Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

XzVmgUu.jpg

hTA79cs.jpg

WneQRma.jpg

xLKVg10.jpg

Darek mam tak samo , ale widziałem właśnie że po polerce takie rzeczy można zniwelować. Jaki masz kolor ? LZ5W ? czy C ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4739

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

LZ5W

Ogólnie całe auto mam w oryginale...stare zderzaki też i różnica też była w odcieniu...ale po malowaniu spodziewałem się czegoś lepszego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

XzVmgUu.jpg

hTA79cs.jpg

WneQRma.jpg

xLKVg10.jpg

no faktycznie jest różnica w odcieniach i polerka/korekta chyba też nie za wiele pomoże. Jedź z tym do lakiernika i niech sie tłumaczy :whistling: . Po mojemu to walił po kodzie :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To i to ;) za jakiś czas będę miał tym 288 z tarczami klockami po przebiegu z 8tys ;)

To i to najlepiej ale na razie mnie nie stać jednorazowo przód i tył zrobić . Od czegoś muszę zacząć. Co w takim razie lepiej najpierw wymienić tył czy przód?
?

Lepiej przód, a najlepiej to skompletuj wszystkie graty i załóż cały zestaw ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

XzVmgUu.jpg

hTA79cs.jpg

WneQRma.jpg

xLKVg10.jpg

no faktycznie jest różnica w odcieniach i polerka/korekta chyba też nie za wiele pomoże. Jedź z tym do lakiernika i niech sie tłumaczy :whistling: . Po mojemu to walił po kodzie :thumbdown:

jak dla mnie to jest to spowodowane tym , że poprostu pomalował sam zderzak na ostro i nie zrobił przejścia na tył , inaczej będzie bardzo ciężko to zgubić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też jest mała różnica i zależy jak sie patrzy, czy pod słońce czy w cieniu. Trzeba sie przyzwyczaić

d0b5c86279a5fee38a45b80bd6240474.jpg

a9cf97bd751193f879ef89ccc3bdfcc9.jpg

Wysłane z Ipka

O tu widać że jest różnica, ja z tym nie walczyłem bo i tak malowanie miałem za free

36534d71b9a9780e295acd83f1eb86a9.jpg

de87440e12da9db7627bf2abbfc931d5.jpg

Dodam że mam taki sam kolor jak ty :wink:

Wysłane z Ipka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam dokładnie tak samo , na kolorze LZ5C , bo nie było przejścia na błotnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

Darek gdzie lakier dobierales? Czy lakiernik mial dobrac sam?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znacie kogos kto obszywa dobrze kierownice z forum?
miałbym kilkakierownic z sline do roboty :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

Darek gdzie lakier dobierales? Czy lakiernik mial dobrac sam?

Lakiernik wszystko robił.

Chyba to będzie poprawiał...dziś rano koło 8.00 było dobre słońce i jak spojrzałem to się załamałem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema . Patrzę na te zderzaki i nie wierzę że to robił lakiernik z krwi i kości :/. Wg klapki nie powinno być takich różnic no nie ma bata . Zrobił po kodzie bo łatwiej i szybciej .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi malował szwagier z tym że dzień wsześniej mieliśmy odcinke to nawet nie wiem czy do końca był trzeźwy :kox:

Wysłane z Ipka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to za lakiernik jakis dupowaty... ja oddalem do sprawdzonego zakladu dwupokoleniowego juz, widzial, ze autko zadbane i zrobil nie tyle po samym kodzie co sprawdzajac odcien na karoserii w juz 14 letnim aucie.

wysłane z Galaktycznej S5

2d22205624053ac21c74bec495436790.jpg

Miszka bo robote opija sie po a nie przed [emoji14] bo potem najczesciej wychodzi "druciarstwo prowizora" itp :D

wysłane z Galaktycznej S5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miszka bo robote opija sie po a nie przed [emoji14] bo potem najczesciej wychodzi "druciarstwo prowizora" itp :D

wysłane z Galaktycznej S5

Taki szwagier co poradzić , było picie przed i po :kox: . Po za tym u mnie za element krzyczą 100 funtów a ja oba zderzaki miałem za free, plus listwy s-line których już nie ma :wink:

Mnie to tam bardzo w oczy nie razi a szwagier to taki lakiernik samouk :wink:

Wysłane z Ipka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany po kodzie zawsze będzie różnice widać co Wy oczekujecie a jak ktoś chce się bawić w cieniowanie to niech grubszą kasę naszykuje bo napewno nie zapłaci 300 za element chyba że po układzie

c8294267e476ca1c0f48d0074eb71096.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że żyjemy w 21 wieku i można tak dobrać lakier żeby było prawie jak oryginał. Wiadomo, że idealnie nie będzie ale zbliżyć się maksymalnie do reszty elementów chyba da radę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Roboform, pewnie że da radę dobrać idealnie lakier. Po pierwsze: bierzemy furę do mieszalni farb- tam gość specjalnym urządzeniem ( spektrofotometrem)

zeskanuje Ci kolor samochodu z elementów sąsiadujących z elementem lakierowanym w kilku miejscach (z samej klapki może być różnica, ale nie aż taka jak u Ciebie)

Później przygotowanie lakieru- jak się Mieszalnik zna, to wie jak ten temat ogarnąć (różni producenci aut stosują różne lakiery- trzeba na to brać poprawkę)

I dopiero zaczyna się sprawa z lakiernikiem:

Przygotowanie powierzchni: ODPOWIEDNIO DOBRANY PODKŁAD -wiadomo że pod jasną farbę nie damy czarnego podkładu, ale sprawa jest ciekawsza. Najlepiej dorobić 200 ml więcej lakieru i domieszać go trochę do podkładu.

Później malowanie właściwe, polerka...

Różnice są zawsze, ale przy dobrze zrobionym lakierze i fachowcu za pistoletem likwiduje się je po trzecim myciu auta...

A wpływ na "starzenie" się lakieru ma słońce, deszcz, sól drogowa, środki do mycia i wszystko co ma kontakt z karoserią...

Edytowane przez Maciek0502
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że żyjemy w 21 wieku i można tak dobrać lakier żeby było prawie jak oryginał. Wiadomo, że idealnie nie będzie ale zbliżyć się maksymalnie do reszty elementów chyba da radę?

Oczywiście, że tak.

U mnie w okolicy to koszt 350zł.

Nie wnikam co robią, ma nie być widać, różnicy w odcieniach.

I mówię to otwarcie, jeśli się podejmują a nie wyjdzie to poprawiają do skutku.

Roboform, pewnie że da radę dobrać idealnie lakier. Po pierwsze: bierzemy furę do mieszalni farb- tam gość specjalnym urządzeniem ( spektrofotometrem)

zeskanuje Ci kolor samochodu z elementów sąsiadujących z elementem lakierowanym w kilku miejscach (z samej klapki może być różnica, ale nie aż taka jak u Ciebie)

Później przygotowanie lakieru- jak się Mieszalnik zna, to wie jak ten temat ogarnąć (różni producenci aut stosują różne lakiery- trzeba na to brać poprawkę)

I dopiero zaczyna się sprawa z lakiernikiem:

Przygotowanie powierzchni: ODPOWIEDNIO DOBRANY PODKŁAD -wiadomo że pod jasną farbę nie damy czarnego podkładu, ale sprawa jest ciekawsza. Najlepiej dorobić 200 ml więcej lakieru i domieszać go trochę do podkładu.

Później malowanie właściwe, polerka...

Różnice są zawsze, ale przy dobrze zrobionym lakierze i fachowcu za pistoletem likwiduje się je po trzecim myciu auta...

A wpływ na "starzenie" się lakieru ma słońce, deszcz, sól drogowa, środki do mycia i wszystko co ma kontakt z karoserią...

O właśnie, widać, że znasz temat :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...