Maxcudo Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 a kiedy jest następny spot ? Myślę, że w niedzielę
Lele Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 Jestem za:banan:Jak bedzie słoneczko to mozna by juz wyjsc z podziemi i spota na M1 zrobic:naughty:
Musashi Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 Dzien doberek. Widze że sie kołowa dyskusja wczoraj rozwinęła. ---------- Post added at 08:53 ---------- Previous post was at 08:50 ---------- 225/45r17 ? Jeśli chodzi o rozmiary opon dobierane przez fabrykę... dla 15" = 195/65 lub 205/60 dla 16" = 205/55 lub 215/55 dla 17" = 235/45 dla 18" = 235/40 Dlatego Bartku IMO Slo dobrze dobrał... dokładnie tak ---------- Post added at 09:01 ---------- Previous post was at 08:53 ---------- Standardowym wymiarem dla nadwozia A4 B6/B7 - biorac pod uwagę wielkość nadkola oraz predkościomierz, jest opona 195/15/65. Prędkościomierz B6 przy tym rozmiarze przekłamuje o -7%. Sprawdzone pomiarem prędkości stoperem na kreślonym odcinku. chłopaki zmienię temat. Dzisiaj podczas jazdy w zakrętach pomrugiwała mi kontrolka ESP, normalne pokonywanie zakrętów nawet nie było mowy o jakimkolwiek uślizgu. Pomrugało trzy razy, trochę mi mocy odjęło na kilka sekund w tychże zakrętach i kontrolka ESP zapaliła się na stałe. Zgasło dopiero do zatrzymaniu i odpaleniu ponownym. Jak jechałem później z powrotem, całkowicie wyłączyłem ESP żeby nie świrował, ale podczas łuku w prawo tak jakby mega mocno przyhamowało mi prawe tylne koło i trochę rzuciło autem... Dodam, że występuje to po założeniu nowego zawieszenia 1BV z s-line plus sprężyny -30.. Zrobili pełną geometrie i zbieżność.. jednak co się dzieje na drodze to masakra. aż boję się jeździć. od razu po odebraniu od mechanika chyba wszystko było ok. Po przejechaniu ok 500KM zaczęły być cyrki właśnie z ESP. I jeszcze na koleinach strasznie tańczy, że ciężko go uprowadzić.. Jutro jade do tego mechanika żeby zobaczył co jest grane. A Wy co myślicie o tym ? Mysle że trzeba podpiąc VAGa. Albo masz uszkodzony czujnik położenia pedału hamulca, albo czujnik kąta skrętu kierownicy. tańce w koleinachy wynikaja z szerokosci kół ---------- Post added at 09:05 ---------- Previous post was at 09:01 ---------- Jadę prosto a kierownica ok 60 stopni w lewo.. Ale podczas jazdy środkiem drogi, na równym asfalcie kierownica jest prosto. wskazuje na jakić koszmarny luz, byc może coś jest niedokręcone, szersze opony bardziej uwydatniają tego typu problemy.
Bart-S Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 Marcin, możesz mieć rację ale na kapciach 235/45 przy 17" też latałem w koleinach (tylko bez jaj z ESP). Po założeniu dystansów i kół 19" znacznie się poprawiło...
Musashi Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 Panowie, nie macie czasem uszkodzonego Concerta na sprzedanie? ale jakiego concerta? jest ich kilka
Musashi Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 Marcin, możesz mieć rację ale na kapciach 235/45 przy 17" też latałem w koleinach (tylko bez jaj z ESP). Po założeniu dystansów i kół 19" znacznie się poprawiło... to się zgadza. tutaj mała dygresja, zastosowanie dystansów, to większe obciążenie łożysk kół, el. zawieszenia i zmiana charakterystyki zawieszenia.
Brysio Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 ja bym sprawdzil czy czujniki ABS siedza dobrze jesli nie dopchnij je troszke problem powinien znikanc moze sa wyciecia na przegubach zasyfione tez bedzie taki problem jak sobie obrotow nie moze zczytac najbardziej to wlasnie w zakretach sie pojawia
JawoR36 Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 Panowie, nie macie czasem uszkodzonego Concerta na sprzedanie? ale jakiego concerta? jest ich kilka Obojętnie
drosdek Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 Siemano wszystkim Musa wczoraj ustrzelony koło 16.30 jak przecinał Matejki A właśnie Musa... miałeś mi dać namiary na PW do adwokaciny i co z tym rootem ?? I z newsów... wali mi coś niby w silniku na luzie i trzesie się pedał sprzęgła i wajcha od biegów... stawiam na dwumas... który de facto niecały rok temu zmieniałem... muszę ku.. reklamować a pracuje na 4 cylindrach? siem ta pracuje na 4 - tak mi się dywaje.... generalnie silnik sam w sobie chodzi równo... dziś mi rozkręcali skrzynię i wyciągali dwumas... twierdza, że jest ok... zmienią tylko łożysko oporowe i jakieś przewody chłodzące były tam poprzecierane (co są nad sprzęgłem) i wszystko było mokre... tak mi mówili... osuszą, założą nowe przewody i wówczas będziemy patrzeć co dalej... czy może coś się w dwumasie w środku nie rozleciało.
slo Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 witojcie. mój problem ze ściąganiem kierownicy i ESP rozwiązany. Pourywały się końcówki drążków. A były nowe, wytrzymały aż 100km
elmartinez Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 witojcie. mój problem ze ściąganiem kierownicy i ESP rozwiązany. Pourywały się końcówki drążków. A były nowe, wytrzymały aż 100km Jak pourywały się końcówki drążków ??..... Gdzieś ty jeździł
Maxcudo Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 witojcie. Mój problem ze ściąganiem kierownicy i esp rozwiązany. Pourywały się końcówki drążków. A były nowe, wytrzymały aż 100km
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się