Flyer Opublikowano 23 Listopada 2010 Autor Opublikowano 23 Listopada 2010 To teraz pytanie brzmi - czemu jedni to maja, a inni nie? Bo to jest zagadka :gwizdanie:
dominbr Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 Myślę, że dużo zależy od opon (co innego 235-245 a co innego 195), geometrii i zbiezności, ET felg itd.
nygus25002 Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 Lato 235/35/19 ET35 a zima 235/45/17 ET45,a fabryka dala 235/45/17 ET45 i jest to samo żadnej różnicy :>
sebolc Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 siem panowie, w mojej Q na malych prędkościach (15-30km/h) przy skręcaniu-zawracaniu, słychać troche szum??? w tyle, ale z tego co piszecie to w Q zawsze coś slychać, czy powinna być cisza jak w ośce???? a i jeszcze jedno, tył mam bardziej zdarty niż przód(?) to normalne? koła standard lato 195/65/15 zimówki taki sam rozmiar
sebolc Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 a i może być, przebieg 240 i łożyska w oryginale, czyli dawno były nie zmieniane pewnie, ale przy dużej prędkości nic nie słychać (w golfie 4) przy 180-200 km/h szumiało jak diabli tutaj tego nie ma, tylko do 30 na skręcie
nygus25002 Opublikowano 27 Listopada 2010 Opublikowano 27 Listopada 2010 A mi zdziera sie bardziej przód na rantach.Zbieżność jak i geometrie mam porządku.Myślę ze jest to spowodowane ze jezdze po UK a tu jest dużo rond?
darecki79 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 A mi zdziera sie bardziej przód na rantach.Zbieżność jak i geometrie mam porządku.Myślę ze jest to spowodowane ze jezdze po UK a tu jest dużo rond? zapewne tak i to jeszcze jak się 80 na nie wpada to nic dziwnego , noga z gazu i bedzie git
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się