Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana płynu do wspomagania A4 B6 B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie jeśli chciałbym dolać płynu do wspomagania to musze odpowietrzyć układ po dolaniu płynu ? 

Opublikowano
6 minut temu, Dominik93 napisał:

Panowie jeśli chciałbym dolać płynu do wspomagania to musze odpowietrzyć układ po dolaniu płynu ? 

Nie.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
9 godzin temu, Dominik93 napisał:

Panowie jeśli chciałbym dolać płynu do wspomagania to musze odpowietrzyć układ po dolaniu płynu ? 

nie dolewaj tylko wymien

Opublikowano

Wymienię i przeplucze cały układ tylko chciałem się dowiedzieć czy podczas dolewania płynu trzeba coś odpowietrzac. 

Przeczytałem parę stron wstecz tematu i trochę zgłupiałem jaki płyn kupić Ori mineralny , lhm totala ? 

Opublikowano

Ori lub lhm jak masz zielony korek to plyn mineralny.

Opublikowano

Tak zielony korek z napisem only mineral. 

Zrobie tak, litrem lhm totalem przepłucze układ a ori wleje . :) 

dzięki panowie za info. 

Opublikowano
W dniu 22.05.2018 o 10:15, Dominik93 napisał:

Tak zielony korek z napisem only mineral. 

Zrobie tak, litrem lhm totalem przepłucze układ a ori wleje . :) 

dzięki panowie za info. 

przepłucz LHMem i zalej LHMem

  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano

Pany a ja mam inny problem, wszystko zrobione tak jak pisali, wąż od powrotu w butelke, od zbiorniczka zatkany, koła w góre, kierownica lewo prawo i zleciało pół zbiorniczka z nowym płynem i koniec, nic dalej nie leci, kręciłem z milion razy i nic ze zbiorniczka nie ubywa. O co chodzi ? Zmieniam płyn bo pompa zaczeła mi wyć, ale wspomaganie jest. 

Opublikowano

dolej plynu na maxa i odpal na 3 sek auto moze poleci.

Opublikowano
34 minuty temu, roni07 napisał:

Pany a ja mam inny problem, wszystko zrobione tak jak pisali, wąż od powrotu w butelke, od zbiorniczka zatkany, koła w góre, kierownica lewo prawo i zleciało pół zbiorniczka z nowym płynem i koniec, nic dalej nie leci, kręciłem z milion razy i nic ze zbiorniczka nie ubywa. O co chodzi ? Zmieniam płyn bo pompa zaczeła mi wyć, ale wspomaganie jest. 

Coś przekombinowaleś

Opublikowano
17 minut temu, Dev napisał:

Coś przekombinowaleś

No ale tam nie można nic pomieszac.

Moze syf ze zbiorniczka przytkał cos bo innej opcji nie ma.

Dlatego przed powinno się namiętnie umyć zbiorniczek ..

Opublikowano

A może być tak, że zapchany jest przewód od pompy do magla ? Na odpalonym jakieś jest wspomaganie, ale pompa wyje, kupiłem używke i dalej wyje. 

Opublikowano

Predzej rozwarstwiony.

Opublikowano

a może masz magiel 'servotronik' czy jak toi to się tam nazywa z zaworem regulowanym sygnałem z kompa ? i bez zapłonu coś nie puszcza

Opublikowano
W dniu 17.05.2018 o 15:39, tobias napisał:

lej czerwony, zobaczymy co się z stanie z pompą, bedziemy mieli wnioski na przyszłość

Jak do tej pory nic się nie stało to i dalej będzie ok. Sam jeżdżę 3 rok na czerwonym atf mobila i nic się nie dzieje. Jak ma jeb.. to jeb..., swoje lata już ma.

Opublikowano

1 czerwca kolega mechanik wymienił mi płyn. Wszystko pięknie ładnie chodzi ale z ciekawości sprawdziłem dzisiaj stan. Jest dużo ponad max. praktycznie cała miarka była w płynie gdzie max jest przy 1/3. Odciągnąć strzykawką ? Co się może stać przy jeździe z takim stanem płynu ?

Opublikowano

Mierz na równym. Zgaszony silnik i zimny

Opublikowano
W dniu 11.06.2018 o 21:05, piotrekekm napisał:

1 czerwca kolega mechanik wymienił mi płyn. Wszystko pięknie ładnie chodzi ale z ciekawości sprawdziłem dzisiaj stan. Jest dużo ponad max. praktycznie cała miarka była w płynie gdzie max jest przy 1/3. Odciągnąć strzykawką ? Co się może stać przy jeździe z takim stanem płynu ? 

Kolego co do poziomu to poniżej masz opis wycięty z Elsy

Sprawdzanie poziomu oleju w układzie wspomagania kierowania
–  Nie uruchamiać silnika, przednie koła ustawić w położeniu do jazdy na wprost.
Olej w stanie zimnym (temperatura zewnętrzna ok. +20°C)
–  Odkręcić korek.
–  Wytrzeć miarkę poziomu oleju czystą szmatką.
–  Wkręcić korek ręką i ponownie wykręcić.
Sprawdzanie dotyczy tylko poziomu oleju przy uprzednio wkręconym korku.
   
–  Sprawdzić poziom oleju: poziom oleju musi się znajdować w obszarze oznaczenia „MAX”.
Olej w temperaturze roboczej (temperatura oleju silnikowego +80° C)
–  Sprawdzić poziom oleju: poziom oleju musi się znajdować 10 mm powyżej oznaczenia „MAX”.
hinweis.gif  Wskazówka
t  Jeżeli poziom oleju znajduje się powyżej podanego zakresu, olej należy odessać.
t  Jeśli poziom oleju znajduje się poniżej podanego zakresu, należy sprawdzić szczelność układu hydraulicznego. Nie wystarczy tylko uzupełnienie oleju.
t  Nie wolno ponownie używać spuszczonego oleju hydraulicznego.
Opublikowano

Wczoraj odciągnąłem trochę strzykawką ale dalej jest za dużo więc jutro zrobię tak jak powinno być czyli okolice "max"

Opublikowano

Witam przymierzam sie do wymiany plynu w układzie wspomagania. Do tego celu zakupiłem juz 2 litry płynu febi. Moje pytania to ktory wezyk najpierw odpiac aby spuścić stary plyn. Najlepiej jakby ktos poratował jakims zdjeciem. Dwa robic to od spodu auta? to wtedy muszę odkrecic osłone. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...