Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4740

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

dzieki panowie:) A mam jeszcze pytanie jestem po wymianie rozrzadu i spiedziela plyn z chlodnicy i pompa wymieniona czujnike tem tez. Z tylu od grodzi mi cos syczy jak sie rozgrzal silnik. Kruciec do wymiany ? Bo takowy kupilem. Czy gdzies indziej szukac winy?

dzieki panowie:) A mam jeszcze pytanie jestem po wymianie rozrzadu i spiedziela plyn z chlodnicy i pompa wymieniona czujnike tem tez. Z tylu od grodzi mi cos syczy jak sie rozgrzal silnik. Kruciec do wymiany ? Bo takowy kupilem. Czy gdzies indziej szukac winy?

Sprawdź przewód pod vacum pompą ,może pompa przecieka ,wtedy ropa kapie na przewód odpowietrzający ,skutkiem tego przewód robi się miękki ,puchnie i pęka,przerabiałem to

dzieki panowie:) A mam jeszcze pytanie jestem po wymianie rozrzadu i spiedziela plyn z chlodnicy i pompa wymieniona czujnike tem tez. Z tylu od grodzi mi cos syczy jak sie rozgrzal silnik. Kruciec do wymiany ? Bo takowy kupilem. Czy gdzies indziej szukac winy?

dzieki panowie:) A mam jeszcze pytanie jestem po wymianie rozrzadu i spiedziela plyn z chlodnicy i pompa wymieniona czujnike tem tez. Z tylu od grodzi mi cos syczy jak sie rozgrzal silnik. Kruciec do wymiany ? Bo takowy kupilem. Czy gdzies indziej szukac winy?

Sprawdź przewód pod vacum pompą ,może pompa przecieka ,wtedy ropa kapie na przewód odpowietrzający ,skutkiem tego przewód robi się miękki ,puchnie i pęka,przerabiałem to
Sorry ty masz benzynę
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:


panowie jak otworzyc maske awaryjnie? Albo mi linka pekla albo spadla z zamka? Chcialem otworzyc maske i linka jest luzna;/

musisz wyszarpać grill , mi się nic nie ułamało na całe szczęście , potem odkręcasz 3 śruby zamka i maska idzie w górę :wink:

ja ciełem rygiel przez grill :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

Panowie jest gdzies opisany temat tej B6?? podoba mi sie tylny zderzak jak jest zrobiony to jest zwykła dokładka z B7

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopy czym dobrym pielegnujecie skórę na kierownicy? Bo po modzie na kiere z B7 mam wrazenie, ze ta ma jakby mniejsza srednicę na kole i dziwnie to rękoma trzyma sie, moze jak czymsc odżywię ta skórę to bedzie lepiej pewniej trzymac sie w dloniach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopy czym dobrym pielegnujecie skórę na kierownicy? Bo po modzie na kiere z B7 mam wrazenie, ze ta ma jakby mniejsza srednicę na kole i dziwnie to rękoma trzyma sie, moze jak czymsc odżywię ta skórę to bedzie lepiej pewniej trzymac sie w dloniach?

wazelina :decayed: kojazy sie dziwnie ale wierz mi ze dziala :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok wyprobuje sie, pierwsza lepsza czy są jakieś odmiany? ;)

ewentualnie jak coś lepszego są specjalne specyfiki dedykowane do kierownic kiedyś na to gdzieś natrafiłem ja pielęgnuję gliptone tym co do stołków używam i jest malyna :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek ogarniasz troche tematyke bledow z vag? Mam 2 w engine i nie kumam o co chodzi z tym, jeden cos z low voltage ma a drugi termostatem, musialbym wkleic z pliku txt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chłopaki co to za błędy są? ten z napięciem to aku do wymiany czy jak?

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 906 018 B
Component: 1.8L R4/5VT 0004
Coding: 11501
Shop #: WSC 63351
WAUZZZ8E12A036274 AUZ6Z0A0155349
2 Faults Found:
17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit
P1292 - 35-10 - - - Intermittent
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: 0000 0000

o to coś takiego mi chodzi przy engine

bo sprawe błędów po wymiane modułu i kiery ogarnąłem w 10 min i tam jest GiTT :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chłopaki co to za błędy są? ten z napięciem to aku do wymiany czy jak?

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 906 018 B
Component: 1.8L R4/5VT 0004
Coding: 11501
Shop #: WSC 63351
WAUZZZ8E12A036274 AUZ6Z0A0155349
2 Faults Found:
17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit
P1292 - 35-10 - - - Intermittent
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: 0000 0000

o to coś takiego mi chodzi przy engine

bo sprawe błędów po wymiane modułu i kiery ogarnąłem w 10 min i tam jest GiTT :)

tutaj masz cos na temat bledu nr.1

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2883673.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a drugi to nie jest związany może ze słabym aku? raczej stary już jest i za długo na nim nie posłucham muzy na BOSE na postoju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany, byliby chętni na concert II w bdb stanie tylko gałeczka od podgłaśniania jest troszkę wytarta, klimatronik 1din idealny tylko przycisk off wytarty. Kierownica z B6 3 ramienna z poduchą i taśmą o nr. 8E0 953 549 N?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...