Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, Langista napisał(a):

A masz jakieś błędy w tym sterowniku? Jakie masz kodowanie? Wtyczki od czujników poziomowania są? 

Tylko ten jeden 01539 innych brak  , kodowanie jest dla A4 8E , podwjrzewam ze jakims cudem wchodzac pierwszy raz w BS rozpocząłem procedurę adaptacji która nie poszła jak powinna i teraz jest taki cyrk , czujniki  właśnie sprawdzę  jak będę kola przekładał bo ciężko powiedzieć kiedy to padło bo lampy były wyciągane dziesiątki razy w ostatnim roku.

1 godzinę temu, MaTeo85 napisał(a):

Niestety ale sterowniki od xenona często nie chcą współpracować poprawnie że słabym kablem, a w vcds lite chyba też nie wszystkie funkcje są dostępne tak jak w pełnej wersji z tego co pamiętam. Poszukaj kogoś z dobrym kablem i pewlnym vcdsem i zobacz czy będzie ok.

Dziwi mnie tylko ze np w MB już w kilku grupach początkowych widzi wskazania bodajże napięć z czujników , procenty itp

Nigdy nie miałem problemu z tym kablem robił wszystko Łącznie z ABSem czego miał nie ogarniać.

Edytowane przez MichałA4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4739

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

Miałem podobnie, ale 0 błędów w module od xenon, samopoziomowanie nie działało, kupiłem nawet drugi moduł i niepotrzebnie problemem okazał się bezpiecznik, który nie wyglądał na spalony, ale musiał być uszkodzony bo po wymianie na inny wszystko działa do dziś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, MichałA4 napisał(a):

Tylko ten jeden 01539 innych brak  , kodowanie jest dla A4 8E , podwjrzewam ze jakims cudem wchodzac pierwszy raz w BS rozpocząłem procedurę adaptacji która nie poszła jak powinna i teraz jest taki cyrk , czujniki  właśnie sprawdzę  jak będę kola przekładał bo ciężko powiedzieć kiedy to padło bo lampy były wyciągane dziesiątki razy w ostatnim roku.

Dziwi mnie tylko ze np w MB już w kilku grupach początkowych widzi wskazania bodajże napięć z czujników , procenty itp

Nigdy nie miałem problemu z tym kablem robił wszystko Łącznie z ABSem czego miał nie ogarniać.

Wrzuć pełny autoscan.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, tass napisał(a):

Miałem podobnie, ale 0 błędów w module od xenon, samopoziomowanie nie działało, kupiłem nawet drugi moduł i niepotrzebnie problemem okazał się bezpiecznik, który nie wyglądał na spalony, ale musiał być uszkodzony bo po wymianie na inny wszystko działa do dziś.

Sprawdzę ten trop , wieczorem zrobię podejście do niego ponowne. 

21 minut temu, Muskel1 napisał(a):

Wrzuć pełny autoscan.

Ogarne , i wrzucę co tam się wyświetla.

Edytowane przez MichałA4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałeś jak wyglądają czujniki i ramiona czujników?

Jak któryś ma usterkę to wartości będą poza zakresem i adaptacja będzie niemożliwa. 

Jakie wartości pokazują czujniki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, Muskel1 napisał(a):

Gdzie autoscan?

Coś mam z klimatronikiem autoscan  zawiesza się gdy do niego dochodzi, dziwna sprawa bo niedawno do niego zaglądałem i było ok , a teraz nie może się do niego komp podłączyć  i zawiesza program w dodatku.

 

Edytowane przez MichałA4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potrzebuje modułu DRL do b6 taki który będzie można włączyć i wylaczyć odłożonym włącznikiem z b7. Mój obecny moduł da się wyłączyć ale już się nie włącza, trzeba zgasić auto zapalić i znowu działa. Dokładał ktoś taki?

Edytowane przez dzejo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam moduł LEPARDA i jest OKi. Podłączony pod przełącznik DRL CLH z B7/Exeo

PROELTEC'A też miałem i były z nim cyrki plus marne podejście producenta, dlatego nie polecam.

 

 

Jak już piszę to @dzejo jak tam dwumas sachs'a, ciągle daje radę?

 

 

Edytowane przez staniek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, staniek napisał(a):

Ja mam moduł LEPARDA i jest OKi. Podłączony pod przełącznik DRL CLH z B7/Exeo

PROELTEC'A też miałem i były z nim cyrki plus marne podejście producenta, dlatego nie polecam.

 

 

Jak już piszę to @dzejo jak tam dwumas sachs'a, ciągle daje radę?

 

 

Ok dzięki już zamówiłem. Tak daje rade choć ja dużo przebiegu nie robie… 5-6k rocznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, MichałA4 napisał(a):

 

20221029_095625.jpg

20221029_095637.jpg

20221029_095652.jpg

20221029_095703.jpg

Przede wszystkim naładuj aku i pozbądź się błędów związanych z brakiem komunikacji, dopiero wykonaj nastawy podstawowe lamp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@dzejo w tym temacie, jeśli go nie widziałeś, masz napisane jak to podłączyć żeby było OKi. Potrzebny jest min. dodatkowy przekaźnik

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.10.2022 o 18:37, staniek napisał(a):

@dzejo w tym temacie, jeśli go nie widziałeś, masz napisane jak to podłączyć żeby było OKi. Potrzebny jest min. dodatkowy przekaźnik

 

Tak wiem mam schemat jak podłączyć z przekaźnikiem, lecz gdy tak podłączam i wyłącze drl to już drugi raz się nie włączą… muszę zgasić i odpalić furę… po prostu moduł po odcięciu mu zasilania nie reaguje już na podanie mu napięcia i nie startuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.10.2022 o 18:28, Muskel1 napisał(a):

Przede wszystkim naładuj aku i pozbądź się błędów związanych z brakiem komunikacji, dopiero wykonaj nastawy podstawowe lamp.

Coś jest z napięciem na rzeczy , ogólnie teraz auto postało 2 dni i aku padł, podłączyłem prostownik prąd ładowania ok 8A i nie spada wogole tak jakby aku miał duża rezystancję i wogole nie przyjmował energii.

Sprawdziłem pobory i auto się ładnie wygasza przez minute po zamknięciu jest ok 2,8 A po minucie 1,8A a po 2 minutach 0,07 A a po 10 min 0,03A więc do zaakceptowania i teraz tak ładowanie po odpaleniu ok 14.1V później spada max do 13,5 V, sterownik silnika w tym terminalu 30-ktory zgłasza problemy pomiar napięcia jest przy odpalonym silniku na jalowym ok 12,3V przy lekkim gazie ok 13.3 V .

Aku ma pół roku Bosh 800A 85 Ah .

Ładowanie mi się nie podoba bo wg mnie te 14,2-14,4 to powinno być , teraz tylko pytanie czy aku ma tak duży opór i powoduje spadek na całej instalacji auta czy faktycznie coś z tym ładowaniem jest nie tak.

Edytowane przez MichałA4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może być aku i ładowanie. Przetestuj aku w warsztacie jaką ma kondycję. Jak ciągle jeździło rozładowane to nawet pomimo tego, że ma 6 m-cy może być szrot.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Muskel1 napisał(a):

Może być aku i ładowanie. Przetestuj aku w warsztacie jaką ma kondycję. Jak ciągle jeździło rozładowane to nawet pomimo tego, że ma 6 m-cy może być szrot.

Łądowałem go bez podpiętej instalacji auta i przy napięciu ładowania 14,4 V pokazuje 12A więc katastrofa , po skończonym ładowaniu na klemach jest 11,5 V więc o volt za mało conajmniej .

Taka sytuacja zdążyła się pierwszy raz nieraz auto tydzień stało nieruszane i odpalało od strzała. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej/pewnie akumulator szrot :(

Edytowane przez staniek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...