andrzejz Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Opublikowano 7 Sierpnia 2006 1. Co ile się powinno wymienić końcówki wtrysków w A4 ? 2. Jak już wymieniać końcówki, to wstawić oryginalne od silnika 1Z czy pokusić się o jakieś nowsze np. od silnika AFN ? Pozdrawiam Andrzej
Wihajster Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Opublikowano 7 Sierpnia 2006 ja sie zepsuja sie wymienia a co ile to zalezy na jakim paliwie jezdzi sie
bolek Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Opublikowano 7 Sierpnia 2006 1.nie ma reguły,jedni robia 300 tys,drudzy 500 tyś,jak Piotr1602napisał-duzo zalezy od paliwa na jakim jezdzisz 2.Jak nie ingerujesz w moc silnika to wstaw normalne od 1Z
spanky Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Opublikowano 7 Sierpnia 2006 2.Jak nie ingerujesz w moc silnika to wstaw normalne od 1Z lepiej od AFN-a , cena taka sama a "moczu" wiecej .... :twisted:
baskecior Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Po moich perturbacjach z AFN`owskimi , sugeruje wstawic 1Z`towskie.
spanky Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Po moich perturbacjach z AFN`owskimi , sugeruje wstawic 1Z`towskie. oj przesadzasz ..... z tego co czytałem i doswiadczyłem na własnej skorze to tylko Ty miales "problemy z wtryskami od AFN-a" ... ;-) jezeli zmieniac to tylko na AFN-a .... :twisted:
baskecior Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Po moich perturbacjach z AFN`owskimi , sugeruje wstawic 1Z`towskie. oj przesadzasz ..... z tego co czytałem i doswiadczyłem na własnej skorze to tylko Ty miales "problemy z wtryskami od AFN-a" ... ;-) jezeli zmieniac to tylko na AFN-a .... :twisted: Ja tylko powiedziałem swoje :mrgreen:
andrzejz Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2006 jezeli zmieniac to tylko na AFN-a a jakie są plusy i minusy wtrysków od AFN-a ?
spanky Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Opublikowano 8 Sierpnia 2006 jezeli zmieniac to tylko na AFN-a a jakie są plusy i minusy wtrysków od AFN-a ? plus :po wymianie wieksza moc .... :twisted: minus :ciut wieksze spalanie ....
adadur Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Opublikowano 16 Sierpnia 2006 pierwsze pytanie było co ile wymianiać wtryski? należy zacząc od teo czy już ci padły czyli samodzielne sprawdzenie i ocena nast. odpowiednia diagnostyka, a potem można się rozglądac za wtryskami od 1Z lub AFNa Mi auto w lato w upale w miescie spalilo nieco ponad 8 litrow juz sie balem ze moze coś z przebiegiem km coś się odbiło i wiecej pali, ale na urlopie udalo sie uzyskać 5,1 litra a średnia z 6200km to ok. 6,5 lita gdzie klima niemal non stop i 60% trasy to górskie (Alepiejsie) drogi.
mtnb85 Opublikowano 21 Października 2014 Opublikowano 21 Października 2014 co 150 tys warto sprawdzić wtryski
Lukasz_N Opublikowano 23 Października 2014 Opublikowano 23 Października 2014 Ale odkop Dokladnie to co 152 tys
Mozgu Opublikowano 25 Października 2014 Opublikowano 25 Października 2014 (edytowane) Sprawdzenie to kosztuje jakieś 10zł od wtrysku (oczywiście jak je samemu wyjmiesz i przywieziesz) więc lepiej sprawdzić w jakim są stanie zanim zaczniesz pakować się w koszta. Jak coś to tylko zakłądaj wtryski od AFN. Są większe i w razie czego bedziesz mógł więcej z auta wyciągnąć. Edytowane 17 Lutego 2017 przez Mozgu
Lukasz_N Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 1Z ma pompę 10-tke na niskiej fali.
Mozgu Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 W takim razie sory za wpeowadzenie w blad
Mesus Opublikowano 5 Grudnia 2014 Opublikowano 5 Grudnia 2014 podepne sie. Panowie mam mały problem. pacjent a4 b5 1.9 tdi Sprawa wyglada tak ze podczas przespieszania w okolicach 2100~2500 obrotów autem zaczyna strasznie szarpać i przestaje ciągnąc, a za autem mega siwo tak sie dzieje na kazdym biegu. na Vagu totalnie pusto, zadnego błędu. Podpowiedzcie mi jakie powinny być wartości na vagu w grupie 13 bo moje sie sporo wahają i zastanawiam sie czy to nie one sa winne całej sytuacji. Sorki za OT..
hellbean Opublikowano 20 Stycznia 2015 Opublikowano 20 Stycznia 2015 podepne sie. Panowie mam mały problem. pacjent a4 b5 1.9 tdi Sprawa wyglada tak ze podczas przespieszania w okolicach 2100~2500 obrotów autem zaczyna strasznie szarpać i przestaje ciągnąc, a za autem mega siwo tak sie dzieje na kazdym biegu. na Vagu totalnie pusto, zadnego błędu. Podpowiedzcie mi jakie powinny być wartości na vagu w grupie 13 bo moje sie sporo wahają i zastanawiam sie czy to nie one sa winne całej sytuacji. Sorki za OT.. Proponuję oddać wtryski do sprawdzenia, ja z takimi objawami walczyłem długo, przegrzebałem większość układu paliwowego, co prawda mój nie dymił specjalnie a i szarpanie nie było nie wiadomo jak mocne ale było, a wtryskiwacz sterujący lał jakby strzykawką podawać paliwo. Koszt sprawdzenia niewielki z reguły a i roboty też nie za dużo.
Mesus Opublikowano 23 Stycznia 2015 Opublikowano 23 Stycznia 2015 podepne sie. Panowie mam mały problem. pacjent a4 b5 1.9 tdi Sprawa wyglada tak ze podczas przespieszania w okolicach 2100~2500 obrotów autem zaczyna strasznie szarpać i przestaje ciągnąc, a za autem mega siwo tak sie dzieje na kazdym biegu. na Vagu totalnie pusto, zadnego błędu. Podpowiedzcie mi jakie powinny być wartości na vagu w grupie 13 bo moje sie sporo wahają i zastanawiam sie czy to nie one sa winne całej sytuacji. Sorki za OT.. Proponuję oddać wtryski do sprawdzenia, ja z takimi objawami walczyłem długo, przegrzebałem większość układu paliwowego, co prawda mój nie dymił specjalnie a i szarpanie nie było nie wiadomo jak mocne ale było, a wtryskiwacz sterujący lał jakby strzykawką podawać paliwo. Koszt sprawdzenia niewielki z reguły a i roboty też nie za dużo. Wymieniłem na 216 ale coś teraz źle odpala, walcze wymieniam zaworki zwrotne i nic, kreci jakby dalej miał problem z cofajacym sie paliwem... totalnie masakra, mam nadzieje ze to przez to ze głowice mam do roboty bo jeszcze troche i mozna powiedzieć ze mam nowy osprzęt silnika nie to ze wymieniam co popadnie ale walcze z cofającym sie paliwem a węzyki itp itd kosztuja grosze takze mozna wymieniać na nowe
hellbean Opublikowano 23 Stycznia 2015 Opublikowano 23 Stycznia 2015 A jesteś pewien, że paliwo się cofa? Po zmianie wszystkich rozpylaczy i to jeszcze na inne niż były może być potrzeba korekty m.in. kąta wtrysku. Co do zaworu który może powodować cofanie się paliwa wymieniałeś ten na pompie? Bo ten co jest na filtrze to jest powrót paliwa już do baku, więc z filtra paliwo nie odpłynie tym bardziej pod górkę.
Mesus Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 tego wczoraj podmieniłem na inny bo mam drugą pompe i zobacze dzisiaj czy coś to dało, kąt wtrysku sprawdze dzisiaj i ewentualnie korekte zrobie i dam znać co i jak Kat wtrysku wynosi 58-59, więc chyba trochę za dużo, będę musiał zrobić korekcję, niestety podmiana tego zaworka nic nie zmieniła...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się