Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spociki w Kielcach


grzanek85

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 6.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

parę gratów z kabiny (mocowania dywaników i końcówki szyn foteli)

zgadam na GG

ps. ubite zdrowo, aż szkoda patrzeć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy szukam czegoś takego.. co prawda stare i cieżko spotkac ale OOOO na masce siedzi :)

http://www.a4-klub.pl/smf/kupie/all_kupie_w_calosci_lib_na_czesci_audi_80_coupe_b2-t105313.0.html;new

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniając czujnik temp. paliwa w pompie vp37(silnik AFN 110) trzeba potem odpowietrzać pompę? Jeżeli tak to jak? :mysli: Jeżeli ktoś ten czujnik wymieniał niech poradzi żebym czegoś nie schrzanił ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po co chesz go wymieniać co się dzieje??? Najszybciej odpowietrzyć plakiem. Który czujnik potrzebujesz??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik już kupiłem. Chce wymienić bo stary ma temp. -29C, a po ostrym pałowanie wzrośnie do -18C :gwizdanie: A mogę nic nie odpowietrzać? Mam jeszcze jedno pytanie czy podczas pałowania temp. 97C na klimatroniku\vag jest ok? Podczas normalnej jazdy mam 94,5C, a gdy włączę na klimatroniku nawiew na HI i wiatrak na maxa spada do 90C, termostat i płyn nowy, wszystko ori. Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tej pompy przy wymianie czujnika temperatury paliwa nie trzeba odpowietrzać, czujnik jest pod dekielkiem więc dużo roboty nie ma, ale jest tam (przy dekielku pompy) taka jedna upierdliwa śruba której bez odpowiedniego klucza raczej nie odkręcisz no chyba że się przygotowałeś i posiadasz taki kluczyk. Możesz też zaopatrzyć się w uszczelkę pod ten dekielek. Co do temperatury to może jeszcze nie jest jakaś wielka tragedia, ale musisz go naprawdę nieźle pałować może mu odpuść kapkie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do nie typowej śrubki kupiłem kluczyk elektryczny taki trójkątny, ale był o 1mm za mały wiec lipa, w sklepie powiedzieli że to jest uniwersalny kluczyk, nie ma innego, ale idealnie nadał się od kompletu tylko trzy ścianki spiłowałem i był lux, po zdjęciu pokrywy pompy w nastawniku było pełno szlamu, galaretki :sick3: Uszczelka nową, stara była zgnieciona, odpalił od strzału, a co do temp. to olewam to bo właśnie zrobiłem logi dynamiczne na 5 biegu :evil: i od razu po nim statyczne i było 90C, jeszcze kolektor ssący i turbinkę wyczyszczę i na spota :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...