dlugiacm Opublikowano 1 Czerwca 2019 Opublikowano 1 Czerwca 2019 jakiego plynu uzyles ? Po uzupełnieniu płynu i wlaczeniu silnika pompa powinna sporo sciagnac, u mnie bylo widac filtr w zbiorniczku, chyba ze zalales caly zbiorniczek na full i wtedy wlaczyles silnik
Dev Opublikowano 1 Czerwca 2019 Opublikowano 1 Czerwca 2019 Trzeba wyjac zbiorniczek i go wyplukac benzyna ekstrakcyjną
kubajvc Opublikowano 1 Czerwca 2019 Opublikowano 1 Czerwca 2019 23 minuty temu, dlugiacm napisał: jakiego plynu uzyles ? Po uzupełnieniu płynu i wlaczeniu silnika pompa powinna sporo sciagnac, u mnie bylo widac filtr w zbiorniczku, chyba ze zalales caly zbiorniczek na full i wtedy wlaczyles silnik Użyłem G00400M2. Taki po nr VIN dobra mi pracownik Audi. Pokrywa się to z info na forum. Zbiornik wyciągnąłem i czyscilem. Zalalem zbiornik na full i odpaliłem auto wciągnęło tak że z pełnego zbiornika po korek zrobił się max na bagnecie. To nie za mało wciągnęło?
dlugiacm Opublikowano 1 Czerwca 2019 Opublikowano 1 Czerwca 2019 pojezdzij autem, 50-200 km, uklad powinien sie odpowietrzyc
sky2k Opublikowano 1 Czerwca 2019 Opublikowano 1 Czerwca 2019 panowie pacjent b7 1.8t, niedawno sprowadzone z DE, w zbiorniczku wspomagania płynu na dnie w kolorze brązowym, postanowienie wymiany odrazu na LHM, 1. wyssanie tyle płynu ile się dało ze zbiornika i zlanie do butelki, 2. odkręcenie zbiorniczka, ale okazało się że instalacja gazowa nie pozwala na wyjęcie przewodów przy zbiorniczku, 3. próba odkręcenia wężyka na dole pod silnikiem, ale nie udana bo opaski jednorazowe a brak nowych. 4. zakrecenie zbiorniczka spowrotem, 5. wlanie wyssanego płynu spowrotem, wiadomo troszke mniej, bo zawsze coś zostało na ściankach butelki Problem: Dziwne wycie silnika odrazu po operacji w zakresie obrotów 1,5-2k rpm, na postoju przy skręcaniu kierownica lewo/prawo skakanie obrotów i wycie, Panowie co się mogło stać ?
kubajvc Opublikowano 1 Czerwca 2019 Opublikowano 1 Czerwca 2019 57 minut temu, sky2k napisał: panowie pacjent b7 1.8t, niedawno sprowadzone z DE, w zbiorniczku wspomagania płynu na dnie w kolorze brązowym, postanowienie wymiany odrazu na LHM, 1. wyssanie tyle płynu ile się dało ze zbiornika i zlanie do butelki, 2. odkręcenie zbiorniczka, ale okazało się że instalacja gazowa nie pozwala na wyjęcie przewodów przy zbiorniczku, 3. próba odkręcenia wężyka na dole pod silnikiem, ale nie udana bo opaski jednorazowe a brak nowych. 4. zakrecenie zbiorniczka spowrotem, 5. wlanie wyssanego płynu spowrotem, wiadomo troszke mniej, bo zawsze coś zostało na ściankach butelki Problem: Dziwne wycie silnika odrazu po operacji w zakresie obrotów 1,5-2k rpm, na postoju przy skręcaniu kierownica lewo/prawo skakanie obrotów i wycie, Panowie co się mogło stać ? Malo plynu albo uklad zapowietrzony
sky2k Opublikowano 1 Czerwca 2019 Opublikowano 1 Czerwca 2019 układ raczej nie jest zapowietrzony, bo nie widać bombelków
Qweer Opublikowano 27 Czerwca 2019 Opublikowano 27 Czerwca 2019 Do a4 b6 w której na korku jest g 002 Lepiej zmienić na płyn z ASO g 004 czy lepiej jakiś mineralny zamiennik?
KINIAM Opublikowano 27 Czerwca 2019 Opublikowano 27 Czerwca 2019 8 godzin temu, Qweer napisał: Do a4 b6 w której na korku jest g 002 Lepiej zmienić na płyn z ASO g 004 czy lepiej jakiś mineralny zamiennik? Jak przeczytałeś wątek są zwolennicy płynu z ASO 'g004" jak i minerału. Zawsze zalewam minerał i nie ma żadnych problemów.
akj123 Opublikowano 18 Lipca 2019 Opublikowano 18 Lipca 2019 (edytowane) Witam chciałem dzisiaj uzupełnić płyny. Jednak stwierdziłem białym papierkiem że w zbirniczku mam płyn koloru żółtego. Czy jest możliwość aby Zielony płyn aż tak Wyblakł z biegiem czasu i przejechanych kilometrów ? Jaki płyn dolać ? Edytowane 18 Lipca 2019 przez akj123
soul87 Opublikowano 19 Lipca 2019 Opublikowano 19 Lipca 2019 On nie wyblakł tylko wciąga rdze z maglownicy, jak był nowy to był zielony
akj123 Opublikowano 19 Lipca 2019 Opublikowano 19 Lipca 2019 (edytowane) Znalazłem w Internecie takie zdjęcia z opisem że płyn Pentosin CHF11S to nic innego jak G002000. I że po przepracowaniu jakiegoś czasu zmienia kolor na żółty. Więc dlaczego by go nie stosować zamiast G004000. Edytowane 19 Lipca 2019 przez akj123
TOMAJK Opublikowano 19 Lipca 2019 Opublikowano 19 Lipca 2019 Witam. Mam problem ze swoim Audi. B6 Mianowicie przez pomyłkę wlałem płyn hamulcowy (dot4) do zbiorniczka na płyn do wspomagania. 2 dni później siadło całe wspomaganie, wyciekł cały płyn. (zbiorniczrk robi się pusty w 15 min po uzupełnieniu). Mechanik stwierdził, że siadła maglownica i naprawa ok 1000zł. I tu moje pytanie czy ten płyn jest na tyle szkodliwy że mógł podziurawić maglownice?? Czy to na pewno wlanie płynu hamulcowego było przyczyną że wspomaganie siadło? I czy jest szansa że to nie maglownica tylko z innego miejsca ucieka cały płyn wspomagania? Wiem że brzmi to śmiesznie, ale słabo znam się na mechanice i nie mam z kim o tym porozmawiać więc pytam was tutaj, bo sporo osób widzę że zna się na rzeczy. Mam lekkie wrażenie, że mechanik chce mnie trochę oszukać, bo widział, że się totalnie nie znam, a w internecie przeczytałem, że to niekoniecznie przez maglownice płyn wycieka, tylko np przez pompę(która jest chyba sporo tańsza), lub przez przewody.
matisstz Opublikowano 19 Lipca 2019 Opublikowano 19 Lipca 2019 4 godziny temu, TOMAJK napisał: Witam. Mam problem ze swoim Audi. B6 Mianowicie przez pomyłkę wlałem płyn hamulcowy (dot4) do zbiorniczka na płyn do wspomagania. 2 dni później siadło całe wspomaganie, wyciekł cały płyn. (zbiorniczrk robi się pusty w 15 min po uzupełnieniu). Mechanik stwierdził, że siadła maglownica i naprawa ok 1000zł. I tu moje pytanie czy ten płyn jest na tyle szkodliwy że mógł podziurawić maglownice?? Czy to na pewno wlanie płynu hamulcowego było przyczyną że wspomaganie siadło? I czy jest szansa że to nie maglownica tylko z innego miejsca ucieka cały płyn wspomagania? Wiem że brzmi to śmiesznie, ale słabo znam się na mechanice i nie mam z kim o tym porozmawiać więc pytam was tutaj, bo sporo osób widzę że zna się na rzeczy. Mam lekkie wrażenie, że mechanik chce mnie trochę oszukać, bo widział, że się totalnie nie znam, a w internecie przeczytałem, że to niekoniecznie przez maglownice płyn wycieka, tylko np przez pompę(która jest chyba sporo tańsza), lub przez przewody. Płyn hamulcowy jest płynem agresywnym... wylany na lakier auta potrafi po czasie go zniszczyć. Mógł rozszczelnić lub uszkodzić wszystko a bez zajrzenia do auta nikt nie powie Ci co mogło strzelić... Jeśli nie wierzysz mechanikowi zawsze możesz podjechać do drugiego i zobaczysz co ci powie. 1
greg2505 Opublikowano 20 Lipca 2019 Opublikowano 20 Lipca 2019 Tomajk uszczelnienia na maglu pewnie poszły,otwórz maskę i sprawdź czy gumy magla są mokre,pompę będziesz widział bez problemu, ale ona pewnie będzie sucha, nie było smarowania ,zatarła się pompa i załatwiła magiel 1
wesz82 Opublikowano 20 Lipca 2019 Opublikowano 20 Lipca 2019 Jezeli takim tempem zlatuje to wyciek zobaczysz golym okiem.. Nie zostawia plamy?? Otwórz maskę i szukaj wycieku,Nie masz dużo do szukania. Zdejmij koła będziesz widział czy osłony drozkow są zapocone możesz zdjąć mniejsza opaskę z osłony dla pewnosci jak i samo wejście węży do magla też zobaczysz z nadkola. Mechanik brał to na podnośnik czy jak?????? Pamiętam że po tym.czeka Cię płukania układu czyli wyjecie wszystkiego i umycie do czysta. W ogóle ja bym chyba dla pewności wymienił węże bo mogą się rozwarstwic w środku przez co układ będzie działał dupowato. 1
KINIAM Opublikowano 20 Lipca 2019 Opublikowano 20 Lipca 2019 Trzeba zlokalizować przeciek. Ile tego płynu hamulcowego wlałeś, on rzeczywiście jest dość agresywny dla metali ale uszczelki od niego raczej puchną. Czasem udaje się po przepłukaniu układu i zalaniu nowego płynu reanimować układ wspomagania.
TOMAJK Opublikowano 20 Lipca 2019 Opublikowano 20 Lipca 2019 Wlałem ok 200ml i jeździłem tak ze 2 dni. Nagle całe wspomaganie siadło i płyn ucieka w kilkanascie minut. Te 2 ogumione przewody, które idą od zbiorniczka są mokre, cieknie z lewej strony. Koła nie zdejmowalem, ale jak świeciłem latarka przez felge to wszystko tam było mokre ?
greg2505 Opublikowano 20 Lipca 2019 Opublikowano 20 Lipca 2019 To masz magiel do roboty , no chyba że przewód przy maglu puścił ,ale raczej uszczelniacz na maglu
KINIAM Opublikowano 20 Lipca 2019 Opublikowano 20 Lipca 2019 Kolego od przecieku po PIERWSZE to zlokalizuj przeciek. Może to być prozaiczne rozszczelnienie układu. 200 ml płynu hamulcowego nie koniecznie musiało zaraz wszystko uszkodzić. Płyn zadziałał trochę jak odrdzewiacz, uszczelnienia raczej nie puściły, gumy puchną od płynu hamulcowego. Przyjdzie czas na szykowanie kasy po prawidłowej inspekcji. Oczywiście każdy zawodowy mechanik aby udzielić gwarancji wymieni Ci magiel i pompę oraz wtedy jest kasa dla niego a nie drobne.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się