Remik-A4 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Opublikowano 14 Stycznia 2011 siedze i mysle co tu kurfa jeszcze zakupic i taka podkreta na mysl przyszla za rozsadna cene :gwizdanie: :>
Thom4s Opublikowano 14 Stycznia 2011 Opublikowano 14 Stycznia 2011 W sumie na pewno bardziej wytrzymało niż seryjne.
Remik-A4 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Opublikowano 14 Stycznia 2011 i jak myslisz spelnia role KM ? a jak wyglada u Ciebie sytuacja z katem ???
Thom4s Opublikowano 14 Stycznia 2011 Opublikowano 14 Stycznia 2011 i jak myslisz spelnia role KM ? a jak wyglada u Ciebie sytuacja z katem ??? Kat jednak poleciał W poniedziałek strojenie. Co do TIP'a, to na pewno lepiej mieć taki niż seryjny, ale myślę, że dużej różnicy przy seryjnej turbinie nie zauważysz.
Remik-A4 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Opublikowano 14 Stycznia 2011 bo tu taki jest na i kusiiiii 3 inch do mojej Czarnej http://cgi.ebay.co.uk/AUDI-A4-A6-1-8T-3-STAINLESS-STEEL-DECAT-DOWNPIPE-PIPE-/320621333025?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4aa6854a21
Thom4s Opublikowano 14 Stycznia 2011 Opublikowano 14 Stycznia 2011 bo tu taki jest na i kusiiiii 3 inch do mojej Czarnej http://cgi.ebay.co.uk/AUDI-A4-A6-1-8T-3-STAINLESS-STEEL-DECAT-DOWNPIPE-PIPE-/320621333025?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4aa6854a21 A do jakiego turbo by to było. K03? Ja do GTRS mam 2.5" i na takim właśnie to turbo najlepiej pracuje.
Remik-A4 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Opublikowano 14 Stycznia 2011 K03 ale i tak wieksze chyba lepsze czy jest w tym wypadku inna teoria ?
Thom4s Opublikowano 14 Stycznia 2011 Opublikowano 14 Stycznia 2011 K03 ale i tak wieksze chyba lepsze Nie koniecznie.
Thom4s Opublikowano 14 Stycznia 2011 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Poziek miał GTRS i testował różnych rozmiarów DP (2.75", 3") i właśnie na 2.5" najlepiej chodziło, był mniejszy lag itp. Wszystko jest na forum.
Remik-A4 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Poziek miał GTRS i testował różnych rozmiarów DP (2.75", 3") i właśnie na 2.5" najlepiej chodziło, był mniejszy lag itp. Wszystko jest na forum. poczytam... ale tutaj dla Garretta RS jest od ATP 3 inch a nie 2.5 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/GARRETT-Audi-A4-Passat-3-00-Downpipe-1-8T-Big-Turbo-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem563ad0404bQQitemZ370353913931QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories no i cena inna :gwizdanie: od tej co podpinalem
Thom4s Opublikowano 14 Stycznia 2011 Opublikowano 14 Stycznia 2011 3" dla garreta GT28RS, a to trochę inne turbo. GTRS to eliminator, czyli pasuje bez przeróbek. Kolektor wydechowy będę miał właśnie ATP z większymi kanałami.
Remik-A4 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Opublikowano 14 Stycznia 2011 no to ladnie modzisz ja raczej nie moge przesadzac bo Quattro brak a taka 3" rurka na pewno nie zaszkodzi
Thom4s Opublikowano 14 Stycznia 2011 Opublikowano 14 Stycznia 2011 A wydech w końcu jakiś kupujesz? Zdecydowałeś już coś?
Remik-A4 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Opublikowano 14 Stycznia 2011 odwiedzilem firme Longlife i powiedzieli, ze dp 400 funtow a 300 z tym katem co zakupilem wczesniej ( Magnaflow 200tka ) a taka na ebay kosztuje 4 x mniej :gwizdanie: I przed MOTem podmianka w razie jak by nie przeszedl [br]Dopisany: 15 Styczeń 2011, 00:13_________________________________________________ A wydech w końcu jakiś kupujesz? Zdecydowałeś już coś? no bede robil raczej na zamowienie w firmie Longlife http://www.longlife.co.uk/[br]Dopisany: 15 Styczeń 2011, 00:16_________________________________________________bylem tam ostatnio... Mozna wybrac 5 roznych brzmien mild, mild+, mild sport sport full sport :gwizdanie: Rozmiar i oczywiscie koncowki jakie chcesz - oj beda przymiarki musze dogadac sie jeszcze z ich szefem ( nie zastalem ) bo kolega z Audisport robil np. w firmie Blueflame pelny wydech i jako reklama ( strona itp. ) zaplacil 400 funtow mniej :gwizdanie:
Wąski Opublikowano 15 Stycznia 2011 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Koledzy mam pytanie czy faktycznie jest sens wycinać katalizator w deslu? wiele jest teorii ale w praktyce ?? Np Czaki pisze że to całkowity bezsens aha mam mocowanie kubeczków do podłokietnika :gwizdanie: nie potrzebuje ktoś
MAGIC87 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Jak to nie ma sensu?... zawsze to luzniejszy wydech. wszystko zalezne jak masz zapchany stary to tego dzwiek (swist)
Flyer Opublikowano 15 Stycznia 2011 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Flyer dlaczego Twojej nie ma miedzy tymi fotkami za malo zmodzona Waski, jak masz drozny sprawny katalizator, nie ma sensu go wycinac. Po wycieciu bedzie bardziej swiszczal i czasami buczal... ale wielkich roznic nie ma.
Artur82 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Flyer dlaczego Twojej nie ma miedzy tymi fotkami za malo zmodzona :polew:
Geronimo25 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Panowie jest sens wymieniać radio Alpine na Concert 3?? Na pewno concert lepiej pasuje do wyglądu konsoli ale jak z jakością dźwieku??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się