Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[1,9 TDI] Tabele wartości zmierzonych. Silniki AHF/ASV, ALE, ALH/AGR.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Silniki AHF/ASV

Gr. Podgr. Parametr AHF/ASV (bieg jałowy) AHF/ASV (obciążenie)

0 1 Obroty silnika 41..46 138..148

2 Kąt początku wtrysku 12..75 137..215

3 Położenie pedału przyspieszenia 0 255

4 Dawka wtryskiwanego paliwa 11..45 199..214

5 Ciśnienie w kolektorze ssącym 83..106 179..215

6 Ciśnienie atmosferyczne 183..224 183..224

7 Temperatura płynu chłodzącego 80..35 80..35

8 Temperatura w kolektorze ssącym 50..182 50..182

9 Temperatura paliwa 91..201 91..201

10 Masa powietrza 69.111 255

_________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________

1 1 Obroty silnika w O/min 861..945

2 Dawka wtryskiwanego paliwa w mg/skok 2,2..9

3 Czas trwania początku wtrysku w V 1,3..2,1

4 Temperatura płynu chłodzącego w °C 80..110

_________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________

2 1 Obroty silnika w O/min 861..945

2 Położenie pedału przyspieszenia w % 0

3 Betriebszustand 10

4 Temperatura płynu chłodzącego w °C 80..110

_________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________

3 1 Obroty silnika w O/min 861..945

2 Zasysana masa powietrza w mg/skok (wymagana) 230..370

3 Zasysana masa powietrza w mg/skok (rzeczywista) 230..370

4 Współczynnik trwania impulsu otwarcia zaworu 40..75

recyrkulacji spalin w %

_________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________

4 1 Obroty silnika w O/min 861..945 2900..3100

2 Kąt początku wtrysku rzeczywisty 2°n.OT..3°v.OT 8..14°v.OT

3 Kąt wtrysku wymagany 2°n.OT..3°v.OT 8..14°.v.OT

4 Kąt synchronizacji 3..80 50..95

_________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________

8 1 Obroty silnika w O/min 2900..3100

2 Dawka paliwa życzenie kierowcy mg/skok 42..46

3 ograniczenie dawki paliwa przez obroty 38,2..42,2

(ograniczenie momentu obrotowego) w mg/skok

4 Ograniczenie dawki paliwa na podstawie masy zasysanego 41..44

powietrza (eliminowanie zadymienia spalin) mg/skok

_________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________

10 1 Zasysana masa powietrza mg/skok 800..1100

2 Ciśnienie atmosferyczne (ciśnienie powietrza) w mbar 900..1100

3 Podciśnienie w kolektorze ssącym (ciśnienie doładowania) w mbar 1850..2250

4 Położenie pedału przyspieszenia w % 100

_________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________

11 1 Obroty silnika w O/min 2900.3100

2 Ciśnienie doładowania (wymagane) w mbar 1850..1950

3 Ciśnienie doładowania (rzeczywiste) w mbar 1850..2250

4 Współczynnik trwania impulsu otwarcia zaworu 45..95

ograniczania ciśnienia doładowania w %

_________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________

13 1 Regulator równ.pracy - dawka wtrysku cyl 1 Laufruheregler Zyl. 1

in mg/H -2,0..+2,0

2 Regulator równ.pracy - dawka wtrysku cyl 2 Laufruheregler Zyl. 1

in mg/H -2,0..+2,0

3 Regulator równ.pracy - dawka wtrysku cyl 3 Laufruheregler Zyl. 1

in mg/H -2,0..+2,0

4 Regulator równ.pracy - dawka wtrysku cyl 4 Laufruheregler Zyl. 1

in mg/H -2,0..+2,0

_________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________

19 1 Napięcie czujnika dla drogi przesuwu regulacyjnego 0,500..0,970

(położenie skrajne-stop) w V

2 Napięcie czujnika dla drogi przesuwu regulacyjnego 4,150..4740

(położenie skrajne-start) w V

Silnik ALE

Gr. Podgr. Parametr ALE (bieg jałowy) ALE (obciążenie)

0 1 Obroty silnika 41..45 134..153

2 Kąt początku wtrysku 12..75 137..213

3 Położenie pedału przyspieszenia 0 255

4 Dawka wtryskiwanego paliwa 11..45 170..190

5 Ciśnienie w kolektorze ssącym brak wartości 163..225

6 Ciśnienie atmosferyczne brak wartości brak wartości

7 Temperatura płynu chłodzącego 80..35 80..35

8 Temperatura w kolektorze ssącym 80..190 35..190

9 Temperatura paliwa 91..201 91..201

10 Masa powietrza 69.111 255

_________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________

1 1 Obroty silnika w O/min 861..945

2 Dawka wtryskiwanego paliwa w mg/skok 2,2..9

3 Czas trwania początku wtrysku w V 1,35..2,1

4 Temperatura płynu chłodzącego w °C 80..110

_________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________

2 1 Obroty silnika w O/min 861..945

2 Położenie pedału przyspieszenia w % 0

3 Betriebszustand 10

4 Temperatura płynu chłodzącego w °C 80..110

_________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________

3 1 Obroty silnika w O/min 861..945

2 Zasysana masa powietrza w mg/skok (wymagana) 240..340

3 Zasysana masa powietrza w mg/skok (rzeczywista) 240..340

4 Współczynnik trwania impulsu otwarcia zaworu 40..84

recyrkulacji spalin w %

_________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________

4 1 Obroty silnika w O/min 861..945 2800..3200

2 Kąt początku wtrysku rzeczywisty 2°n.OT..3°v.OT 8..14°v.OT

3 Kąt wtrysku wymagany 2°n.OT..3°v.OT 8..14°.v.OT

4 Kąt synchronizacji 3..70 50..95

_________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________

8 1 Obroty silnika w O/min 2800..3200

2 Dawka paliwa życzenie kierowcy mg/skok 38..45

3 ograniczenie dawki paliwa przez obroty 34..39

(ograniczenie momentu obrotowego) w mg/skok

4 Ograniczenie dawki paliwa na podstawie masy zasysanego 32..40

powietrza (eliminowanie zadymienia spalin) mg/skok

_________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________

10 1 Zasysana masa powietrza mg/skok 750..1100

2 Ciśnienie atmosferyczne (ciśnienie powietrza) w mbar brak wartości

3 Podciśnienie w kolektorze ssącym (ciśnienie doładowania) w mbar 1700..2250

4 Położenie pedału przyspieszenia w % 100

_________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________

11 1 Obroty silnika w O/min 2800.3200

2 Ciśnienie doładowania (wymagane) w mbar 1850..1950

3 Ciśnienie doładowania (rzeczywiste) w mbar 1700..2250

4 Współczynnik trwania impulsu otwarcia zaworu 45..95

ograniczania ciśnienia doładowania w %

_________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________

13 1 Regulator równ.pracy - dawka wtrysku cyl 1 Laufruheregler Zyl. 1

brak wartości

2 Regulator równ.pracy - dawka wtrysku cyl 2 Laufruheregler Zyl. 1

brak wartości

3 Regulator równ.pracy - dawka wtrysku cyl 3 Laufruheregler Zyl. 1

brak wartości

4 Regulator równ.pracy - dawka wtrysku cyl 4 Laufruheregler Zyl. 1

brak wartości

Silniki ALH/AGR

Gr. Podgr. Parametr ALH/AGR (bieg jałowy) ALH/AGR (obciążenie)

0 1 Obroty silnika 41..46 138..148

2 Kąt początku wtrysku 12..75 137..215

3 Położenie pedału przyspieszenia 0 255

4 Dawka wtryskiwanego paliwa 11..45 199..214

5 Ciśnienie w kolektorze ssącym 83..106 179..215

6 Ciśnienie atmosferyczne 183..224 183..224

7 Temperatura płynu chłodzącego 80..35 80..35

8 Temperatura w kolektorze ssącym 50..182 50..182

9 Temperatura paliwa 91..201 91..201

10 Masa powietrza 69.111 255

_________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________

1 1 Obroty silnika w O/min 861..945

2 Dawka wtryskiwanego paliwa w mg/skok 2,2..9

3 Czas trwania początku wtrysku w V 1,3..2,1

4 Temperatura płynu chłodzącego w °C 80..110

_________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________

2 1 Obroty silnika w O/min 861..945

2 Położenie pedału przyspieszenia w % 0

3 Betriebszustand 10

4 Temperatura płynu chłodzącego w °C 80..110

_________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________

3 1 Obroty silnika w O/min 861..945

2 Zasysana masa powietrza w mg/skok (wymagana) 230..370

3 Zasysana masa powietrza w mg/skok (rzeczywista) 230..370

4 Współczynnik trwania impulsu otwarcia zaworu 40..75

recyrkulacji spalin w %

_________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________

4 1 Obroty silnika w O/min 861..945 2900..3100

2 Kąt początku wtrysku rzeczywisty 2°n.OT..3°v.OT 8..14°v.OT

3 Kąt wtrysku wymagany 2°n.OT..3°v.OT 8..14°.v.OT

4 Kąt synchronizacji 3..80 50..95

_________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________

8 1 Obroty silnika w O/min 2900..3100

2 Dawka paliwa życzenie kierowcy mg/skok 38..42

3 ograniczenie dawki paliwa przez obroty 34,2..38,2

(ograniczenie momentu obrotowego) w mg/skok

4 Ograniczenie dawki paliwa na podstawie masy zasysanego 37..40

powietrza (eliminowanie zadymienia spalin) mg/skok

_________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________

10 1 Zasysana masa powietrza mg/skok 800..1100

2 Ciśnienie atmosferyczne (ciśnienie powietrza) w mbar 900..1100

3 Podciśnienie w kolektorze ssącym (ciśnienie doładowania) w mbar 1850..2250

4 Położenie pedału przyspieszenia w % 100

_________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________

11 1 Obroty silnika w O/min 2900.3100

2 Ciśnienie doładowania (wymagane) w mbar 1850..1950

3 Ciśnienie doładowania (rzeczywiste) w mbar 1850..2250

4 Współczynnik trwania impulsu otwarcia zaworu 45..95

ograniczania ciśnienia doładowania w %

_________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________

13 1 Regulator równ.pracy - dawka wtrysku cyl 1 Laufruheregler Zyl. 1

-2,0..+2,0

2 Regulator równ.pracy - dawka wtrysku cyl 2 Laufruheregler Zyl. 1

-2,0..+2,0

3 Regulator równ.pracy - dawka wtrysku cyl 3 Laufruheregler Zyl. 1

-2,0..+2,0

4 Regulator równ.pracy - dawka wtrysku cyl 4 Laufruheregler Zyl. 1

-2,0..+2,0

_________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________

19 1 Napięcie czujnika dla drogi przesuwu regulacyjnego 0,500..0,970

(położenie skrajne-stop) w V

2 Napięcie czujnika dla drogi przesuwu regulacyjnego 4,150..4740

(położenie skrajne-start) w V

Dane zaczerpnięte ze strony http://www.dieselschrauber.de/Solldaten_Main.html

Opublikowano

SUPER TEMAT, A MASZ COŚ NA TEMAT AHU? :)

Opublikowano

SUPER TEMAT, A MASZ COŚ NA TEMAT AHU? :)

to samo co AGR ...

Opublikowano

1Z i AHU też zrobiłem kiedyś tylko w FAQ ich nie ma.

http://www.a4-klub.pl/smf/tabele_wartosci_zmierzonych_silniki_1zahu_aey_agpaqm_afnavg-t16622.0.html

[/quote

Proponuje dodać do FAQ-NIECH POSIADACZE STARYCH 1-ZECIORÓW TEŻ MAJĄ TABELE PORÓWNAWCZE

Opublikowano

Czy AFN to AHF ?????????????????

nie ...

A pro po toż nie ma silnika z oznaczeniem ALH tylko AHL, no chyba że się mylę :naughty:

mylisz sie ... :naughty:

Opublikowano

To ma ktos te tabele na silnik AFN??

a po co ... wszsytko masz w pierwszym poscie ....

Opublikowano

To ma ktos te tabele na silnik AFN??

a po co ... wszsytko masz w pierwszym poscie ....

a ja znowu poproszę o 1Zeciora :cool1:

chociarz mam swoje :gwizdanie: nie wiem czy dobre :mysli:

ps. dzięki SPANKI że zajżałeś :wink4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...