Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Lampa na stół i stawiam litra, że kulka od silniczka jest wyrobiona w gnieździe... Z 7-8 razy już to przerabiałem, ludziom drgało, a to było problemem. Sam też przez to przechodziłem.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Lampa na stół i stawiam litra, że kulka od silniczka jest wyrobiona w gnieździe... Z 7-8 razy już to przerabiałem, ludziom drgało, a to było problemem. Sam też przez to przechodziłem.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Ok dzieki kolego za podpowiedz. To co teraz tylko pozostaje wymienic silniczki ? Jak ktos cos to chetnie kupie takie dwa od VW Pasatta co pasuja do Bixow z B6 i dzialaja z reczna regulacja.

Tu mozesz miec racje Kaju , podczas regulacji swiatel jak silnik sobie cykal to np. opuszczajac lampe zaczynala drgac i wtedy trzeba bylo lekko podkrecic regulacja ja do gory i wtedy wiazka swiatla przestawala drgac.

Opublikowano

no dlatego mówię, dawaj ją na stół i sprawdzaj. ja nie wymieniałem silniczka, bo po co skoro był sprawny. zwyczajnie owinąłem kulkę taśmą parcianą (żeby miała trochę poślizgu :grin: ) i włożyłem spowrotem na swoje miejsce :wink:

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano (edytowane)

no dlatego mówię, dawaj ją na stół i sprawdzaj. ja nie wymieniałem silniczka, bo po co skoro był sprawny. zwyczajnie owinąłem kulkę taśmą parcianą (żeby miała trochę poślizgu :grin: ) i włożyłem spowrotem na swoje miejsce :wink:

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Madrego to warto czasami posluchac ???

Ok dzieki za podpowiedz , banalnie proste a jak ciezko na to wpasc. Moze dlatego , ze nie zbyt dobrze sie dzisiaj czuje i nie chce mi sie myslec i jeszcze do tego wszystkiego martwi mnie chlapiacy olej z pod bagnetu oleju i jusz mysle o wymianie silnika ?

Jak tylko przestanie padac to trzeba sie wziasc za te lampy.

Edytowane przez marcin9680
Opublikowano

Dla upewnienia sie mozesz tez wyjac silniczki, odpalic gablote i sprawdzic czy nadal sa te drgania.

Opublikowano

Dla upewnienia sie mozesz tez wyjac silniczki, odpalic gablote i sprawdzic czy nadal sa te drgania.

łoooooo panie, wtedy to w ogóle bydzie lotało fte i wefte [emoji23][emoji23][emoji23]

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Dla upewnienia sie mozesz tez wyjac silniczki, odpalic gablote i sprawdzic czy nadal sa te drgania.

łoooooo panie, wtedy to w ogóle bydzie lotało fte i wefte [emoji23][emoji23][emoji23]

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Wtedy to bym dyskoteke mogl robic ???

Jo znajde chwile jak nie bedzie padac i trzeba bedzie rozebrac bo mnie to wkur*** i to porzadnie , jakbym jakims Trabantem jezdzil.

Opublikowano

Pany potrzebna maglownica do mojej B6

Najlepiej z serwotronikiem

Moja se :sick3:

Opublikowano

Pany potrzebna maglownica do mojej B6

Najlepiej z serwotronikiem

Moja se :sick3:

pan szuka z sex-eo, ponoć bydzie pan zadowolony [emoji85]

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

szukac ale nie byc - mam tydzien na znalezienie :facepalm:

Opublikowano (edytowane)

Czym objawia się padnięty magiel? Mój chodzi ciężko i trochę skokowo. Ale zacznę od wymiany płynu...

I druga rzecz:

Poleci ktoś sprzedawcę na "aledrogo" z przyciskami sterującym szybami? Moje nie są pierwszej świeżości, a dzieciątko mi oskrobało jeden z farby dodatkowo...

Edytowane przez Maciek0502
Opublikowano

Pany Gwerty jest juz dostepny ?

Opublikowano

Pany witojcie.

Wywaliło mi błąd ABS 00283 lewy przód. Wyczyściłem nic, wymieniłem nic błąd dalej jest. Co dalej patrzeć bo jakoś głupio się jeździ bez prędkościomierza-ciekawe czy niebiescy uwierzą że nie wiem ile jechałem ☺

Opublikowano

Pany ile mniej wiecej wychodzi przesiadka na serwotronik (nie liczac roboty), tylko potrzebne dodatkowe fanty, ktore trzeba dolozyc? Duza jest roznica pod katem lekkosci krecenia kierą? Jest porownywalnie lekko, jak np w B8 po lifcie (pytam akurat o B8, bo Tesciu ma, wiec mam jakies odniesienie) czy jakos calkiem inaczej?

Opublikowano

kierą kręci się dużo lżej

Opublikowano

:hi:

Pytanko do osób które mają Eibach Pro Kit. Zastanawiam się jak dobrać sprężyny żeby równo siadło.

U mnie nacisk na osie to 1075kg przód i tył.

Według katalogu do mojego silnika idą sprężyny: E10-15-003-08-22, nacisk przód 1165 kg, nacisk tył 1135 kg

Ale są jeszcze z benzyny i też moje auto mieści się w klasach wagowych: E10-15-003-07-22, nacisk na przód 1090 kg, nacisk na tył 1135 kg

Jak u siebie dobieraliście sprężyny i czy równo siadło?

Opublikowano

Karol, napisz do Grzeska"Ucho" on przerabiał ten temat ostatnio

Opublikowano

Bierz benzynę

Ja mam dobierane pod silnik i przód mam wyżej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...