adadur Opublikowano 19 Października 2010 Opublikowano 19 Października 2010 Logi wykonane w trybie ekspresowym - tylko logi STATYCZNE i BS. Wiem że auto ma prblemy zodpaleniem i dymieniem (chyba) po rozgrzaniu. Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/adadur_25603.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/adadur_25604.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/adadur_25605.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/adadur_25606.html Grupy: 004,004 - http://vaglog.rtnet.pl/adadur_25607.html Grupy: 003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/adadur_25608.html Grupy: 000,000 - http://vaglog.rtnet.pl/adadur_25609.html Wydaje mi się że obroty silnika lekko za niskie (???) (chyba że automat tak ma) i rozjechany kąt wtrysku.
Killer1984 Opublikowano 19 Października 2010 Opublikowano 19 Października 2010 Witaj, Szczególnie nie znam się na diagnozowaniu, ALE do wymiany termostat ewentualnie auto nie rozgrzane do 90st. tak czy inaczej logi do niczego jeśli się mylę to proszę o poprawienie
PAWEL69 Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 Wiem że auto ma prblemy zodpaleniem i dymieniem (chyba) po rozgrzaniu Wydaje mi się że obroty silnika lekko za niskie (???) (chyba że automat tak ma) i rozjechany kąt wtrysku. Na początek termika do poprawy> Kąt wtrysku pchnąć w granice 55/60 powinny zniknąć problemy z paleniem Obroty nawet jak na automat są za niskie ustawcie na 841 będzie ok.zrobicie to w adaptacjach Dawke na wolnych równierz można podnieść ustawcie ok. 4/5 mg. wybieramy 1-engine 11 login i tu wpisz 12233 10 adaptacja 1. wplywa na dawke paliwa na wolnych obrotach i czym jest mniejsza (wtedy dostaje wiecej paliwa)tym auto szybciej sie zbiera i lepiej reaguje na dodawanie gazu, nalezy pamietac aby nie ustawiac mniejszej niz 2,2 mg 2. ustawiamy wolne obroty silnika Co do dymienia potrzebny kpl.logów Pozdrawiam Paweł
sokram Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 CZesc, Ja mam w automacie obroty 819 i jest OK wg mnie. Sokram
vauxhall95 Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 CZesc, Ja mam w automacie obroty 819 i jest OK wg mnie. Sokram Zgadza sie tak powinno byc w automaticu
bielik Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 cześć chłopaki. to są właśnie logi mojej skarbonki. a więc zacznę od objawów: - rano ledwo odpala, pracuje tak jakby na dwa tłoki (zimna) i trzęsie ją jakby miał zaraz silnik wyskoczyć przy tym kopci na niebiesko i to dość widocznie; - po delikatnym zagrzaniu ( 60 stopni ) kopcenie się zmniejsza ale dalej ten dymek widać; - podczas jazdy do 2 tysięcy puszcza niebieski dym i powyżej wypuszcza czarną zawiesinę która przy bezwietrznej pogodzie utrzymuje się w tym samym miejscu i formie przez dłuższy czas; - jadąc stałą prędkością buja mi obrotami mniej więcej o 100 obr/min i słychać jak silnik raz wolniej pracuje a raz szybciej; mam nadzieję że mi pomożecie bo już trzech mechaników ją robiło i dalej jest tak jak było aalbo nawet gorzej i do tego za dużo pieniędzy mnie to kosztuje. do kasowania pieniędzy są pierwsi ale żeby pożądnie zrobić auto to nie ma komu. :wallbash: przypominam że to automat!! pozdrawiam i czekam na opinie i sugestie.
AudiB4 Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 Co do palenia,to sprawdź świece,zrób nowe logi z dogrzanym silnikiem,i będziemy mysleć,no i oczywiście dynamiczne też
spanky Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 te dymienie dosyc niepokojace - duze szanse ze moze to byc usterka mechaniczna [motor zdycha ] ale zacznijcie od podstaw : termika silnika [termostat/czujnik] statyczny kat wtrysku na ~ 60 zobaczymy czy przyniesie to jakas poprawe no i dynamiczne ...
adadur Opublikowano 20 Października 2010 Autor Opublikowano 20 Października 2010 spanky a czy dla 1Z nie powinien wynosić 49-54? Niemniej po ustawieniu problem z dymieniem pewnie nie zniknie...bo przestawiona pompa to pewnie wynik babrania się z autem u różnych mechaników.
spanky Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 odczepcie sie od tych 49-54 , to sa wartości optymalne dla nowych motorów , dla starych kibli z milionem kilometrow na karku mozna przyspieszyc zeby im bylo lzej ... jezeli tam grzebalo "X" łap to trzeba powolnymi krokami doprowadzic auto do ustawien optymalnych i potem zobaczyc jak sie auto zachowuje ...
przemik Opublikowano 21 Października 2010 Opublikowano 21 Października 2010 Dla 1Z zapłon w pozycji 54 czy 60 nie zrobi roznicy....
vauxhall95 Opublikowano 21 Października 2010 Opublikowano 21 Października 2010 Zgadza sie jak juz ciezko mu to niech ustawi w okolice 60.Mialem problemy z 1Z i pomogolo przestawienie na okolice 60,niby malo,a jest mu lzej
bielik Opublikowano 21 Października 2010 Opublikowano 21 Października 2010 Co do palenia,to sprawdź świece,zrób nowe logi z dogrzanym silnikiem,i będziemy mysleć,no i oczywiście dynamiczne też właśnie kolego logi były robione przy rozgrzanym silniku. zastanawiam się coraz bardziej nad tymi świecami bo może one już nie grzeją w ogóle. przy tej samej temp na dworzu raz muszę podgrzewać świece ponad 30 sek a czasami od razu kontrolka gaśnie. przy tym czy tak czy tak silnik pracuje paskudnie i objawy z dnia na dzień robią się coraz bardziej pogarszają. do tego audi coraz więcej pali tzn jakieś 10 litrów na 60-70 km po mieście. wcześniej było 9,5 litra na 100 km po mieście. do tego mam problem z EGR. wypadają mi przez niego spaliny połączone z sadzą i razem z tym poci mi się turbo. wcześniej tego nie było. praktycznie po odebraniu od pierwszego pseudo mechanika zaczęło się tak dziać. po prostu porażka :wallbash: :wallbash:
wiktorsam Opublikowano 22 Października 2010 Opublikowano 22 Października 2010 Na piłowanie auta rozrusznikiem strasznie dużo ropki idzie. W zeszłym roku jak były te mrozy (-30) a miałem wszystkie świece uszkodzone i musiałem po 10 sek piłować to spalanie miałem około 10l po mieście. Po wymianie świec jak auto zaczęło odpalać na dotyk spalanie spadło o 1,5 litra. U Ciebie dodatkowo termostat to złom, co też ma niebagatelny wpływ na spalanie. Moim zdaniem powinieneś zacząć sukcesywnie doprowadzać auto do porządku zaczynając od najmniej kosztownych elementów. Zacznij od kąta wtrysku, sprawdzenia świec, wymiany termostatu i zaślepienia egr. Skoro piszesz że lecą z niego spaliny to masz go nieszczelnego, pewnie jest non stop otwarty a to tak jak byś miał dziurę w dolocie - stąd pewnie dymienie na czarno/siwo. Jak naprawisz te elementy to warto zrobić wtedy logi i szukać dalej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się