Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż i działanie układu samo poziomowania xenon-ów A4 B6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Rozumiem, że przerabiasz zwykłe lampy na xenon tak ? ? ? 

No nalepiej zapytać czy ktoś ma wiązki lamp xenon i wtedy z niej sobie wziąć... tym bardziej, że potrzebujesz jeszcze wtyczki do przetwornic...

Opublikowano

A jak się ma samopoziom w przypadku auta na gwincie dość mocno obniżonego względem serii? I czy ktoś przerabiał mocowanie tego cięgna na te metalowe i ma patent jak to zamontować do wachacza?

Opublikowano
41 minut temu, DamiaN3Q napisał:

A jak się ma samopoziom w przypadku auta na gwincie dość mocno obniżonego względem serii? I czy ktoś przerabiał mocowanie tego cięgna na te metalowe i ma patent jak to zamontować do wachacza?

Ramię może się poruszać poza zakresem działania czujnika,nawet przy mocnej glebie ramię będzie pracowało. Ale czujnik może już wyjść poza skalę odczytu i wywali błąd poziomowania.

Opublikowano
18 minut temu, pila24 napisał:

Ramię może się poruszać poza zakresem działania czujnika,nawet przy mocnej glebie ramię będzie pracowało. Ale czujnik może już wyjść poza skalę odczytu i wywali błąd poziomowania.

To jakaś porada jak ustawić ten czujnik żeby działało to tak jak należy? Dopiero się tak zagłębiam w ten temat, bo poziomowanie mam fabrycznie z bixem, tylko nie działało bo ktoś wcześniej pozbył się modułu. Ale moduł już dokupiłem , tylko jeszcze teraz te ramię potrzebuję przerobić bo w tym starym to mocowanie do wachacza jest bez tej zamykanej części klamry i nie bardzo wiem jak się do tego zabrać.

Opublikowano (edytowane)

Niektórzy docinali ramię czujnika na odpowiednią długość. Widziałem też kiedyś ramię do czujnika, którego długość można było regulować bo miało gwint. 

WWW.EBAY.DE

Finden Sie Top-Angebote für 1x M6 Universal Koppelstange Regelstange kein Xenon -...

 

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano

Ja kupiłem coś podobnego Ramię xenon tylko zastanawiam się do czego zamontować tą dolną część tego ramienia, chodzi o ten czujnik z przodu. W tym starym była klamra do wachacza a tutaj w zasadzie trzeba wymyślić jakieś mocowanie, albo ktoś to przerabiał u siebie i podzieli się informacją.

Opublikowano
8 godzin temu, DamiaN3Q napisał:

trzeba wymyślić jakieś mocowanie

ALLEGRO.PL

 

Opublikowano

Przeczytałem cały post, ale nie znalazłem odpowiedzi na pytanie mam model s-line z obniżonym zawieszeniem 1BV, przedni czujnik zamontowałem, niestety z tylnym się poddałem i potrzebuje waszej pomocy. Z jednej strony podniosłem samochód na lewarku i opuściłem zawieszenie jak na początku postu lecz nie wiem jaki numer klucza ma nakrętka 24 nie pasuje a 25 za duże, jak się za to zabrać jest tam bardzo mało miejsca żeby cokolwiek zrobić ?

Opublikowano

Klucz napewno 24, pewnie nakrętka ma trochę rdzy i stąd klucz nie wchodzi na nią. Zobacz czy da się nabić klucz na nakrętkę, najlepiej otwarty, a jak już się uda to wtedy dopiero trenować i założyć oczkowy.

Opublikowano

Ja pamiętam, że jak to odkręcałem to skracałem fajkową 18 oczkową... A 24 do zblokowania nakrętki... Ogarnięte z podnośnika, ale nacinałem otwór wzdłuż w mocowania żeby tylko wsunąć blachę i skręcić...

Opublikowano

Fabrycznie jako opcja było samopoziomowanie możliwe czy w b6 tego nie było?

Opublikowano
44 minuty temu, Hubcio099 napisał:

Fabrycznie jako opcja było samopoziomowanie możliwe czy w b6 tego nie było?

Przy fabrycznie montowanych ksenonach był samopoziom.

Opublikowano

Mieliście racje, namordowałem się z tym i mam zamontowany czujnik, ale niestety ukręciłem śrubę do mocowania czujnika do wahacza więc w poniedziałek znowu walczę albo naspawam albo odwiercę od dołu. Jeszcze mam pytanie bo w amoku walki nie pamiętam ramie czujnika poziomowania tylnego ma być wygięte do wtyczki czujnika czy na przeciwko ? Bo jak dam w stronę wtyczki to zapiera się o wahacz jak jest u Was ?

Opublikowano (edytowane)

Po trudnej "walce" poziomowanie działa, mogę się podłączyć do sterownika i diagnozować. Self test działa ale mam różnicę w napięciach na czujnikach na przodzie mam około 2V czyli uważam że jest ok natomiast na tyle waha się w granicy 3V czyli za dużo ale mogę wyjustować czujniki czy tak może być czy nie ? Probowałem na różne sposoby zamontować czujnik ale miałem wtedy 4V więc całkowicie źle. Zostawiłem zamontowany czujnik jak na zdjęciu ale dotyka on wtyką tej belki z tyłu.

Zawieszenie 1BV

Proszę o opinie

20211017_180941.jpg

20211017_180954.jpg

Edytowane przez puziom
Opublikowano

Witam, panowie czy znajde kogoś wśród was  kto ogarnie mi komplelsowo temat przekładki z h7 na oryginalny xenon , oczywiście odpłatnie byle żeby busługa była na wysokim poziomie, najlepiej ktoś z woj. Wielkopolskiego 

Opublikowano

czy poratuje ktos zdjeciem kostki - chodzi o kolory kabli przy czujniki poziomowania xenonow a4 b6 przod lewy ?

nie moge dojsc do ladu, jeden schemat podaje ze ma byc 

pin 1 masa

pin 5 dc in 5v (zasilanie)

i na jednym schemacie zajety jest pin 4 a na drugim 6 

Opublikowano

427210473_Beztytuu.png.5afacf391870d9d071403224f4ad4915.png

Opublikowano

mam wlasnie ten schemat, i tutaj jest zajety 1,4,5 pin na czujniku przednim lewym, mi sie cos nie zgadza albo cos mam nie tak, wolalbym aby ktos mi zrobil zdjecie wtyczki przy a4 b6

 

Opublikowano

A może kupiłeś czujniki z B7? 

Bo w B7 jest 1,5,6

Opublikowano

Witam, przymierzam się do montażu samopoziomu mam zagwostke skąd wziąść plus po zapłonie.,?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...