Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

POD KONIEC ROKU 2014 ZOSTANIE PRZEDSTAWIONY NOWY MODEL A4 B9.

NOWOSCIAMI MAJA BYC: SERYJNIE- HYBRYDA -LIGHT, OPCJONALNIE- PLUG-IN-HYBRYDA I ZOPTYMALIZOWANE QUATTRO

ee4499865049beb6med.jpg0aa3705e542b0dc3med.jpg

Aktualny model potocznie jest zwany B8 i po A5 jest drugim Audi budowanym w systemie wzdluznych modulow konstrukcyjnych. (modulare Langsbaukasten- MLB) Jego nastepca ktory swoja premiere obchodzic bedzie na Jesien 2014 to B9 i bazuje na architekturze ktora miedzy technikami okreslana jest jako MLB EVO. EVO- czyli Ewolucja: jeszcze praktyczniejszy, lzejszy i tanszy.

Jako ze B9 ma byc oklolo 150kg lzejszy, znajdzie sie w nim jeszcze wiecej czesci aluminiowych. Projektujac ten model trzeba bedzie przebudowac platforme tak azeby przygotowac miejsce pod E-QUATTRO w ktorym tylnie kola beda napedzane elektrycznie. Rownoczesnie bak powedruje blizej srodka samochodu, gdzie bedie dzielil miejsce z akumulatorami w PLUG-IN-HYBRYDZIE.

Serwotronic zapozyczony bedzie z nowego A7. Skrzynie S-tronic beda nadal mialy 7 biegow, tylko w S4 i RS4 maja byc 9-cio biegowe przekladnie. W przyszlosci Quatro bedzie oferowane w 2 Wersjach: Stale (jak w Q5), oraz e-Quattro (jak w E-tronie/ showcar)- w tym przypadku nie bedzie to naped staly, tylko beda w nim oski i kola tylnie tylko w razie potrzeby uaktywniane.

B9 ma byc seryjnie wyposazane w naped hybyrydowy- light. W zwiazku z tym jest przygotowywana jest nowoczesna regulacja termika w aucie ktora na przyklad bedzie wykorzystywac temperature wydechu i chlodnicy. Wiekszosc dodatkowych agregatow bedzie napedzana energia z dodatkowego akumulatora, do ktorego jest ladowana energia zdobywana podczas hamowania. Dzieki temu podczas postoju na swiatlach moze klimatyzacja dalej dzialac, mimo ze silnik bedzie wylaczony. Podczas cofniecia nogi z gazu samochod ma dalej jechac na wylaczonym silniku, dopuki kierowca ni doda znow gazu. Inzynierowie z Ingolstadt obiecuja sobie dzieki dodatkowym modusom jazdy, zaoszczedzic kolejne 15% paliwa. Na dzien dzisiejszy zaplanowane sa tylko 2 podstawowe agregaty 2L-4-cylindrowy oraz 3L-6-cylindrowy. Silniki TDI beda dysponowac moca 150-300KM, a silniki TFSI (wszystkie beda z tudbodoladowaniem) beda dysponowac moca 150-350KM.

6miesiecy po limuzynie zostanie przedstawiony Avant. Rowniez zaplanowane sa: A4L z wydluzonym rozstawem osi (tylko export), A4 Allroad (od Maja 2015), oraz jako Coupe, sportback oraz cabrio.

Opublikowano

a4 coupe i sportback?hybryda? :mysli:

Opublikowano

człowiek jeszcze nie dorobil sie B8 a tu juz B9 :wallbash: kozak , piekne proporcje ma ten samochod :cool1:

Opublikowano

człowiek jeszcze nie dorobil sie B8 a tu juz B9 :wallbash: kozak , piekne proporcje ma ten samochod :cool1:

4 lata i po drodze koniec świata :polew: o EURO 2012 nie wspominając :wink4:

Opublikowano

wyglada jak lift b8 :thumbdown: i dopiero za 3 lata

Opublikowano

Ja mam dopiero B6 ... gdzie tam ... B9 :gwizdanie: ... piękna :slina:

Opublikowano

Zmodyfikowałem mój podpis i po tuch wszystkich B, co miałem to byłaby kolej na B9 :naughty:

Opublikowano

ja mam dopiero b5 :-(

Opublikowano

Ja też dopiero B5, ale kiedyś pewnie przyjdzie pora na takie B9 - piękne

za 10-15 lat :naughty:

:tongue4::wink4:

Opublikowano

wygląda całkiem całkiem, ale myślę że w ciągu tych 3 lat inżynierowie z Ingolstadt dopieszczą jeszcze co nieco i wtedy będzie naprawdę :kox:

Ja też dopiero B5, ale kiedyś pewnie przyjdzie pora na takie B9 - piękne

za 10-15 lat :naughty:

:tongue4::wink4:

za 15 lat to Ty już bedziesz na emeryturze i wtedy to ewentualnie Mietek E-klasa a nie tam jakieś Audi :decayed:

Opublikowano

za 15 lat to Ty już bedziesz na emeryturze i wtedy to ewentualnie Mietek E-klasa a nie tam jakieś Audi :decayed:

taa ... może TICO :kox:

Opublikowano

hehe w Niemcowni Emeryci śmigają R8 , Ferrari , Lambo itd ehhe a nie jakimiś E-KLasse :polew:

Opublikowano

A ja raczej do tego B9 nie dojdę, bo na razie jest B5, następne będzie może jakieś S4 (B5 lub B6), a docelowo to A5/S5 :tongue4:

I już raczej dalej nic, bo nie widzi mi się jazda jakimiś hybrydami, elektrykami czy innymi wynalazkami.

Już dziś wiem, że za lat 20-30 będę miłośnikiem Youngtimerów, czyli obecnie produkowanych samochodów. :decayed:

Bo te nowoczesne kupy, co teraz produkują, nie podchodzą mi. Mimo, że stylistycznie (tak, jak temu B9 na zdjęciu) nie ma co zarzucić, to jednak nie jest to samo, co samochody z lat 90-tych i początku XXI wieku (tak do 2005 powiedzmy).

Opublikowano

Przód B8 zdecydowanie bardziej mi się podoba niż w tym elektryczno-gównianym wynalazku

Opublikowano

z moich wiadomosci b9 wyjdzie koncem 2011 poczatek 2012 roku i bedzie to lift b8 ze zmienionym bodykit'em cos nowego moze wyjsc koncem 2014 ale juz jako b10

sasiad robi liczniki do audi od niego mam te wiadomosci to bedzie calkiem nowa konstrukcja

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...