Sensei Opublikowano 22 Listopada 2014 Opublikowano 22 Listopada 2014 statoil to stacja dla rolnika ... paliwo tylko na lato Kupiłem A4 z rocznika 2012 4.5 miesiąca temu. Przejechałem 10 tyś km tankując tylko na STATOIL zwykły ON i nic się nie dzieje. Czy w takim razie zmienić na zimę na np. vpowera z shella? Po co ?
witus83 Opublikowano 26 Listopada 2014 Opublikowano 26 Listopada 2014 (edytowane) Posiadam BRD od roku i tankuję głównie na Lotosie. Leje zwykły ON. Wg mnie nie ma się co przesadnie pałować nad paliwami uszlachetnianymi. Zastanawiam się tylko nad dodatkami do paliwa. Rozumiem depresator na zimę, ale już czyszczenie wtrysków jak nic się nie dzieje to chyba przesada? Edytowane 26 Listopada 2014 przez witus83
MaciejK Opublikowano 3 Grudnia 2014 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Ja tankuję od pół roku na stacjach emila. Problemów żadnych, spalanie na tym samym poziomie co na BP a cena bywała że 30g niższa.
yaroz Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 (edytowane) Lejcie dalej te sratatałery, silvery, goldy i altimejty, tylko nabijacie kieszeń mafii paliwowej. Wg mnie te paliwa nie różnią sie niczym od zwykłego. Poprostu jest to kolejna metoda na wydojenie kierowcy z kasy i nic poza tym. Mi raz wcisnął podjazdowy bez mojej zgody v-pałera(zorientowałem sięjuż za daleko od stacji żeby im awanturę zrobić), różnicę widziałem w między v-pałerem a zwykłym: MNIEJ W BAKU, MNIEJ W PORTWELU I MNIEJ PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW. Od tej pory jak podchodzi do mnie podjazdowy na stacji i wciska mi kit o "lepszym, droższym" paliwie to mi śmiać się chcę i dziękuję mu za te lepsze paliwo. A swoją drogą to oni tak te pałery i inne wciskają bo od każdego auta mają pare zł do wypłaty dodane. Edytowane 29 Grudnia 2014 przez yaroz
SotoM Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 (edytowane) Posiadam BRD od roku i tankuję głównie na Lotosie. Leje zwykły ON. Wg mnie nie ma się co przesadnie pałować nad paliwami uszlachetnianymi. Zastanawiam się tylko nad dodatkami do paliwa. Rozumiem depresator na zimę, ale już czyszczenie wtrysków jak nic się nie dzieje to chyba przesada?Także na Lotosie tak jak ty tankuje z tym ze ja nie stosuję zadnego depresatora. Nie ma co czyścić układu/wtrysków -paliwo i tak w układzie ciemne pływa(sadza) Moje BRD nie lubi dynamica. B5 z AFN -czułem pod tyłkiem różnice zwykly ON a dynamic. Edytowane 29 Grudnia 2014 przez SotoM
Janusz72 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Ja lałem do Mondeo przez jakiś czas Dynamika i kiedyś rozmowa zeszła na paliwa jak byłem u kuzyna w Gdański , jego żona pracuje na Lotosie, wtedy jeszcze pracowała w dziale reklamacji i jak powiedziłem że tankuje Dynamika to parskła śmiechem i mówi że szkoda kasy, bo oni też mają Mondeo takie same tylko kilka lat młodsze i nie leją , bo różnicy nie ma. Po tym leje tylko zwykłe ON i to na jednej stacji jak mi braknie , bo tak to zamawiam hurtem i tankuje w domu!
Tazio Opublikowano 1 Stycznia 2015 Opublikowano 1 Stycznia 2015 tylko zwykły ON na shellu i jak narazie spoko
VesslaN Opublikowano 9 Stycznia 2015 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Arctic gold na Statoil ktoś zalewa ?
midoz Opublikowano 9 Stycznia 2015 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Tankowałem już na Shell, Orlen, Statoil Luk Oil i Lotos. Na wszystkich prócz Luk Oilu testowałem zwykły i uszlachetniony ON. Nie zauważyłem różnicy w spalaniu, rozruchy ani pracy. Ostatnio kolega dostał od szwagra który pracuje na Orlenie karty charakterystyki paliw. Okazuje się, że między zwykłym ON i Vervie jest różnica 4 lub 6 cetanów. Zwykły ON miał bodajrze 52LC a Verva 56 lub 58LC ( nie pamiętam dokładnie) Reszta wszystkich składników paliwa identyczna. Pytanie czy tak mała różnica tylko w LC wpływa na pracę silnika, lepsze wchodzenie na obroty, łatwiejszy rozruch silnika, czyszczenie PD itd?
piotrsob1 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Z ciekawości poszukałem i okazuje się że dla ekodiesla jak i verwy jest to ta sama karta: http://www.orlenpetrotank.pl/PL/PolitykaJakosci/Documents/Karta%20Charakterystyki-Oleje%20nap%C4%99dowe%20handlowe.pdf Potwierdza to tylko moją wiedzę, że ci co leją Verwę i inne ulepszone diesle, dopłacają głównie za image i trochę może za parę promili dodatków, które do nich dolewają
karpatka Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Dokładnie na orlenie verva to nabijanie komuś kasy tak jak na shelu v-power także leje zwykły ON i nie widzę żadnej rożnicy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się