Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

Nie chcem sie klocic ale ja mam inne fotele od tych co wstawil Dominik i moje tez sa od S-Line , jak wroce z pracy to wstawie zdjecie moich foteli zeby bylo wiadomo o ktore mi chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4740

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

Nie chcem sie klocic ale ja mam inne fotele od tych co wstawil Dominik i moje tez sa od S-Line , jak wroce z pracy to wstawie zdjecie moich foteli zeby bylo wiadomo o ktore mi chodzi.

Wrzuc fote. Fotele s line w b6 sa ksztaltem identyczne, mozliwe ze masz fotele z b7 s line? Masz logo s line wyszyte na fotelach?

Sent from my GT-I9100

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak moje fotele sa z B7 S-Line ale bez wyzzytego logo na fotelu. Wspominalem to w pierwszym poscie ze z B7 bo tez chyba jak wiekszosc zmienialem komplet foteli na te ladniejsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego odkręcenie "kraniku spustowego" nic nie da , trzeba go jeszcze wyciągnąć :decayed: i wtedy spłynie z układu płyn chłodniczy (miałem tak u siebie) .

A widzisz.. Myslalem o tym ale nie chcialem nic popsuc :decayed: Dzieki wielkie, jutro sprobuje go odkrecic i wyciagnac ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego odkręcenie "kraniku spustowego" nic nie da , trzeba go jeszcze wyciągnąć :decayed: i wtedy spłynie z układu płyn chłodniczy (miałem tak u siebie) .

A widzisz.. Myslalem o tym ale nie chcialem nic popsuc :decayed: Dzieki wielkie, jutro sprobuje go odkrecic i wyciagnac ;)

Luzik :wink:

Weź kombinerki i delikatnie "pokręć w lewo i prawo" a potem lekko wysuń (uważaj co byś się płynem nie zalał) podstaw jakąś miskę i po ptakach .... :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szlak mnie trafia z audi... nie było nigdy problemów..

zaczeło sie od braku ogrzewania.. mówie klimatronik. teraz okazuje sie ze auto sie grzeje... w dodatku wskaznik pokazuje 90*C a VAG 105 a nawet 110 weszło...

czy to wina termostatu ze brak ogrzewania czy moze padła pompa wody? vagina była juz podlaczana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szlak mnie trafia z audi... nie było nigdy problemów..

zaczeło sie od braku ogrzewania.. mówie klimatronik. teraz okazuje sie ze auto sie grzeje... w dodatku wskaznik pokazuje 90*C a VAG 105 a nawet 110 weszło...

czy to wina termostatu ze brak ogrzewania czy moze padła pompa wody? vagina była juz podlaczana

czujnik temp moze siadl

---------- Post dopisany at 02:14 ---------- Poprzedni post napisany at 02:13 ----------

Tak moje fotele sa z B7 S-Line ale bez wyzzytego logo na fotelu. Wspominalem to w pierwszym poscie ze z B7 bo tez chyba jak wiekszosc zmienialem komplet foteli na te ladniejsze.

Jak z b7 i bez logo to nie sa s line tylko zwykle sporty:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak moje fotele sa z B7 S-Line ale bez wyzzytego logo na fotelu. Wspominalem to w pierwszym poscie ze z B7 bo tez chyba jak wiekszosc zmienialem komplet foteli na te ladniejsze.

Marcin - jeśli nie mają wyszytego loga S line, to nie są typowe S line... W B7 miałeś 3 możliwości:

- całe czarne, skóra "Perlnappa" na zewnątrz i materiał "Speed" w środku

- całe czarne w pełnej skórze "Valcona"

- czarne na zewnątrz i grafitowe w środku w pełnej skórze "Volterra"

...wszystkie 3 miały wyszyte logo na oparciu.

A jeśli masz na myśli zestaw wyciągnięty z auta wyposażonego w pakiet to w B7 było też coś takiego jak mini-pakiet S line. W takim przypadku miałeś zawieszenie 1BE, kierownicę S line i drążek zmiany biegów pikowane oraz fotele sportowe z dowolną tapicerką (+ logo S line na grill i listwy tylnych drzwi).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dacie wiarę, że w Italii nie idzie dostać przegubu wewnętrznego do mojej B6?

Oczywiście nigdzie po za serwisem, gdzie kosztuje 320 €...

Masakra. Fura już miesiąc stoi na warsztacie a mnie chyba jakiś szlag trafi :rant:

No to czemu nie dajesz znać :facepalm:

Już nie chciałem Ci tyłka zawracać. I tak na brak zajęć nie narzekasz...

Zaraz jadę do mechanika i zobaczę co tam w trawie piszczy. Jak coś to wezmę stary przegub, spakuję i Ci wyślę.

Zresztą zadzwonie, to pogadamy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dacie wiarę, że w Italii nie idzie dostać przegubu wewnętrznego do mojej B6?

Oczywiście nigdzie po za serwisem, gdzie kosztuje 320 €...

Masakra. Fura już miesiąc stoi na warsztacie a mnie chyba jakiś szlag trafi :rant:

No to czemu nie dajesz znać :facepalm:

Już nie chciałem Ci tyłka zawracać. I tak na brak zajęć nie narzekasz...

Zaraz jadę do mechanika i zobaczę co tam w trawie piszczy. Jak coś to wezmę stary przegub, spakuję i Ci wyślę.

Zresztą zadzwonie, to pogadamy.

Nowy ori przegub wewnętrzny do Twojej kosztuje 748zł (cena po rabacie) ale muszę zdać stary.

No chyba, że chcesz w lepszej cenie dorwać używkę - od manuala lub automatu z silnikiem V8 będzie OK. Oprócz tego manuale lub automaty od MY2005: 1.9TDI, 2.4 i 3.0 MPI, 2.5TDI a także 1.8T 190KM BEX. Jest tego więcej (np. od niektórych wersji Q też podejdzie ale lista którą wrzuciłem zupełnie wystarczy :thumbup1:).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio cos zaczelo mi pukac przy ruszaniu, takie pojedyncze puk zaraz po ruszeniu i czasami jak hamuje zaraz przed zatrzymaniem. Slyszalne gdzies z przodu auta tak mniej wiecej na srodku:thumbdown: Co to moze byc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio cos zaczelo mi pukac przy ruszaniu, takie pojedyncze puk zaraz po ruszeniu i czasami jak hamuje zaraz przed zatrzymaniem. Slyszalne gdzies z przodu auta tak mniej wiecej na srodku:thumbdown: Co to moze byc?

Akumulator dokręć :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szlak mnie trafia z audi... nie było nigdy problemów..

zaczeło sie od braku ogrzewania.. mówie klimatronik. teraz okazuje sie ze auto sie grzeje... w dodatku wskaznik pokazuje 90*C a VAG 105 a nawet 110 weszło...

czy to wina termostatu ze brak ogrzewania czy moze padła pompa wody? vagina była juz podlaczana

Czujnik w termostacie sie wysrywa. Ja mialem to samo. W vagu nic nie pokazywalo, dpoiero po czasie.

---------- Post dopisany at 13:32 ---------- Poprzedni post napisany at 13:28 ----------

Ostatnio cos zaczelo mi pukac przy ruszaniu, takie pojedyncze puk zaraz po ruszeniu i czasami jak hamuje zaraz przed zatrzymaniem. Slyszalne gdzies z przodu auta tak mniej wiecej na srodku:thumbdown: Co to moze byc?

Przy skrécie czy na prosto??? Moze maglownica albo koncowki drazków, albo przeguby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kola dopompuj:decayed:

Pukanie slyszalne gdzies od dolu, na pewno cos z napedem

mam dokladnie to samo i tez nie wiem co to jest :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio cos zaczelo mi pukac przy ruszaniu, takie pojedyncze puk zaraz po ruszeniu i czasami jak hamuje zaraz przed zatrzymaniem. Slyszalne gdzies z przodu auta tak mniej wiecej na srodku:thumbdown: Co to moze byc?

sprawdź poduszkę skrzyni,wrzuć 1-bieg zaciągnij ręczny i powoli ruszaj ,jak poducha to będziesz słyszał taki głuchy dźwięk jak będzie cisz powtórz to na wstecznym ja tak miałem po wymianie cisza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...