Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Zaślepienie i wyłączenie programowe EGR


iras_gda

Rekomendowane odpowiedzi

hehe dramat na fotce ale generalnie zaślepione. jeżeli masz sprawny egr to zdejmij wężyk z gruszki od jego sterowania (srebrne po lewej stronie silnika) i wciśnij w niego śrubke 6. a na wlocie do gruchy załóż gumową zaślepke i to było by na tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem w swoim audi zaślepić na wiosnę EGR auto 11/2003 AVF rozumie że będzie błąd na fisie jest jakaś metoda na to. Dodam że okolice egr są suche. Nie chcę jeździć z błędem bo mnie coś takiego denerwuje dlatego pytam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem w swoim audi zaślepić na wiosnę EGR auto 11/2003 AVF rozumie że będzie błąd na fisie jest jakaś metoda na to. Dodam że okolice egr są suche. Nie chcę jeździć z błędem bo mnie coś takiego denerwuje dlatego pytam.

bylo juz ...o tym :gwizdanie:

metoda = wizyta u tunera

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to wyczytałem ale myślałem że jest jakaś inna możliwość a ile kosztuje taka wizyta? tak mniej więcej jaki to koszt 100 zł czy 1000 bo w sumie nie wiem jak oni sobie liczą i jaki musi mieć sprzęt do tego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy zaślepiając EGR warto zdjąć kolektor dolotowy i go wyczyścić z syfu, który mógł się nazbierać po tylu latach ?

Czy planując chip, EGR lepiej zaślepić czy wyrzucić wstawiając rurkę ?

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej wyrzucić całkiem. I tak po chipie nie będzie działał. Minus taki że wyrzucasz klapę gaszącą która ma niby łagodniej gasić silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtedy to mozesz zaślepić te dziurki przez które cieknie olej jakimiś śrubkami.

Mógłbyś kolego na jakiejś fotce zaznaczyć te dziurki, którymi EGR pluje olej ?? Będę wymieniał plecionkę i nie chcę aby mi znów się zasyfiła olejem i przez to szybciej zniszczyła ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No po bokach EGRa a dokładnie grzyba Egra. Ale tylko jak masz unieruchomiony i zaślepiony egr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W weekend zaślepiam EGR (o ile zdrowie w końcu pozwoli). Kupiłem takie cudo:

http://allegro.pl/zaslepka-egr-tdi-vw-audi-seat-skoda-i1448630365.html

Czyli jak dam to + zaślepię wężyk śrubą to mogę też zaślepić te dziurki w gruszce żeby olejem nie pluło ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak , możesz zaślepić też te otworki , chociaż w moim przypadku okazało się że EGR cieknie z okolicy sworznia wychodzącego do siłowniczka podciśnieniowego klapy gaszącej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytałem tą całą lekturę o EGR i mam w związku z tym pytanie, jeżeli autko jet po chip tuningu (moje jest), to czy jest sens zaślepiać zawór skoro jak doczytałem gdzieś powyżej on już i tak nie działa?

Generalnie chciałbym to zrobić żeby te spaliny do motoru nie trafiały, więc jeśli okaże się to sensowne to gdzie tą śrubkę wkręcić? w zawór czy w wężyk, czy może tu i tu? :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wyłączał Ci tuner egra programowo bo jeśli nie to nadal działa. Zaślep wężyk co idzie do gruchy pod rurę daj zaślepkę z blachy i zobaczysz czy będzie błąd wywalało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo już się pogubiłem w B6 AVF 2002 wystarczy zaślepić wężyk tylko śrubką i jest ok, czy jeszcze trzeba jakąś blaszkę zamontować??

Tylko srobka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak Wam nie przeszkadza świecący na desce check engine to wystarczy śrubka i blaszka ale jak kogoś to razi to już więcej zachodu, mi by osobiście przeszkadzał ten świecący się silniczek :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak Wam nie przeszkadza świecący na desce check engine to wystarczy śrubka i blaszka ale jak kogoś to razi to już więcej zachodu, mi by osobiście przeszkadzał ten świecący się silniczek :wink4:

w seryjnym aucie zamiast calkowicie wylaczac EGR w sofcie ,lepiej go przymknac [nie do konca zamknac] programowo co powoduje ze udzial spalin jest znikomy ale tez podczas niskich temperatur [zima] auto nie nagrzewa nam sie przez 20 km ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...