Dev Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Koziolki podstaw tam gdzie banan jest mocowany do nadwozia
slimok Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Koziolki podstaw tam gdzie banan jest mocowany do nadwozia niebieskie czy czerwone ?
azure Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 To w końcu czy ktoś może jednoznacznie napisać jaki płyn do wspomagania w A4 B6 zastosować? FEBI 6161 czy FEBI 6162? Jaka jest pojemność układu, czy 1l wystarczy na napełnienie układu, zaś drugi litr na jego przepłukanie?
Onkel Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 Ja lalem total LHM plus. W sumie wzialem 2 litry, pierwszym przeplukalem a drugim uzupelnilem. Zostalo jeszcze Wysłane z G2
leh Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 Panowie wyciagnalem i wyczyscilem zbiorniczek, ponownie go zainstalowalem, podpialem tylko wezyk ktorym pompa pobier plyn. Nalalem nowego plynu do zbiorniczka i zonk - krece kierownica przy zgaszonym silniku z kilkadziesiat razy ze juz mnie rece bola i plynu nie ubywa, z wezyka zwrotnego ktory idzie z pompy do zbiorniczka wycieklo doslownie kilka kropli... Co jest nie tak? Zapowietrzylo sie? Jak to odpowietrzyc? Moze na odpalonym sprawdzic? Czy to tak powoli ma cieknac ? W takim tempie to kilkaset skretow kierownica zeby zrobic plukanke o.O
Onkel Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 Podpiales gruby pod zbiorniczek, cienkie wyjscie ze zbiorniczka zaslepiles i z cienkiego przewodu nic nie leci? Wysłane z G2
leh Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 Tak, kręcę jak głupi a tam dosłownie kilka ml wycieklo do butelki. Na początku gdy zdemontowalem zbiornik, pokrecilem kilka razy kiera to wywalilo ze 3 setki starego płynu. To może był błąd, zapowietrzylem pompę kręcąc bez zbiornika z nowym płynem? Nie wiem co dalej z tym robić, z tego co wyczytałem w necie pompa sama się odpowietrza w trakcie kręcenia kiera. Odpalić na chwile i kręcić czy zarzne w ten sposób pompę?
Onkel Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 (edytowane) Zapowietrzyles... ja robilem tak. Wyssalem caly olyn jaki byl w zbiorniczku, wyciagnalem go, wyczyscilem, zamontowalem z powrotem na miejsca, podpialem grubszy waz, cienkie wyjscie zaslepilem a.cienki waz wlozylem do butelki. I dopiero wtedy jak nalalem plynu do pelna to krecilem kierownica patrzac do zbiorniczka i uzupelniajac jak robilo sie go malo. Na takiej samej zasadzie jak plyn hamulcowy. Nie wiem jak sie dpowietrza zadzwon do deva on cos podpowie Wysłane z G2 Edytowane 21 Lutego 2015 przez M1etek
Bartoszzz Opublikowano 22 Lutego 2015 Opublikowano 22 Lutego 2015 Tak, kręcę jak głupi a tam dosłownie kilka ml wycieklo do butelki.Na początku gdy zdemontowalem zbiornik, pokrecilem kilka razy kiera to wywalilo ze 3 setki starego płynu. To może był błąd, zapowietrzylem pompę kręcąc bez zbiornika z nowym płynem?Nie wiem co dalej z tym robić, z tego co wyczytałem w necie pompa sama się odpowietrza w trakcie kręcenia kiera.Odpalić na chwile i kręcić czy zarzne w ten sposób pompę? Zalej zbiorniczek i zakręć 1-2 razy tylko rozrusznikiem (bądź odpalić na 1-2 sekundy), pompa zaciągnie/przepchnie płyn i potem już robisz to ręcznie kręcąc kierownicą przepłukujesz i zalewasz świeży płyn do prawidłowego poziomu.
leh Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 Odpaliłem na chwile, pokrecilem kierownica. Pompa zaczęła wydawać dziwne dźwięki ale pobrala płyn, reszta poszła na zgaszonym silniku juz bez problemów.
BADU Opublikowano 26 Marca 2015 Opublikowano 26 Marca 2015 Witam,Podepne się pod temat. Wskazówki udzielone przez kolegów poprowadziła mnie jak po nitce do kłębka . Wymiana płynu poszła jak w ASO tylko kaska została w kieszenie . Pytanie moje dotyczy numeru węża tego grubszego który wchodzi do zborniczka z płynem wspomagania. Przy wymianie płynu zobaczyłem ze jest przecięty przy samym końcu i niestety ale sie w tym miejscu sie poci. Chciałem go wymienić ale nie znam numeru katalogowego? Jest to wąż grubszy ,ten który jest od strony zderzaka ,a nie kabiny .
Onkel Opublikowano 26 Marca 2015 Opublikowano 26 Marca 2015 Zerknij w dział części tam masz etykę online, jak nie znajdziesz to za godzinkę zerkne Wysłane z G2
zen8000 Opublikowano 27 Marca 2015 Opublikowano 27 Marca 2015 Witam koledzy Przymierzam się do wymiany płynu i takie pytanie mam tam jakiś czerwony specyfik na korku zalecany jest 002000 nie wiem co lał poprzedni właściciel kupiłem już czerwony Febi syntetyk bo myślałem że to ten który mam ale gdzieś wyczytałem że są też czerwone mineralne więc już sam nie wiem co lać jak rozróżnić syntetyk od mineralna
zen8000 Opublikowano 28 Marca 2015 Opublikowano 28 Marca 2015 Co lać mineralna czy syntetyka. Z tego co wiem nie powinno się zmieniać z syntetyka na mineralna
zen8000 Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 NIE NIE WIEM WIEM JAKI POWINIEN BYĆ ALE NIE WIEM CO MAM I PRZEZ TO NIE WIEM CO ZALAĆ
BADU Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 Co lać mineralna czy syntetyka. Z tego co wiem nie powinno się zmieniać z syntetyka na mineralna Kolego piszesz ,że z tego co wiesz...? Wiec nie wiesz !
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się