Dominik93 Opublikowano 21 Maja 2018 Opublikowano 21 Maja 2018 Panowie jeśli chciałbym dolać płynu do wspomagania to musze odpowietrzyć układ po dolaniu płynu ?
wesz82 Opublikowano 21 Maja 2018 Opublikowano 21 Maja 2018 6 minut temu, Dominik93 napisał: Panowie jeśli chciałbym dolać płynu do wspomagania to musze odpowietrzyć układ po dolaniu płynu ? Nie. 1
Dev Opublikowano 21 Maja 2018 Opublikowano 21 Maja 2018 9 godzin temu, Dominik93 napisał: Panowie jeśli chciałbym dolać płynu do wspomagania to musze odpowietrzyć układ po dolaniu płynu ? nie dolewaj tylko wymien
Dominik93 Opublikowano 22 Maja 2018 Opublikowano 22 Maja 2018 Wymienię i przeplucze cały układ tylko chciałem się dowiedzieć czy podczas dolewania płynu trzeba coś odpowietrzac. Przeczytałem parę stron wstecz tematu i trochę zgłupiałem jaki płyn kupić Ori mineralny , lhm totala ?
wesz82 Opublikowano 22 Maja 2018 Opublikowano 22 Maja 2018 Ori lub lhm jak masz zielony korek to plyn mineralny.
Dominik93 Opublikowano 22 Maja 2018 Opublikowano 22 Maja 2018 Tak zielony korek z napisem only mineral. Zrobie tak, litrem lhm totalem przepłucze układ a ori wleje . dzięki panowie za info.
Dev Opublikowano 23 Maja 2018 Opublikowano 23 Maja 2018 W dniu 22.05.2018 o 10:15, Dominik93 napisał: Tak zielony korek z napisem only mineral. Zrobie tak, litrem lhm totalem przepłucze układ a ori wleje . dzięki panowie za info. przepłucz LHMem i zalej LHMem 2
roni07 Opublikowano 31 Maja 2018 Opublikowano 31 Maja 2018 Pany a ja mam inny problem, wszystko zrobione tak jak pisali, wąż od powrotu w butelke, od zbiorniczka zatkany, koła w góre, kierownica lewo prawo i zleciało pół zbiorniczka z nowym płynem i koniec, nic dalej nie leci, kręciłem z milion razy i nic ze zbiorniczka nie ubywa. O co chodzi ? Zmieniam płyn bo pompa zaczeła mi wyć, ale wspomaganie jest.
wesz82 Opublikowano 31 Maja 2018 Opublikowano 31 Maja 2018 dolej plynu na maxa i odpal na 3 sek auto moze poleci.
Dev Opublikowano 31 Maja 2018 Opublikowano 31 Maja 2018 34 minuty temu, roni07 napisał: Pany a ja mam inny problem, wszystko zrobione tak jak pisali, wąż od powrotu w butelke, od zbiorniczka zatkany, koła w góre, kierownica lewo prawo i zleciało pół zbiorniczka z nowym płynem i koniec, nic dalej nie leci, kręciłem z milion razy i nic ze zbiorniczka nie ubywa. O co chodzi ? Zmieniam płyn bo pompa zaczeła mi wyć, ale wspomaganie jest. Coś przekombinowaleś
wesz82 Opublikowano 31 Maja 2018 Opublikowano 31 Maja 2018 17 minut temu, Dev napisał: Coś przekombinowaleś No ale tam nie można nic pomieszac. Moze syf ze zbiorniczka przytkał cos bo innej opcji nie ma. Dlatego przed powinno się namiętnie umyć zbiorniczek ..
roni07 Opublikowano 1 Czerwca 2018 Opublikowano 1 Czerwca 2018 A może być tak, że zapchany jest przewód od pompy do magla ? Na odpalonym jakieś jest wspomaganie, ale pompa wyje, kupiłem używke i dalej wyje.
Homiczek Opublikowano 1 Czerwca 2018 Opublikowano 1 Czerwca 2018 a może masz magiel 'servotronik' czy jak toi to się tam nazywa z zaworem regulowanym sygnałem z kompa ? i bez zapłonu coś nie puszcza
mszark Opublikowano 1 Czerwca 2018 Opublikowano 1 Czerwca 2018 W dniu 17.05.2018 o 15:39, tobias napisał: lej czerwony, zobaczymy co się z stanie z pompą, bedziemy mieli wnioski na przyszłość Jak do tej pory nic się nie stało to i dalej będzie ok. Sam jeżdżę 3 rok na czerwonym atf mobila i nic się nie dzieje. Jak ma jeb.. to jeb..., swoje lata już ma.
piotrekekm Opublikowano 11 Czerwca 2018 Opublikowano 11 Czerwca 2018 1 czerwca kolega mechanik wymienił mi płyn. Wszystko pięknie ładnie chodzi ale z ciekawości sprawdziłem dzisiaj stan. Jest dużo ponad max. praktycznie cała miarka była w płynie gdzie max jest przy 1/3. Odciągnąć strzykawką ? Co się może stać przy jeździe z takim stanem płynu ?
HatefulEvil Opublikowano 13 Czerwca 2018 Opublikowano 13 Czerwca 2018 Mierz na równym. Zgaszony silnik i zimny
hugo911 Opublikowano 14 Czerwca 2018 Opublikowano 14 Czerwca 2018 W dniu 11.06.2018 o 21:05, piotrekekm napisał: 1 czerwca kolega mechanik wymienił mi płyn. Wszystko pięknie ładnie chodzi ale z ciekawości sprawdziłem dzisiaj stan. Jest dużo ponad max. praktycznie cała miarka była w płynie gdzie max jest przy 1/3. Odciągnąć strzykawką ? Co się może stać przy jeździe z takim stanem płynu ? Kolego co do poziomu to poniżej masz opis wycięty z Elsy Sprawdzanie poziomu oleju w układzie wspomagania kierowania – Nie uruchamiać silnika, przednie koła ustawić w położeniu do jazdy na wprost. Olej w stanie zimnym (temperatura zewnętrzna ok. +20°C) – Odkręcić korek. – Wytrzeć miarkę poziomu oleju czystą szmatką. – Wkręcić korek ręką i ponownie wykręcić. Sprawdzanie dotyczy tylko poziomu oleju przy uprzednio wkręconym korku. – Sprawdzić poziom oleju: poziom oleju musi się znajdować w obszarze oznaczenia „MAX”. Olej w temperaturze roboczej (temperatura oleju silnikowego +80° C) – Sprawdzić poziom oleju: poziom oleju musi się znajdować 10 mm powyżej oznaczenia „MAX”. Wskazówka t Jeżeli poziom oleju znajduje się powyżej podanego zakresu, olej należy odessać. t Jeśli poziom oleju znajduje się poniżej podanego zakresu, należy sprawdzić szczelność układu hydraulicznego. Nie wystarczy tylko uzupełnienie oleju. t Nie wolno ponownie używać spuszczonego oleju hydraulicznego.
piotrekekm Opublikowano 14 Czerwca 2018 Opublikowano 14 Czerwca 2018 Wczoraj odciągnąłem trochę strzykawką ale dalej jest za dużo więc jutro zrobię tak jak powinno być czyli okolice "max"
damian5 Opublikowano 17 Czerwca 2018 Opublikowano 17 Czerwca 2018 Witam przymierzam sie do wymiany plynu w układzie wspomagania. Do tego celu zakupiłem juz 2 litry płynu febi. Moje pytania to ktory wezyk najpierw odpiac aby spuścić stary plyn. Najlepiej jakby ktos poratował jakims zdjeciem. Dwa robic to od spodu auta? to wtedy muszę odkrecic osłone.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się