Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
dokładnie,jakie turbo wkładasz?

Jak dobrze pamietam oznaczenie to GTB2260VK z 3.0 TDi :naughty:

gtb22 będzie problem żeby ori puszka filtra powietrza weszła przy gtb1756 już jest troche ciasno...no ale jak to ogarniesz to 220ps+ :decayed:
  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

btw, mialem spory problem jesli chodzi o nagrzewnice do wczoraj, problem byl prawie rok czasu, bez ogrzewania w zime itp, to jest c*uj, :facepalm:

postanowilem sie wziac za mende ... i troche kamienia się nazbieralo nie prawdaż ? hihi :polew:

kamien.jpg

windows screenshot program

grzeje aż miło... :naughty:

Opublikowano
dokładnie,jakie turbo wkładasz?

Jak dobrze pamietam oznaczenie to GTB2260VK z 3.0 TDi :naughty:

gtb22 będzie problem żeby ori puszka filtra powietrza weszła przy gtb1756 już jest troche ciasno...no ale jak to ogarniesz to 220ps+ :decayed:

Wiem wiem ze bedzie ciasno ale gosciu , ktory robi takie rzeczy czyli montaz takich sprezarek powiedzial , ze sie z tym upora co prawda bedzie to trwalo az 4 dni bo dochodzi jeszcze wymiana pompek na bardziej wydajne i pozniej zgranie wszytskiego softem ale ma byc ok no i tak jak piszesz ponad 220 kucy :kox:

Opublikowano
Ewry bady jozek ta Twoja furka to malina jest zajebiaszcza ;)

Sent from my телефон

dzięki :wink: do Twojej jej jeszcze sporo brakuje :wink:

nie opowiadaj głupot :wink: ja swoja właśnie na lawecie przywiozłem do domu :wink:

Opublikowano
Ewry bady jozek ta Twoja furka to malina jest zajebiaszcza ;)

Sent from my телефон

dzięki :wink: do Twojej jej jeszcze sporo brakuje :wink:

nie opowiadaj głupot :wink: ja swoja właśnie na lawecie przywiozłem do domu :wink:

za mój to się zabieram kosmetycznie, bo lakier w szczególności z przodu (maska, zderzak, błotniki) są obite od kamyczków :facepalm: mam nadzieje że 2 podejścia u lakiernika i będzie ok:wink:

jak będziesz kodował klucz to walni sobie od razu z b7 :wink: chyba że już miałeś teraz :decayed:

Opublikowano
też tam wjeżdżałem ostatnio, wrażenia bezcenne :kox::kox::kox:

Co to dokładnie za miejsce?

https://www.google.pl/search?q=g%C3%B3ra+%C5%9Bw.+jure+chorwacja&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.51773540,d.bGE,pv.xjs.s.en_US.jkEW54nYU50.O&biw=1600&bih=775&um=1&ie=UTF-8&hl=pl&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=s6osUsevB4GihgepjIFY

---------- Post dopisany at 18:51 ---------- Poprzedni post napisany at 18:50 ----------

Pozdrowka z cro dla B6 maniakow ;)

http://img.tapatalk.com/d/13/09/08/gaja6eva.jpg

Dzisiaj mialem full gacie bo ostro przypalilem sprzeglo wjezdzajac na 1700 m npm ale ostatecznie Q mi dupe uratowalo

http://imageshack.us/a/img547/7263/ub96.jpg

:naughty:

Dobre foto:wink:

Opublikowano
Ewry bady jozek ta Twoja furka to malina jest zajebiaszcza ;)

Sent from my телефон

dzięki :wink: do Twojej jej jeszcze sporo brakuje :wink:

nie opowiadaj głupot :wink: ja swoja właśnie na lawecie przywiozłem do domu :wink:

za mój to się zabieram kosmetycznie, bo lakier w szczególności z przodu (maska, zderzak, błotniki) są obite od kamyczków :facepalm: mam nadzieje że 2 podejścia u lakiernika i będzie ok:wink:

jak będziesz kodował klucz to walni sobie od razu z b7 :wink: chyba że już miałeś teraz :decayed:

no właśnie takowy miałem i go posiałem :decayed:

Opublikowano

tylko teraz dorwać taki kluczyk w dobrej kasie też ciężko :kwasny:

Opublikowano
dokładnie,jakie turbo wkładasz?

Jak dobrze pamietam oznaczenie to GTB2260VK z 3.0 TDi :naughty:

gtb22 będzie problem żeby ori puszka filtra powietrza weszła przy gtb1756 już jest troche ciasno...no ale jak to ogarniesz to 220ps+ :decayed:

Wiem wiem ze bedzie ciasno ale gosciu , ktory robi takie rzeczy czyli montaz takich sprezarek powiedzial , ze sie z tym upora co prawda bedzie to trwalo az 4 dni bo dochodzi jeszcze wymiana pompek na bardziej wydajne i pozniej zgranie wszytskiego softem ale ma byc ok no i tak jak piszesz ponad 220 kucy :kox:

I te wszystkie sztuczki z silnikiem co ma 500 tysi przelotu? :kox:

Opublikowano
dokładnie,jakie turbo wkładasz?

Jak dobrze pamietam oznaczenie to GTB2260VK z 3.0 TDi :naughty:

gtb22 będzie problem żeby ori puszka filtra powietrza weszła przy gtb1756 już jest troche ciasno...no ale jak to ogarniesz to 220ps+ :decayed:

Wiem wiem ze bedzie ciasno ale gosciu , ktory robi takie rzeczy czyli montaz takich sprezarek powiedzial , ze sie z tym upora co prawda bedzie to trwalo az 4 dni bo dochodzi jeszcze wymiana pompek na bardziej wydajne i pozniej zgranie wszytskiego softem ale ma byc ok no i tak jak piszesz ponad 220 kucy :kox:

I te wszystkie sztuczki z silnikiem co ma 500 tysi przelotu? :kox:

A co przebieg ma do rzeczy ? bo nie rozumiem :eusathink: znam Moje auto bo jezdze nim od 2006r. zawsze o nie dbalem , serwis na czas , tylko i wylacznie dobrej klasy filtry i olej i nigdy w zyciu z autem nie dzialo sie nic zlego. Gora silnika jest po kapitalnym remoncie (uszkodzona glowica z Mojej winy :facepalm:

Uwazam , ze jak sie dba o auto to nawet jak by bylo 20 lat stare i mialo milion kilometrow to i tak moze byc w bardzo dobrej kondycji mechanicznej.

Znam wlascicieli aut , ktore maja przebiegi po 50-70 tys km i jezeli chodzi o kondycje od strony mechanicznej to umywaja sie do Mojej niuni :naughty:bo tak czesto robia wymiane oleju i filtrow jak Ja czesto wygrywam w Totolotka. Co nie ktorzy jak mnie sie pytaja czy im zrobie serwis olejowy w aucie i robie im liste potrzebnych rzeczy typu olej , filtry itp. to bardzo sie dziwia ze wogole filtr powietrza sie wymienia :facepalm:

A jak silnik wyzionie ducha to sie kupi rozbite B7 3.0TDi w Q i sie zrobi przekladke.

Opublikowano
dokładnie,jakie turbo wkładasz?

Jak dobrze pamietam oznaczenie to GTB2260VK z 3.0 TDi :naughty:

gtb22 będzie problem żeby ori puszka filtra powietrza weszła przy gtb1756 już jest troche ciasno...no ale jak to ogarniesz to 220ps+ :decayed:

Wiem wiem ze bedzie ciasno ale gosciu , ktory robi takie rzeczy czyli montaz takich sprezarek powiedzial , ze sie z tym upora co prawda bedzie to trwalo az 4 dni bo dochodzi jeszcze wymiana pompek na bardziej wydajne i pozniej zgranie wszytskiego softem ale ma byc ok no i tak jak piszesz ponad 220 kucy :kox:

I te wszystkie sztuczki z silnikiem co ma 500 tysi przelotu? :kox:

A co przebieg ma do rzeczy ? bo nie rozumiem :eusathink: znam Moje auto bo jezdze nim od 2006r. zawsze o nie dbalem , serwis na czas , tylko i wylacznie dobrej klasy filtry i olej i nigdy w zyciu z autem nie dzialo sie nic zlego. Gora silnika jest po kapitalnym remoncie (uszkodzona glowica z Mojej winy :facepalm:

Uwazam , ze jak sie dba o auto to nawet jak by bylo 20 lat stare i mialo milion kilometrow to i tak moze byc w bardzo dobrej kondycji mechanicznej.

Znam wlascicieli aut , ktore maja przebiegi po 50-70 tys km i jezeli chodzi o kondycje od strony mechanicznej to umywaja sie do Mojej niuni :naughty:bo tak czesto robia wymiane oleju i filtrow jak Ja czesto wygrywam w Totolotka. Co nie ktorzy jak mnie sie pytaja czy im zrobie serwis olejowy w aucie i robie im liste potrzebnych rzeczy typu olej , filtry itp. to bardzo sie dziwia ze wogole filtr powietrza sie wymienia :facepalm:

A jak silnik wyzionie ducha to sie kupi rozbite B7 3.0TDi w Q i sie zrobi przekladke.

zgadzam się z tobą,tym bardziej jak masz górę świeżą,to wynik będzie dobry,z resztą żeby zajeździć 1.9tdi to trzeba dobrego fachowca,silnik jest na prawdę idiotoodporny :wink: mam kilku kumpli co przebiegi maja rzędu 400-600tysi i mody na 200Ps+ i 1.9tdi daję radę bez problemu :whistling:
Opublikowano
:thumbup1: dzieki , nie no zobacze co wyjdzie , mam takie plany i jestem juz na 90% ugadany co do terminu wizyty na mody przy silniku , kasa sie odklada tak wiec powinno byc git. Dlatego tez chce zalozyc ten FMIC bo inaczej rezanie innych gratow jak turbina itp. nie ma sensu a pozniej to juz i tak czasu nie bedzie na montaz takich pier**l.
Opublikowano

A co przebieg ma do rzeczy ? bo nie rozumiem :eusathink: znam Moje auto bo jezdze nim od 2006r. zawsze o nie dbalem , serwis na czas , tylko i wylacznie dobrej klasy filtry i olej i nigdy w zyciu z autem nie dzialo sie nic zlego. Gora silnika jest po kapitalnym remoncie (uszkodzona glowica z Mojej winy :facepalm:

Uwazam , ze jak sie dba o auto to nawet jak by bylo 20 lat stare i mialo milion kilometrow to i tak moze byc w bardzo dobrej kondycji mechanicznej.

Znam wlascicieli aut , ktore maja przebiegi po 50-70 tys km i jezeli chodzi o kondycje od strony mechanicznej to umywaja sie do Mojej niuni :naughty:bo tak czesto robia wymiane oleju i filtrow jak Ja czesto wygrywam w Totolotka. Co nie ktorzy jak mnie sie pytaja czy im zrobie serwis olejowy w aucie i robie im liste potrzebnych rzeczy typu olej , filtry itp. to bardzo sie dziwia ze wogole filtr powietrza sie wymienia :facepalm:

A jak silnik wyzionie ducha to sie kupi rozbite B7 3.0TDi w Q i sie zrobi przekladke.

+1

AndyN zawsze musi coś doje...bać

Opublikowano

ja na swojej B6 mam prawie 400 i śmiga jak nófka :grin:

Opublikowano
ja na swojej B6 mam prawie 400 i śmiga jak nófka :grin:

no ale AndyN pewnei ma 170 bo tak handlarz powiedział :wink:

Opublikowano
ja na swojej B6 mam prawie 400 i śmiga jak nófka :grin:

no ale AndyN pewnei ma 170 bo tak handlarz powiedział :wink:

:polew:

Opublikowano

rzadko który ma poniżej 300tyś a na blacie od 150 do 200

Opublikowano
ja na swojej B6 mam prawie 400 i śmiga jak nófka :grin:

no ale AndyN pewnei ma 170 bo tak handlarz powiedział :wink:

jaki handlarz jak to kobieta jeździła do kościoła w niedziele tylko nie paliła w środku, i cały czas samochód w garażu spał :wink:
Opublikowano
ja na swojej B6 mam prawie 400 i śmiga jak nófka :grin:

no ale AndyN pewnei ma 170 bo tak handlarz powiedział :wink:

jaki handlarz jak to kobieta jeździła do kościoła w niedziele tylko nie paliła w środku, i cały czas samochód w garażu spał :wink:

no dokładnie...mój ma ponad 300 i lata aż miło :decayed: a na liczniku 233 i jak wymieniałem na kolor to gosc spytał...ile ustawiamy?? a ja mówie tyle co na starym ...a on do mnie pan jakis nie normalny :grin:

Opublikowano
ja na swojej B6 mam prawie 400 i śmiga jak nófka :grin:

no ale AndyN pewnei ma 170 bo tak handlarz powiedział :wink:

jaki handlarz jak to kobieta jeździła do kościoła w niedziele tylko nie paliła w środku, i cały czas samochód w garażu spał :wink:

no dokładnie...mój ma ponad 300 i lata aż miło :decayed: a na liczniku 233 i jak wymieniałem na kolor to gosc spytał...ile ustawiamy?? a ja mówie tyle co na starym ...a on do mnie pan jakis nie normalny :grin:

ja mam 204 terach chyba ale sam zmiejszyłem bo w razie czego do wyceny przy jakich kolwiek szkodach za***iste korekty robią za przebieg :facepalm:

a swoją też mam 7 rok :kox:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...