Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

W sumie na pewno bardziej wytrzymało niż seryjne.

Opublikowano

i jak myslisz spelnia role KM ?

a jak wyglada u Ciebie sytuacja z katem ???

Kat jednak poleciał :decayed: W poniedziałek strojenie. Co do TIP'a, to na pewno lepiej mieć taki niż seryjny, ale myślę, że dużej różnicy przy seryjnej turbinie nie zauważysz.

Opublikowano

A do jakiego turbo by to było. K03? Ja do GTRS mam 2.5" i na takim właśnie to turbo najlepiej pracuje.

Opublikowano

K03 :confused4: ale i tak wieksze chyba lepsze :tongue4:

Nie koniecznie.

Opublikowano

Poziek miał GTRS i testował różnych rozmiarów DP (2.75", 3") i właśnie na 2.5" najlepiej chodziło, był mniejszy lag itp. Wszystko jest na forum. :)

Opublikowano

Poziek miał GTRS i testował różnych rozmiarów DP (2.75", 3") i właśnie na 2.5" najlepiej chodziło, był mniejszy lag itp. Wszystko jest na forum. :)

poczytam...

ale tutaj dla Garretta RS jest od ATP :notworthy: 3 inch :mysli: a nie 2.5 :cool1:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/GARRETT-Audi-A4-Passat-3-00-Downpipe-1-8T-Big-Turbo-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem563ad0404bQQitemZ370353913931QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories

no i cena inna :gwizdanie: od tej co podpinalem :decayed:

Opublikowano

3" dla garreta GT28RS, a to trochę inne turbo. GTRS to eliminator, czyli pasuje bez przeróbek. Kolektor wydechowy będę miał właśnie ATP z większymi kanałami.

Opublikowano

A wydech w końcu jakiś kupujesz? Zdecydowałeś już coś?

Opublikowano

odwiedzilem firme Longlife i powiedzieli, ze dp 400 funtow a 300 z tym katem co zakupilem wczesniej ( Magnaflow 200tka )

a taka na ebay kosztuje 4 x mniej :gwizdanie:

I przed MOTem podmianka w razie jak by nie przeszedl :tongue4:[br]Dopisany: 15 Styczeń 2011, 00:13_________________________________________________

A wydech w końcu jakiś kupujesz? Zdecydowałeś już coś?

no bede robil raczej na zamowienie w firmie Longlife

http://www.longlife.co.uk/[br]Dopisany: 15 Styczeń 2011, 00:16_________________________________________________bylem tam ostatnio...

Mozna wybrac 5 roznych brzmien :naughty: mild, mild+, mild sport sport full sport :gwizdanie: Rozmiar i oczywiscie koncowki jakie chcesz - oj beda przymiarki :decayed:

musze dogadac sie jeszcze z ich szefem ( nie zastalem ) bo kolega z Audisport robil np. w firmie Blueflame pelny wydech

i jako reklama ( strona itp. ) zaplacil 400 funtow mniej :gwizdanie:

Opublikowano

Koledzy mam pytanie czy faktycznie jest sens wycinać katalizator w deslu? wiele jest teorii ale w praktyce ??

Np Czaki pisze że to całkowity bezsens :mysli:

aha mam mocowanie kubeczków do podłokietnika :gwizdanie: nie potrzebuje ktoś

Opublikowano

Jak to nie ma sensu?... zawsze to luzniejszy wydech.

wszystko zalezne jak masz zapchany stary

to tego dzwiek (swist) :naughty:

Opublikowano

Flyer dlaczego Twojej nie ma miedzy tymi fotkami :cool1:

za malo zmodzona :confused4:

Waski, jak masz drozny sprawny katalizator, nie ma sensu go wycinac. Po wycieciu bedzie bardziej swiszczal i czasami buczal... ale wielkich roznic nie ma.

Opublikowano

Flyer dlaczego Twojej nie ma miedzy tymi fotkami :cool1:

za malo zmodzona :confused4:

:polew: :polew: :polew:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...