wladi 1 Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 Ja mam u siebie 2 Gb nie chcialem sprawdzać czy 4 będzie działała memory five wladi i wszystko jasne :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bielun22 4 Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 Serfin ja kupowałem ostatnio identyczna ale nie na allegro... i hula bez problemu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozek726 6 Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biggman 22 Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 Mam prośbę, mógłby mi ktoś w Elsie sprawdzić który pin w module kierownicy (8E0953549) to linia diagnostyczna K? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cwiara Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 Na forum masz w dziale elektrycznym http://a4-klub.pl/index.php?/topic/113270-%5BALL%5D-Schematy-uk%C5%82ad%C3%B3w-elektrycznych%2C-z%C5%82%C4%85cza%2C-wi%C4%85zki%2C-piny---dane/page__view__findpost__p__1951637 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RicS3 1 Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 Chłopaki usuwał ktoś w dieslu AVF albo innej jednostce 1.9 egr-a kompletnie? Jest w ogóle możliwość usunięcia go częściowo zostawiając klapę gaszącą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cwiara Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 Zaslepisz go ori podkładkami z aso i usuwasz w programie lub ograniczasz w adaptacjach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoJ@K 594 Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 A jak chcesz usuwac calkiem to sa tez takie flansze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RicS3 1 Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 Zaslepisz go ori podkładkami z aso i usuwasz w programie lub ograniczasz w adaptacjach.No tak ale mowa tu o usuwaniu razem z klapą gaszącą? Czy jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju 69 Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 Ja mam u siebie 2 Gb nie chcialem sprawdzać czy 4 będzie działała memory five wladi i wszystko jasne :-) to Ty nie masz leda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS 8 Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 (edytowane) Nie klapa gaszaca zostaje. Np tak 1 to blaszka, zaślepka z otworkiem 9 jeżeli bez grzebania w kompie, lub pełna w autach przed 2003 lub po ale po modyfikacji kompa. Edytowane 2 Października 2014 przez POWER-KRIS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cwiara Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 Zaslepisz go ori podkładkami z aso i usuwasz w programie lub ograniczasz w adaptacjach.No tak ale mowa tu o usuwaniu razem z klapą gaszącą? Czy jak? Nie polecam usuwania klapy gaszącej. Bez niej przy gaszeniu silnika będzie trzęsło silnikiem. Zaślepiasz podkladkami tylko przy rurce od kolektora wydechowego do zaworu EGR. Można tą rurkę całkiem wywalić stosując 2 podkładki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wladi 1 Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 Kaju teraz mam leda ale i tak karty 2 giga hulaja bo jakoś nie chce mi się zmieniać memory five wladi i wszystko jasne :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RicS3 1 Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 Dzięki za pomoc, tak zrobię w takim razie. A macie może jakiś pomysł gdzie leży przyczyna. Jeździłem z odpiętym wężykiem od egr-a i wszystko cacy, nie kopci. Ale dzisiaj zaślepiłem ten wężyk śrubką i znowu zaczął kopcić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matibati2 0 Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 Aa jak ten egr wylaczyc vagiem? Czy po zaslepieniu egr i kolektora trzeba jesCze jakies wezyki zaslepiac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cwiara Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 Vagiem nie wyłączysz tylko ograniczysz jego działanie. Jak chcesz wylaczyc to do tunera trza sie udać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matibati2 0 Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 To jak wyglada i co daje samo zaslepienie (wywalenie rurki miedzy egr-kolektot)? Potym tak czy siak trza sie spotkac z tjunerem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cwiara Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 To ze jak masz uszkodzony zawor egr i przepuszcza spaliny to wylaczenie go w programie da to ze nie beda sie wyświetlały bledy a spaliny i tak beda szły w dolot. Trzeba go jeszcze fizycznie zaslepic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju 69 Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 To ze jak masz uszkodzony zawor egr i przepuszcza spaliny to wylaczenie go w programie da to ze nie beda sie wyświetlały bledy a spaliny i tak beda szły w dolot. Trzeba go jeszcze fizycznie zaslepic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matibati2 0 Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 (edytowane) Kumam tylko chcialbym to przeprowadzic. Mam juz ori uszczelki i zaslepki. Potrzebuje jedynie potwierdzenie czy to jak chce przeprowadzic cala operacje ma sens i czy zda egzamin. Mianowicie, wyciagam egr, moze tez kolektot i poddaje je gruntownemu czyszczeniu. Zakladam zpowrotem tylko juz bez rurki a zaslepionym egerem i kolektorem. Co potem? Tuner -> odrazu czy mozna z tym jezdzic narazie bez zmiany programu? Czy trzeba dodatkowo zaslepiac jakoes dwie rurki bo poczytalem troche i niektorzy to uskuteczniaja. Edytowane 2 Października 2014 przez matibati2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się