtrysku cyl 3 Laufruheregler Zyl. 1 in mg/H -2,0..+2,0 4 Regulator równ.pracy - dawka wtrysku cyl 4 Laufruheregler Zyl. 1 in mg/H -2,0..+2,0 _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ 19 1 Napięcie czujnika dla drogi przesuwu regulacyjnego 0,500..0,970 (położenie skrajne-stop) w V 2 Napięcie czujnika dla drogi przesuwu regulacyjnego 4,150..4740 (położenie skrajne-start) w V Silnik ALE Gr. Podgr. Parametr ALE (bieg jałowy) ALE (obciążenie) 0 1 Obroty silnika 41..45 134..153 2 Kąt początku wtrysku 12..75 137..213 3 Położenie pedału przyspieszenia 0 255 4 Dawka wtryskiwanego paliwa 11..45 170..190 5 Ciśnienie w kolektorze ssącym brak wartości 163..225 6 Ciśnienie atmosferyczne brak wartości brak wartości 7 Temperatura płynu chłodzącego 80..35 80..35 8 Temperatura w kolektorze ssącym 80..190 35..190 9 Temperatura paliwa 91..201 91..201 10 Masa powietrza 69.111 255 _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ 1 1 Obroty silnika w O/min 861..945 2 Dawka wtryskiwanego paliwa w mg/skok 2,2..9 3 Czas trwania początku wtrysku w V 1,35..2,1 4 Temperatura płynu chłodzącego w °C 80..110 _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ 2 1 Obroty silnika w O/min 861..945 2 Położenie pedału przyspieszenia w % 0 3 Betriebszustand 10 4 Temperatura płynu chłodzącego w °C 80..110 _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ 3 1 Obroty silnika w O/min 861..945 2 Zasysana masa powietrza w mg/skok (wymagana) 240..340 3 Zasysana masa powietrza w mg/skok (rzeczywista) 240..340 4 Współczynnik trwania impulsu otwarcia zaworu 40..84 recyrkulacji spalin w % _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ 4 1 Obroty silnika w O/min 861..945 2800..3200 2 Kąt początku wtrysku rzeczywisty 2°n.OT..3°v.OT 8..14°v.OT 3 Kąt wtrysku wymagany 2°n.OT..3°v.OT 8..14°.v.OT 4 Kąt synchronizacji 3..70 50..95 _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ 8 1 Obroty silnika w O/min 2800..3200 2 Dawka paliwa życzenie kierowcy mg/skok 38..45 3 ograniczenie dawki paliwa przez obroty 34..39 (ograniczenie momentu obrotowego) w mg/skok 4 Ograniczenie dawki paliwa na podstawie masy zasysanego 32..40 powietrza (eliminowanie zadymienia spalin) mg/skok _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ 10 1 Zasysana masa powietrza mg/skok 750..1100 2 Ciśnienie atmosferyczne (ciśnienie powietrza) w mbar brak wartości 3 Podciśnienie w kolektorze ssącym (ciśnienie doładowania) w mbar 1700..2250 4 Położenie pedału przyspieszenia w % 100 _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ 11 1 Obroty silnika w O/min 2800.3200 2 Ciśnienie doładowania (wymagane) w mbar 1850..1950 3 Ciśnienie doładowania (rzeczywiste) w mbar 1700..2250 4 Współczynnik trwania impulsu otwarcia zaworu 45..95 ograniczania ciśnienia doładowania w % _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ 13 1 Regulator równ.pracy - dawka wtrysku cyl 1 Laufruheregler Zyl. 1 brak wartości 2 Regulator równ.pracy - dawka wtrysku cyl 2 Laufruheregler Zyl. 1 brak wartości 3 Regulator równ.pracy - dawka wtrysku cyl 3 Laufruheregler Zyl. 1 brak wartości 4 Regulator równ.pracy - dawka wtrysku cyl 4 Laufruheregler Zyl. 1 brak wartości Silniki ALH/AGR Gr. Podgr. Parametr ALH/AGR (bieg jałowy) ALH/AGR (obciążenie) 0 1 Obroty silnika 41..46 138..148 2 Kąt początku wtrysku 12..75 137..215 3 Położenie pedału przyspieszenia 0 255 4 Dawka wtryskiwanego paliwa 11..45 199..214 5 Ciśnienie w kolektorze ssącym 83..106 179..215 6 Ciśnienie atmosferyczne 183..224 183..224 7 Temperatura płynu chłodzącego 80..35 80..35 8 Temperatura w kolektorze ssącym 50..182 50..182 9 Temperatura paliwa 91..201 91..201 10 Masa powietrza 69.111 255 _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ 1 1 Obroty silnika w O/min 861..945 2 Dawka wtryskiwanego paliwa w mg/skok 2,2..9 3 Czas trwania początku wtrysku w V 1,3..2,1 4 Temperatura płynu chłodzącego w °C 80..110 _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ 2 1 Obroty silnika w O/min 861..945 2 Położenie pedału przyspieszenia w % 0 3 Betriebszustand 10 4 Temperatura płynu chłodzącego w °C 80..110 _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ 3 1 Obroty silnika w O/min 861..945 2 Zasysana masa powietrza w mg/skok (wymagana) 230..370 3 Zasysana masa powietrza w mg/skok (rzeczywista) 230..370 4 Współczynnik trwania impulsu otwarcia zaworu 40..75 recyrkulacji spalin w % _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ 4 1 Obroty silnika w O/min 861..945 2900..3100 2 Kąt początku wtrysku rzeczywisty 2°n.OT..3°v.OT 8..14°v.OT 3 Kąt wtrysku wymagany 2°n.OT..3°v.OT 8..14°.v.OT 4 Kąt synchronizacji 3..80 50..95 _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ 8 1 Obroty silnika w O/min 2900..3100 2 Dawka paliwa życzenie kierowcy mg/skok 38..42 3 ograniczenie dawki paliwa przez obroty 34,2..38,2 (ograniczenie momentu obrotowego) w mg/skok 4 Ograniczenie dawki paliwa na podstawie masy zasysanego 37..40 powietrza (eliminowanie zadymienia spalin) mg/skok _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ 10 1 Zasysana masa powietrza mg/skok 800..1100 2 Ciśnienie atmosferyczne (ciśnienie powietrza) w mbar 900..1100 3 Podciśnienie w kolektorze ssącym (ciśnienie doładowania) w mbar 1850..2250 4 Położenie pedału przyspieszenia w % 100 _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ 11 1 Obroty silnika w O/min 2900.3100 2 Ciśnienie doładowania (wymagane) w mbar 1850..1950 3 Ciśnienie doładowania (rzeczywiste) w mbar 1850..2250 4 Współczynnik trwania impulsu otwarcia zaworu 45..95 ograniczania ciśnienia doładowania w % _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ 13 1 Regulator równ.pracy - dawka wtrysku cyl 1 Laufruheregler Zyl. 1 -2,0..+2,0 2 Regulator równ.pracy - dawka wtrysku cyl 2 Laufruheregler Zyl. 1 -2,0..+2,0 3 Regulator równ.pracy - dawka wtrysku cyl 3 Laufruheregler Zyl. 1 -2,0..+2,0 4 Regulator równ.pracy - dawka wtrysku cyl 4 Laufruheregler Zyl. 1 -2,0..+2,0 _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ 19 1 Napięcie czujnika dla drogi przesuwu regulacyjnego 0,500..0,970 (położenie skrajne-stop) w V 2 Napięcie czujnika dla drogi przesuwu regulacyjnego 4,150..4740 (położenie skrajne-start) w V Dane zaczerpnięte ze strony http://www.dieselschrauber.de/Solldaten_Main.html
banshee Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Opublikowano 23 Kwietnia 2008 SUPER TEMAT, A MASZ COŚ NA TEMAT AHU?
spanky Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Opublikowano 23 Kwietnia 2008 SUPER TEMAT, A MASZ COŚ NA TEMAT AHU? to samo co AGR ...
miro_x Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2008 1Z i AHU też zrobiłem kiedyś tylko w FAQ ich nie ma. http://www.a4-klub.pl/smf/tabele_wartosci_zmierzonych_silniki_1zahu_aey_agpaqm_afnavg-t16622.0.html
PAWEL69 Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Opublikowano 23 Kwietnia 2008 1Z i AHU też zrobiłem kiedyś tylko w FAQ ich nie ma. http://www.a4-klub.pl/smf/tabele_wartosci_zmierzonych_silniki_1zahu_aey_agpaqm_afnavg-t16622.0.html [/quote Proponuje dodać do FAQ-NIECH POSIADACZE STARYCH 1-ZECIORÓW TEŻ MAJĄ TABELE PORÓWNAWCZE
zielony04 Opublikowano 15 Maja 2008 Opublikowano 15 Maja 2008 :> :> :> :> Czy AFN to AHF ????????????????? :mysli: :mysli:
Roxyx Opublikowano 14 Lipca 2008 Opublikowano 14 Lipca 2008 A pro po toż nie ma silnika z oznaczeniem ALH tylko AHL, no chyba że się mylę
spanky Opublikowano 14 Lipca 2008 Opublikowano 14 Lipca 2008 Czy AFN to AHF ????????????????? nie ... A pro po toż nie ma silnika z oznaczeniem ALH tylko AHL, no chyba że się mylę mylisz sie ...
raven Opublikowano 15 Września 2008 Opublikowano 15 Września 2008 To ma ktos te tabele na silnik AFN??
spanky Opublikowano 15 Września 2008 Opublikowano 15 Września 2008 To ma ktos te tabele na silnik AFN?? a po co ... wszsytko masz w pierwszym poscie ....
PAWEL69 Opublikowano 16 Września 2008 Opublikowano 16 Września 2008 To ma ktos te tabele na silnik AFN?? a po co ... wszsytko masz w pierwszym poscie .... a ja znowu poproszę o 1Zeciora chociarz mam swoje :gwizdanie: nie wiem czy dobre ps. dzięki SPANKI że zajżałeś
rav Opublikowano 17 Września 2008 Opublikowano 17 Września 2008 ja znowu poproszę o 1Zeciora A zaglądałeś TU ? : http://www.a4-klub.pl/smf/tabele_wartosci_zmierzonych_silniki_1zahu_aey_agpaqm_afnavg-t16622.0.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się