Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Spadek mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!!!!Mam problem poniewarz wczoraj zauwazylem ze moje autko zaczyna sie jakby dusic nie wchodzilo na obroty jakby bez turbiny(mółowto)ale po cwili bylo dobrze no a dzis stalo sie to coraz wiecej razy a wieczorem juz do domu wracalem jakby be turbiny ciezko sie zbierał ale ma przebłyski ze idzie dobrze coraz wiecej jest slaby,zadna kontrolka sie nie pali,odpala dobrze i wolne obroty ok.Szukalem i nie znalazlem podobnych problemow.Prosze o pomoc!!!!

Opublikowano

nieszczelnośc w dolocie turbo,zapieczone łopatki turbiny :mysli:

przyczyny mogą byc różne :wink4:

zVAGować i zrobić logi dynamiczne wtedy będzie można bliżej określić przyczynę :cool1:

kopci?? jeśli tak to czy na czarno

jak wchodzi na obroty to słychać jakieś dmuchanie pod maską??

Opublikowano

ja bym postawił na łopaty.w moim też to było,chociaż może nie w takim stopniu jak kolega pisze.PO LEKTURZE Z FORUM!!!!(a jest bardzo obszerna na ten temat) postanowiłem zastosować najprostszy sposób,czyli przegonić autko.ale nie 4-5 czy 10 km...cały czas je ganiam :decayed: przez 3 tygodnie poprawa jest duża.autko przestało kopcić a przycinanie turbiny ustało niemalże całkowicie.także próbuj(może pomoże i raczej nie zaszkodzi (jak bedziesz to robił z głową!!!)

ale to może być coś zupełnie innego,także zrób logi,a wszystko wyjdzie.

Opublikowano

Witam!!!!Mam problem poniewarz wczoraj zauwazylem ze moje autko zaczyna sie jakby dusic nie wchodzilo na obroty jakby bez turbiny(mółowto)ale po cwili bylo dobrze no a dzis stalo sie to coraz wiecej razy a wieczorem juz do domu wracalem jakby be turbiny ciezko sie zbierał ale ma przebłyski ze idzie dobrze coraz wiecej jest slaby,zadna kontrolka sie nie pali,odpala dobrze i wolne obroty ok.Szukalem i nie znalazlem podobnych problemow.Prosze o pomoc!!!!

miałem podobnie.

sprawdź czujnik doładowania turbiny.

podejrzyj mój temat.

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=160987.0

Opublikowano

Dziekuje !!!!!!![br]Dopisany: 03 Październik 2010, 12:20_________________________________________________Bylem dzis u znajomego mechanika zeby sprawdzic co sie dzieje po podlaczeniu do komputera okazalo sie ze przeplywomierz wiec go wymienilem ale bez zmian.Kupilem orginal BOSCH.

Opublikowano

Wczoraj miałem to samo. Rzuciłem na kompa i wyszło że czujnik w rurze dolotowej do turbinki. cena ok 130zl. A mam identyczny samochodzik jak Ty ;) Wymieniłem i na razie smiga elegancko :D wiec to chyba to było

Opublikowano

Narazie wymienilem wszystkie wezyki z podcisnienia i narazie smiga ale wczoraj na zimnym silniku tez dobrze chodzil wiec zobacze dzis jak troche pochodzi.[br]Dopisany: 07 Październik 2010, 09:12_________________________________________________Jak ten czujnik sie konkretnie nazywa i gdzie to kupiles?[br]Dopisany: 07 Październik 2010, 09:30_________________________________________________Witam!!!Dzis sprawdzilem prawie wszystko co dalo sie golym okiem sprawdzic i zauwazyle ze sztanga od regulatora podcisnieniowego kierownic turbiny raz chodzi kiedy autko ma normalnie kopa przy dodawaniu gazu ale kiedy nie ma mocy ani drgnie.czym to moze byc spowodowane?Czyszby N75?

Opublikowano

Pewnie zapieczona zmienna geometria turbiny.Spróbuj przegonic auto porzadnie na rozgrzanym motorze w zakresie 3000-4000 tyś.obr.Jeżeli nie pomorze to turbo do czyszczenia

Opublikowano

Dzis wymienilem zawor N75 i bez zmian dalej raz chodzi i raz nie ale coraz wiecej nie.Czyszby faktycznie czyszczenie turbiny?Ktos to juz robil?Jak sie to robi?Pomocy![br]Dopisany: 09 Październik 2010, 22:21_________________________________________________Witam :hi:

Dzis zdemontowalem pompe vacum i w czesci w ktorej jest wytwarzane podcisnienie bylo duzo oleju nie wiem czy to normalne?Pomocy bo juz nie wiem czego szukac auto raz idzie jak rakieta a raz mul ze pod gorke trzeba redukowac gaz do dechy a auto nie przyspiesza.

Opublikowano

Dzis wymienilem zawor N75 i bez zmian dalej raz chodzi i raz nie ale coraz wiecej nie.Czyszby faktycznie czyszczenie turbiny?Ktos to juz robil?Jak sie to robi?Pomocy![br]Dopisany: 09 Październik 2010, 22:21_________________________________________________Witam :hi:

Dzis zdemontowalem pompe vacum i w czesci w ktorej jest wytwarzane podcisnienie bylo duzo oleju nie wiem czy to normalne?Pomocy bo juz nie wiem czego szukac auto raz idzie jak rakieta a raz mul ze pod gorke trzeba redukowac gaz do dechy a auto nie przyspiesza.

a sprawdzałeś ten czujnik doładowania turbiny? (G71)?

Opublikowano

kolego albo przeplywka albo turbo czyli zapieczona kierownica albo dziura w ukladzie albo gdzies przetary wezyk od podcisnienia

Opublikowano

Wezyki wszystkie nowe,Przeplywomierz nowy BOSCH,Zawor N75 nowy PIRBURG,Turbo dzis wyczyszczone,co jeszcze mam wymienic lub zrobic bo juz nie mam sily.[br]Dopisany: 13 Październik 2010, 18:40_________________________________________________Wczoraj zauwazylem cos co moze byc przyczyna.Kiedy samochod dostanie takiego muła to zauwazylem ze po zdjeciu wezyka co idzie do gruszki od sztangi do turba po przylozeniu palca wogule nie robi podcisnienia(nie zasysa).Co moze byc przyczyna?

Opublikowano

Chłopie po co wymienasz częśći jesteś pewny że one są zepsute. Każdy pisze żebyś zrobiło logi dynamiczne i statyczne, jak je zrobisz to wrzuć i będzie wszystko jasne a tak to kase wyrzucasz w błoto

Opublikowano

miałem podobne objawy, auto raz normalnie jechało, raz muł. U mnie za takie cuda był odpowiedzialny czujnik ciśnienia doładowania. Najlepiej podepnij vaga i zrób logi :)

Opublikowano

Dzis podpiolem autko do programu POLSKI VAG 4.9 bo do programu VCDS AKP 10.6.1 nie moze polaczyc lub nie widzi mojego interfaceu i wyswietlilo mi taki blad:17965 Ciśnienie doładowania przekroczona granica regulacji brak osprzętu/nie zwązane ze sprzętem.[br]Dopisany: 18 Październik 2010, 15:50_________________________________________________Dzis jadac z pracy zrobilem eksperemyment i kiedy auto ma mula czyli przechodzi w tryb awaryjny(tak mysle) to wystarczy stanac na poboczu zgasic auto i zapalic i jedzie znowu przez jakis czas normalnie (ciagnie).Co moze byc powodem?

Opublikowano

ECU wychodzi z tryb awaryjnego po ponownym uruchomieniu silnika.

wyglada na unieruchomione kierownice turbiny, turbina do czyszczenia ew. sprobuj przejechac dluzszy odcinek drogi ok 50 km ze stala wysoka predkoscia obrotowa silnika ok 3500-4000, moze byc na trojce.

Opublikowano

Tak tylko ze Turbina w zeszlym tygodniu byla czyszczona.A dzis zapalila mi sie kontrolka o niskim poziomie oleju.Musialem dolac wiec gdzies i olej sie traci.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...