Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Temperatura przełączania z benzyny na gaz


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,

ja mam STAG 200 i ustawione 35 stopni i jak z rana staruje to przy parkowaniu lub dojezdzie do skrzyzowania gdy wciskam sprzeglo to obroty tak spadaja ze potrfi zgasnac.

jezeli trzymam sie reguly ze czekam az troszke wskazowka drgnie powyzej 60 stopni to jest jakby lepiej nie gasnie choc oborty czasami spadaja do takiego drgniecia samochodem przy za malych obrotach. (jest niby lepiej)

co to moze byc ?

mialem tez drugi problem gdy przyspieszalem na gazie to mi szarpal ale wymienilem swiece i jest OK.

na benzynie jest wszystko ok.

Opublikowano

ja mam ustwioną na 40 a przełącz się jak wskaźnik pokazuje więcej jak 60 i co wyna to

Opublikowano

Instalacja Stag 300 przełączenie na gaz przy 40 stopniach i 1800obr/min. Przy + 2 stopniach muszę przejecha około 1 km do przełączenia. Wcześniej miałem ustawione 30 stopni i chwila przejścia na gaz trwała około 4 sekund i była bardzo odczuwalna (szarpanie , brak mocy). Po podniesieniu temperatury do 40 stopni jest lepiej. :thumbup:

Opublikowano

Mi niestety perzełącza sie dopiero przy 90" kiedy jadę po nocy chociaż temp.reduktora mam ustawioną na 20" i nie wiem co jest grane,a benzynka kosztuje i okazuje sie że w miesiącu tankuje cztery razy gaz i dwa razy benzynę za 50 zł.

Opublikowano

Witam >>> Ja mam instalacje BRC w swojej Audi a4 1.8 (ADR) i przełanczanie z Pb na Lpg jest nie zauwarzalne i następuje po około 2 minutkach a temperature to mam ustawioną na 30stopni. :a4fan:

Opublikowano

Sprawdzalem temperature przelaczania na gaz na mrozie ok -15 st. C, o ile wczesniej przelaczala sie przy 50 st t C. to dzisiaj bylo 65 (kanal 51).

Opublikowano

po pierwsze silniki audi mają stałą temp pracy 90*c po przejehcaniu 3 km a sekwencja pracuje świetnie przy 25*c a reduktor sekwencji nagrzewa się średnio do 60*c przy 90*c silnika 30*c to strata temp. na wężach pozdro :a4fan::)

Opublikowano

U mnie silnik się przełącza przy około 45 stopniach i powyżej 2000 obrotów. Samo przełączenie nie jest wyczuwalne, ale jest sygnalizowane kontrolkami diodowymi (bynajmniej tak jest u mnie z sekwencyjnym wtryskiem gazu). Różnicy mocy nie czuć bez względu na zasilanie i wszystko jest OK, tylko trzeba dbać o świece, przewody wysokiego napięcia i regularną wymianę filtrów gazu.

Opublikowano

Nie sugerujcie sie temp. wyswietlana na klimatroniku k(51) poniewaz to jest temperatura silnika a gaz sie przelaczy gdy czujnik w instalacji wskoczy np. na 30s'c (ja mam ustawione na 33 st'c) klimatronik pokazuje mi przewaznie 45 st wtedy sie przelacza.

Opublikowano

kurcze u mnie przełącza się powyżej 2500 obr/min, ale strasznie długo musze jechac bo az 4,5 km zanim się przełączy na LPG, powiedzcie mi ile można minimalnie temp. ustawić w instalce Landirenzo Omegas? Temp. chłodnicy jest w tym, czasie już 90st.C

Opublikowano

u mnie instalacja SGI2 , 35 stopni i przekroczeniu 1500 obr.

nawet jak mu sie w tym czasie depnie do końca - nic nie czuć przełączania z paliwa na gaz... odwrotnie przełączając z gazu na paliwo również, żadnych przytknięć, szarpnięć... po prostu miodzio...

Opublikowano

byłem u gazownika, ustawione i teraz jest wszystko ok - 1600 obr/min i przełącza się po jakiś 0,8 - 1 km. Żadnych różnic przy przełączaniu z benzyny na gaz i na odwrót, aha i temp. 40st.C to jest minimalna przy Landirenzo

Opublikowano

Z tego co ja się orientowałem, bo też nie podobało mi się że tak długo się przełącza na LPG, to najlepszą temperaturą do przełączenia jest ok 30 stopni. Niższe temperatury mogą powodować gaśnięcie silnika itp.Aczkolwiek zawsze mozna spróbowac obnizyc temperature przelaczenia, ewentualnie w niedlugim czasie wrocimy do gazownika zeby nam ja z powrotem podniosl:):):):)

Opublikowano

Ja mam czujnik temperatury w parowniku i kiedy ciecz chłodząca osiągnie 45-50 stopni C autko przeskakuje automatycznie na gaz. Dużo jeżdżę więc muszę przyznać, że raz na miesiąc 10-15 L benzyny muszę zatankować. Jak wszystkim wiadomo gdy silnik jest zimny to pracuje na automatycznym "ssaniu" więc ten początkowy czas pracy silnika jest najgorszy bo mało tego że z paliwa musimy uzyskać moc na jazdę to jeszcze na dogrzanie silnika i to dlatego dawka jest większa. Więc rada na koniec nie oszczędzajcie na benzynie gdy silnik jest zimny bo się to odbije na naprawach, wymianach itp. Ostateczna decyzja i tak należy do każdego... Pozdro :mysli:

Opublikowano

Mam instalację ZENITH temperatury przełączania nie znam ale orientacyjnie to jest ok. 2-2,5km z zimnego silnika na ciepłym nieraz nie zdążę ruszyć lub podczas ruszania. Co ok. 2 tankowania gazu po ok.50l (100zł) raz tankowanie benzyny 50zł.

Opublikowano

Ja mam instalację STAG 300 i temperaturę przejścia na LPG 25 stopni C. Aktualnie po ok. 700m jest przejście na LPG. Samo przejście jest mało odczuwalne, jedynie przez ok. 1 km troszeczkę skubie przy zmianie bigów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...