Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4739

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

:hi: z rana.

Panowie, sprawa wygląda tak. Przy montażu RNSe w miejsce RNSd wg. rozpiski miałem połączyć piny 13 i 26 ( z kostki 26 pinowej RNSd ) z pinami 8 i 9 kostki D przejściówki ISO/ISO2, no i tu jest problem pin 8 to kostka A - pusty, a pin 9 kostka D - tu OK jest pin i kabelek.

Wg schematu na radiu pod pinami 9 i 10 kostki D są CANy, a więc podłączyć powinienem pod te piny? Czy mam tworzyć jakieś nowe piny? :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak zrobiłem. Skutkowało to wyświetlaniem na Fisie i podświetleniem klawiszy po włączeniu pozycji. Wszystko działa, nawet nie musiałem kodować. Ale sprawdziłem, czy łączy mi sie komp na wszelki wypadek i bangla.

Są dwie niewiadome. Jedna, to po wyłączeniu podświetlenia awaryjki etc radio dalej pracuje i nie gaśnie podświetlenie zmieniarki, a powinno wszysko się wyłączyć.

Druga sprawa, to łapie mi tylko jedną stację radiową, być może przyczyna tkwi w kablach w bagażniku - źle podłączone?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak zrobiłem. Skutkowało to wyświetlaniem na Fisie i podświetleniem klawiszy po włączeniu pozycji. Wszystko działa, nawet nie musiałem kodować. Ale sprawdziłem, czy łączy mi sie komp na wszelki wypadek i bangla.

Są dwie niewiadome. Jedna, to po wyłączeniu podświetlenia awaryjki etc radio dalej pracuje i nie gaśnie podświetlenie zmieniarki, a powinno wszysko się wyłączyć.

Druga sprawa, to łapie mi tylko jedną stację radiową, być może przyczyna tkwi w kablach w bagażniku - źle podłączone?

Ile anten wchodzi ci do radia jeden kabel czy 2

naciepane z GT-I9195

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzień dobry :)) 3h pracy i weekend :)

tarcze S4 tył komu komu :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzień dobry :)) 3h pracy i weekend :)

tarcze S4 tył komu komu :))

klameczka schowka pasażera mi potrzebna ... masz coś takiego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak zrobiłem. Skutkowało to wyświetlaniem na Fisie i podświetleniem klawiszy po włączeniu pozycji. Wszystko działa, nawet nie musiałem kodować. Ale sprawdziłem, czy łączy mi sie komp na wszelki wypadek i bangla.

Są dwie niewiadome. Jedna, to po wyłączeniu podświetlenia awaryjki etc radio dalej pracuje i nie gaśnie podświetlenie zmieniarki, a powinno wszysko się wyłączyć.

Druga sprawa, to łapie mi tylko jedną stację radiową, być może przyczyna tkwi w kablach w bagażniku - źle podłączone?

Ile anten wchodzi ci do radia jeden kabel czy 2

naciepane z GT-I9195

Teraz mam dwie, FM z przejściówka i taką drugą z wtyczką coś w stylu GPSa, jest lepiej, łapie 5 stacji :grin:

Druga sprawa, to po zamknięciu auta, odczekaniu chwili, jak zgaśnie awaryjka, lusterko etc nawi dalej chodzi, chodzi i po 5 min. dalej chodziło. A raz wyszło tak, że zgasło kilka sekund po awaryjnym. Co może być na rzeczy?

Kolejna sprawa, to wtyczka od anteny GPS, w instalacji auta mam obudowaną taką plastikiem, zdjąć ten plastik, żeby weszła do radia, czy szukac przejściówek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpowie ktoś jakie grupy mam logować w 1.8T? Chciałbym zobaczyć, czy wszystko jest OK z silnikiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też bym chciał podpowiedź jakie logi dynamiczne zrobić bo przedwczoraj turbo w 1.9TDI mi nie ładowało. Dziś teraz jest okey, ale być może turbina będzie do czyszczenia. W poniedziałek jadę do kumpla i będziemy sprawdzać Vag-iem, logi wrzucę na forum i będę prosił o analizę :mellow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawdę tak ciężko jest zajrzeć tu?:

http://a4-klub.pl/index.php?/forum/31-diagnostyka-vag/ ?

Wątek o TDI podwieszony, w 1.8T wystarczy spojrzeć jakie pełne logi wrzucają inni.

Edytowane przez Armi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak zrobiłem. Skutkowało to wyświetlaniem na Fisie i podświetleniem klawiszy po włączeniu pozycji. Wszystko działa, nawet nie musiałem kodować. Ale sprawdziłem, czy łączy mi sie komp na wszelki wypadek i bangla.

Są dwie niewiadome. Jedna, to po wyłączeniu podświetlenia awaryjki etc radio dalej pracuje i nie gaśnie podświetlenie zmieniarki, a powinno wszysko się wyłączyć.

Druga sprawa, to łapie mi tylko jedną stację radiową, być może przyczyna tkwi w kablach w bagażniku - źle podłączone?

Ile anten wchodzi ci do radia jeden kabel czy 2

naciepane z GT-I9195

Teraz mam dwie, FM z przejściówka i taką drugą z wtyczką coś w stylu GPSa, jest lepiej, łapie 5 stacji :grin:

Druga sprawa, to po zamknięciu auta, odczekaniu chwili, jak zgaśnie awaryjka, lusterko etc nawi dalej chodzi, chodzi i po 5 min. dalej chodziło. A raz wyszło tak, że zgasło kilka sekund po awaryjnym. Co może być na rzeczy?

Kolejna sprawa, to wtyczka od anteny GPS, w instalacji auta mam obudowaną taką plastikiem, zdjąć ten plastik, żeby weszła do radia, czy szukac przejściówek?

Do GPS zdejmij plastik i jest oki. Jeśli chodzi o fm to musisz mieć podłączone zwykła fm i druga w tym samym gnieździe nazywa się diversyti czy jakoś tak żeby radyjko dobrze zbierało i nie trzeszczalo itp.

naciepane z GT-I9195

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...