chopin 3 Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Darek mam tak samo , ale widziałem właśnie że po polerce takie rzeczy można zniwelować. Jaki masz kolor ? LZ5W ? czy C ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roboform550 2 Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 LZ5W Ogólnie całe auto mam w oryginale...stare zderzaki też i różnica też była w odcieniu...ale po malowaniu spodziewałem się czegoś lepszego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszka 1 Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 no faktycznie jest różnica w odcieniach i polerka/korekta chyba też nie za wiele pomoże. Jedź z tym do lakiernika i niech sie tłumaczy . Po mojemu to walił po kodzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staniek 61 Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 To i to za jakiś czas będę miał tym 288 z tarczami klockami po przebiegu z 8tys To i to najlepiej ale na razie mnie nie stać jednorazowo przód i tył zrobić . Od czegoś muszę zacząć. Co w takim razie lepiej najpierw wymienić tył czy przód?? Lepiej przód, a najlepiej to skompletuj wszystkie graty i załóż cały zestaw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chopin 3 Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 no faktycznie jest różnica w odcieniach i polerka/korekta chyba też nie za wiele pomoże. Jedź z tym do lakiernika i niech sie tłumaczy . Po mojemu to walił po kodzie jak dla mnie to jest to spowodowane tym , że poprostu pomalował sam zderzak na ostro i nie zrobił przejścia na tył , inaczej będzie bardzo ciężko to zgubić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszka 1 Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 U mnie też jest mała różnica i zależy jak sie patrzy, czy pod słońce czy w cieniu. Trzeba sie przyzwyczaić Wysłane z Ipka O tu widać że jest różnica, ja z tym nie walczyłem bo i tak malowanie miałem za free Dodam że mam taki sam kolor jak ty Wysłane z Ipka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chopin 3 Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Ja mam dokładnie tak samo , na kolorze LZ5C , bo nie było przejścia na błotnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkrawat 1 Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Darek gdzie lakier dobierales? Czy lakiernik mial dobrac sam? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz92 0 Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 znacie kogos kto obszywa dobrze kierownice z forum?miałbym kilkakierownic z sline do roboty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roboform550 2 Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Darek gdzie lakier dobierales? Czy lakiernik mial dobrac sam? Lakiernik wszystko robił. Chyba to będzie poprawiał...dziś rano koło 8.00 było dobre słońce i jak spojrzałem to się załamałem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bongod 9 Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Siema . Patrzę na te zderzaki i nie wierzę że to robił lakiernik z krwi i kości :/. Wg klapki nie powinno być takich różnic no nie ma bata . Zrobił po kodzie bo łatwiej i szybciej . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszka 1 Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Mi malował szwagier z tym że dzień wsześniej mieliśmy odcinke to nawet nie wiem czy do końca był trzeźwy Wysłane z Ipka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serfin 1 Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Co to za lakiernik jakis dupowaty... ja oddalem do sprawdzonego zakladu dwupokoleniowego juz, widzial, ze autko zadbane i zrobil nie tyle po samym kodzie co sprawdzajac odcien na karoserii w juz 14 letnim aucie. wysłane z Galaktycznej S5 Miszka bo robote opija sie po a nie przed [emoji14] bo potem najczesciej wychodzi "druciarstwo prowizora" itp wysłane z Galaktycznej S5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ucho.77 15 Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Fajny wypoczynek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszka 1 Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Miszka bo robote opija sie po a nie przed [emoji14] bo potem najczesciej wychodzi "druciarstwo prowizora" itp wysłane z Galaktycznej S5 Taki szwagier co poradzić , było picie przed i po . Po za tym u mnie za element krzyczą 100 funtów a ja oba zderzaki miałem za free, plus listwy s-line których już nie ma Mnie to tam bardzo w oczy nie razi a szwagier to taki lakiernik samouk Wysłane z Ipka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszka 1 Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Wysłane z Ipka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bongod 9 Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Pany po kodzie zawsze będzie różnice widać co Wy oczekujecie a jak ktoś chce się bawić w cieniowanie to niech grubszą kasę naszykuje bo napewno nie zapłaci 300 za element chyba że po układzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roboform550 2 Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Wydaje mi się, że żyjemy w 21 wieku i można tak dobrać lakier żeby było prawie jak oryginał. Wiadomo, że idealnie nie będzie ale zbliżyć się maksymalnie do reszty elementów chyba da radę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek0502 1 Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 (edytowane) Roboform, pewnie że da radę dobrać idealnie lakier. Po pierwsze: bierzemy furę do mieszalni farb- tam gość specjalnym urządzeniem ( spektrofotometrem) zeskanuje Ci kolor samochodu z elementów sąsiadujących z elementem lakierowanym w kilku miejscach (z samej klapki może być różnica, ale nie aż taka jak u Ciebie) Później przygotowanie lakieru- jak się Mieszalnik zna, to wie jak ten temat ogarnąć (różni producenci aut stosują różne lakiery- trzeba na to brać poprawkę) I dopiero zaczyna się sprawa z lakiernikiem: Przygotowanie powierzchni: ODPOWIEDNIO DOBRANY PODKŁAD -wiadomo że pod jasną farbę nie damy czarnego podkładu, ale sprawa jest ciekawsza. Najlepiej dorobić 200 ml więcej lakieru i domieszać go trochę do podkładu. Później malowanie właściwe, polerka... Różnice są zawsze, ale przy dobrze zrobionym lakierze i fachowcu za pistoletem likwiduje się je po trzecim myciu auta... A wpływ na "starzenie" się lakieru ma słońce, deszcz, sól drogowa, środki do mycia i wszystko co ma kontakt z karoserią... Edytowane 8 Marca 2015 przez Maciek0502 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Armi 2 Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Wydaje mi się, że żyjemy w 21 wieku i można tak dobrać lakier żeby było prawie jak oryginał. Wiadomo, że idealnie nie będzie ale zbliżyć się maksymalnie do reszty elementów chyba da radę? Oczywiście, że tak. U mnie w okolicy to koszt 350zł. Nie wnikam co robią, ma nie być widać, różnicy w odcieniach. I mówię to otwarcie, jeśli się podejmują a nie wyjdzie to poprawiają do skutku. Roboform, pewnie że da radę dobrać idealnie lakier. Po pierwsze: bierzemy furę do mieszalni farb- tam gość specjalnym urządzeniem ( spektrofotometrem) zeskanuje Ci kolor samochodu z elementów sąsiadujących z elementem lakierowanym w kilku miejscach (z samej klapki może być różnica, ale nie aż taka jak u Ciebie) Później przygotowanie lakieru- jak się Mieszalnik zna, to wie jak ten temat ogarnąć (różni producenci aut stosują różne lakiery- trzeba na to brać poprawkę) I dopiero zaczyna się sprawa z lakiernikiem: Przygotowanie powierzchni: ODPOWIEDNIO DOBRANY PODKŁAD -wiadomo że pod jasną farbę nie damy czarnego podkładu, ale sprawa jest ciekawsza. Najlepiej dorobić 200 ml więcej lakieru i domieszać go trochę do podkładu. Później malowanie właściwe, polerka... Różnice są zawsze, ale przy dobrze zrobionym lakierze i fachowcu za pistoletem likwiduje się je po trzecim myciu auta... A wpływ na "starzenie" się lakieru ma słońce, deszcz, sól drogowa, środki do mycia i wszystko co ma kontakt z karoserią... O właśnie, widać, że znasz temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się