kaju Opublikowano 11 Czerwca 2016 Opublikowano 11 Czerwca 2016 Lampa na stół i stawiam litra, że kulka od silniczka jest wyrobiona w gnieździe... Z 7-8 razy już to przerabiałem, ludziom drgało, a to było problemem. Sam też przez to przechodziłem. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
marcin9680 Opublikowano 11 Czerwca 2016 Opublikowano 11 Czerwca 2016 Lampa na stół i stawiam litra, że kulka od silniczka jest wyrobiona w gnieździe... Z 7-8 razy już to przerabiałem, ludziom drgało, a to było problemem. Sam też przez to przechodziłem. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Ok dzieki kolego za podpowiedz. To co teraz tylko pozostaje wymienic silniczki ? Jak ktos cos to chetnie kupie takie dwa od VW Pasatta co pasuja do Bixow z B6 i dzialaja z reczna regulacja.Tu mozesz miec racje Kaju , podczas regulacji swiatel jak silnik sobie cykal to np. opuszczajac lampe zaczynala drgac i wtedy trzeba bylo lekko podkrecic regulacja ja do gory i wtedy wiazka swiatla przestawala drgac.
kaju Opublikowano 11 Czerwca 2016 Opublikowano 11 Czerwca 2016 no dlatego mówię, dawaj ją na stół i sprawdzaj. ja nie wymieniałem silniczka, bo po co skoro był sprawny. zwyczajnie owinąłem kulkę taśmą parcianą (żeby miała trochę poślizgu ) i włożyłem spowrotem na swoje miejsce Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
marcin9680 Opublikowano 11 Czerwca 2016 Opublikowano 11 Czerwca 2016 (edytowane) no dlatego mówię, dawaj ją na stół i sprawdzaj. ja nie wymieniałem silniczka, bo po co skoro był sprawny. zwyczajnie owinąłem kulkę taśmą parcianą (żeby miała trochę poślizgu ) i włożyłem spowrotem na swoje miejsce Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Madrego to warto czasami posluchac ???Ok dzieki za podpowiedz , banalnie proste a jak ciezko na to wpasc. Moze dlatego , ze nie zbyt dobrze sie dzisiaj czuje i nie chce mi sie myslec i jeszcze do tego wszystkiego martwi mnie chlapiacy olej z pod bagnetu oleju i jusz mysle o wymianie silnika ? Jak tylko przestanie padac to trzeba sie wziasc za te lampy. Edytowane 11 Czerwca 2016 przez marcin9680
KoJ@K Opublikowano 11 Czerwca 2016 Opublikowano 11 Czerwca 2016 Dla upewnienia sie mozesz tez wyjac silniczki, odpalic gablote i sprawdzic czy nadal sa te drgania.
kaju Opublikowano 11 Czerwca 2016 Opublikowano 11 Czerwca 2016 Dla upewnienia sie mozesz tez wyjac silniczki, odpalic gablote i sprawdzic czy nadal sa te drgania.łoooooo panie, wtedy to w ogóle bydzie lotało fte i wefte [emoji23][emoji23][emoji23]Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
marcin9680 Opublikowano 11 Czerwca 2016 Opublikowano 11 Czerwca 2016 Dla upewnienia sie mozesz tez wyjac silniczki, odpalic gablote i sprawdzic czy nadal sa te drgania.łoooooo panie, wtedy to w ogóle bydzie lotało fte i wefte [emoji23][emoji23][emoji23]Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Wtedy to bym dyskoteke mogl robic ???Jo znajde chwile jak nie bedzie padac i trzeba bedzie rozebrac bo mnie to wkur*** i to porzadnie , jakbym jakims Trabantem jezdzil.
Stichy Opublikowano 11 Czerwca 2016 Opublikowano 11 Czerwca 2016 Pany potrzebna maglownica do mojej B6 Najlepiej z serwotronikiem Moja se
kaju Opublikowano 11 Czerwca 2016 Opublikowano 11 Czerwca 2016 Pany potrzebna maglownica do mojej B6 Najlepiej z serwotronikiem Moja se pan szuka z sex-eo, ponoć bydzie pan zadowolony [emoji85]Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Stichy Opublikowano 11 Czerwca 2016 Opublikowano 11 Czerwca 2016 szukac ale nie byc - mam tydzien na znalezienie
Maciek0502 Opublikowano 12 Czerwca 2016 Opublikowano 12 Czerwca 2016 (edytowane) Czym objawia się padnięty magiel? Mój chodzi ciężko i trochę skokowo. Ale zacznę od wymiany płynu... I druga rzecz: Poleci ktoś sprzedawcę na "aledrogo" z przyciskami sterującym szybami? Moje nie są pierwszej świeżości, a dzieciątko mi oskrobało jeden z farby dodatkowo... Edytowane 12 Czerwca 2016 przez Maciek0502
mnaso Opublikowano 12 Czerwca 2016 Opublikowano 12 Czerwca 2016 Kolego ja brałem, używkę z B7 do siebie i powiem, że prawie jak nówka. Poniżej link do gościa z aledrogo, bo miał kilka sztuk. http://allegro.pl/przelacznik-szyby-lewy-tyl-audi-a4-b7-kombi-i6151158240.html#thumb/3
sagakama Opublikowano 12 Czerwca 2016 Opublikowano 12 Czerwca 2016 Pany witojcie. Wywaliło mi błąd ABS 00283 lewy przód. Wyczyściłem nic, wymieniłem nic błąd dalej jest. Co dalej patrzeć bo jakoś głupio się jeździ bez prędkościomierza-ciekawe czy niebiescy uwierzą że nie wiem ile jechałem ☺
KoJ@K Opublikowano 12 Czerwca 2016 Opublikowano 12 Czerwca 2016 Pany ile mniej wiecej wychodzi przesiadka na serwotronik (nie liczac roboty), tylko potrzebne dodatkowe fanty, ktore trzeba dolozyc? Duza jest roznica pod katem lekkosci krecenia kierą? Jest porownywalnie lekko, jak np w B8 po lifcie (pytam akurat o B8, bo Tesciu ma, wiec mam jakies odniesienie) czy jakos calkiem inaczej?
biggman Opublikowano 13 Czerwca 2016 Opublikowano 13 Czerwca 2016 Pytanko do osób które mają Eibach Pro Kit. Zastanawiam się jak dobrać sprężyny żeby równo siadło. U mnie nacisk na osie to 1075kg przód i tył. Według katalogu do mojego silnika idą sprężyny: E10-15-003-08-22, nacisk przód 1165 kg, nacisk tył 1135 kg Ale są jeszcze z benzyny i też moje auto mieści się w klasach wagowych: E10-15-003-07-22, nacisk na przód 1090 kg, nacisk na tył 1135 kg Jak u siebie dobieraliście sprężyny i czy równo siadło?
grzes283 Opublikowano 13 Czerwca 2016 Opublikowano 13 Czerwca 2016 Karol, napisz do Grzeska"Ucho" on przerabiał ten temat ostatnio
pajda Opublikowano 13 Czerwca 2016 Opublikowano 13 Czerwca 2016 Bierz benzynę Ja mam dobierane pod silnik i przód mam wyżej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się