andy_sky 0 Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 czy to prawda że AUDI cięło koszta i dach i słupki w moim modelu sę nieocynkowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucek 38 Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 czy to prawda że AUDI cięło koszta i dach i słupki w moim modelu sę nieocynkowane raczej nie, sprawdź czy nie masz wspawanego dachu z innego auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andy_sky 0 Opublikowano 25 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 no nie mam tylko po uderzeniach kamieni robią się purchle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz1528 0 Opublikowano 25 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 Moze poprostu zabraklo im na Twoj model ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 25 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 mi się nigdzie nie robią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gwerty 21 Opublikowano 25 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 a4 jest dobrze zabezpieczone w całości na pewno dach i słupki tez są zabezpieczone, ale to jednak juz nie to co było w b4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
supi9 0 Opublikowano 26 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 6 lat jeździłem B4 i mowy nie było o korozji - moim zdaniem prawda jest brutalna - korozja jest tylko po naprawie nadwozia wykonanej po taniości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrumi 0 Opublikowano 26 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 ten sam problem występuje w A6 Avant, na dachu robią się bąble. Znajomego A6 - sam sprowadzał, sprawdzana czujnikami lakieru itd. pewne autko, po kilku latach w Polsce dostała bąbli, także nie zawsze "prawda jest brutalna". Nie ma co cwaniakować "bo mi jeszcze nie wyskoczyło nic"... Audi nie jest idealne... ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateo_81 0 Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 Odgrzeję kotleta, A4 ma dach nieocynkowany, cała reszta jest ocynkowana (łącznie ze słupkami). Nie chciało mi się w to wierzyć, ale potwierdził to znajomy rzeczoznawca. W związku z tym warstwa lakieru na dachu jest grubsza aniżeli na innych elementach... A temat dachu będę przerabiał bo pojawiły mi się pęcherzyki nad przednią szybą w okolicach uszczelki. Grubość lakieru sprawdzana miernikiem elektronicznym i wszystko OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CUB@ 0 Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 ten sam problem występuje w A6 Avant, na dachu robią się bąble. Znajomego A6 - sam sprowadzał, sprawdzana czujnikami lakieru itd. pewne autko, po kilku latach w Polsce dostała bąbli, także nie zawsze "prawda jest brutalna". Nie ma co cwaniakować "bo mi jeszcze nie wyskoczyło nic"... Audi nie jest idealne... ;] podobna sytuacja u mojego kumpla czym nowsze tym wieksze gówno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songo 2 Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 to w takim razie porównaj sobie blachę z modelu b5 a b6. w b5 blacha była dużo grubsza i nie było mowy o żadnym pęcherzyku i tam to wiedziałem ze mam ocynk a tu w b6 blaszka taka że paluszkiem bym wgiął drzwi do środka a na progu już 3 malutkie pęcherzyki-szok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wooojtus 0 Opublikowano 8 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 B5 mam bardzo słaby punkt w postaci dolnych bocznych listw z jakiegos sztucznego tworzywa z wtopionym elementem metalowym, który po kilku latach użytkowania rdzewieje w tej listwie i powoduje rdzewienie dolnych partii ładnie ocynkowanych i wydawałoby sie zabezpieczonych drzwi. Wkurza mnie to niemiłosiernie, bo na całym nawoziu nie mam śladów korozji a spod tych listw bocznch wyłażą burchle. Idiotyczny pomysł z tymi listwami! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MATIUS 2 Opublikowano 8 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 później audi wyciągneło wnioski i te listwy są już bez metalowej wkładki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wooojtus 0 Opublikowano 8 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 Ja miałem montowane u siebie te z metalem. Koszt kompletu nowych listw to około 400 zł, jeśli sie dobrze orientuję + spinki i regeneracja miejscowa lakieru. Całkiem kosztowna pomyłka konstruktorów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morsdicti 0 Opublikowano 8 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 Ktoś tu napisał, że prawda jest brutalna ... otóż nie zawsze. B5 z 1998 roku i na dachu pod relingami jest rdza ... a dach nie "był wspawany z innego auta" ponieważ sam osobiście przy lakierniku mierzyłem miernikiem lakieru ... wszystkie szyby ten sam rok nadwozie w pełni symetryczne też mierzone przyrządem .. więc o dzwonie czy dachu nie ma mowy I jaka przyczyna ? wychodzą burchle na około 3-4 cm długości w miejscu prowadnicy wody pod relingiem .... zarówno z jednej jak i z drugiej strony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MATIUS 2 Opublikowano 8 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 panowie lepiej nie będzie to nie czasy audi b3 i b4 króre były wzorami w zabezpieczeniu przed korozją nie żałowali ocynku tak samo MB w124 czy volvo takie czasy auto ma służyć max 10-15 lat i na złom....i do salonu po nowe tylko Kogo na to stać..... :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelhel 0 Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 Ciekaw jestem czy u kogos schodzi lakier z gornej czesci nadkola przod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ŁYSY44 5 Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 z tego co mi wiadomo to B5 mają ocynk do szyb a słupki i dach już bez ocynku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo_9 2 Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 Ciekaw jestem czy u kogos schodzi lakier z gornej czesci nadkola przod u siebie zauważyłem taki objaw ostatnio będzie trzeba coś z tym zrobić tylko narazie nie wiem co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelhel 0 Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 Ja wiem nadkole do malowania a wraz z nim dokładki zderzaków i progi i będzie git majonez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się