Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie zakładał ktoś u siebie MCE z B7

Frosty zakładał:good: Do tej pory w zasadzie się z tym pier.oli:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4740

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

Siemka wszystkim :hi:

No i nowy termostacik zalozony i teraz autko trzyma temperature jak nalezy ale zebym sie zbytnio nie cieszyl z udanej wymiany to znow pompowtrysk sie spierdo.... :facepalm: , co jakis czas telepie buda i wali sadza z kominow , Ja juz kur.... mam juz dosc i to znow ten sam wtrysk , ktory wymienilem 3 miesiace temu masakra. Najpier jeden po wymianie siadl dokladnie po miesiacu czasu a teraz drugi dokladnie 3 mieisace od zalozenia , jakis pech mnie przesladuje abo cus :wallbash:

Predzej przebieg :wink:

Z tego co pamietam troche nalatane ma a to tylko auto.

Nie no to prawda wlasnie teraz jest na szafie 492 tys. km. ale problem jest taki , ze ori fabrycznie zalozone pompki mimo ze tez juz nadaj sie do wymiany to jeszcze hulaja , daja rade a teraz wysiadl ponownie wtrysk , ktory juz 3 miesiace temu byl wymieniany :kwasny:

To juz drugi wtrysk kupiony uzywany , ktory po krotkim czasie umiera smiercia naturalna :facepalm:

Moim zdaniem problem polega na tym iz jezeli nawet to prawda co przedawcy pisza , ze owe pompki sa po malym przebiegu to i tak po jakims czasie robia sie z nich szroty bo z tego co wyczytalem to najlepiej takie pompki przechowywac zanurzone w ropie czego sprzedajacy raczej nie robia. Ja tak zrobilem i zakupione pompki BQ mocza sie w ropie a co 3 miesiace zalewam je swieza ropa i wtedy nic sie z nimi zlego nie dzieje i czekaja na podmiane.

To że pracują nie znaczy że są ok, po takim przebiegu na bank masz przetarte końcowi i ciśnienia nie trzymają. A że cewki są Oki to swoją drogą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ehhh panowie doradzcie cos sprzedalem moje oczko w glowie B5 i szukam B6 jednak nic nie ma allegro to kazdy idealny ale przez tel a w realu lupa na mobile roznie tylko jechac w ciemno to nie dla mnie ;/ doradzcie cos

a klubowego nie chcesz? od Pawła bierz lub Fanty:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś skasował mojego dupo-posta:kwasny:

przeliczyłem i jedna d*pa za mało była:grin::grin:

:siema:

też nad tym myślałem :decayed:

Poprawie się:przebiegly:

---------- Post dopisany at 10:40 ---------- Poprzedni post napisany at 10:26 ----------

Fedor Schmidt - najlepszy fotograf na świecie!

:slina:

---------- Post dopisany at 10:57 ---------- Poprzedni post napisany at 10:40 ----------

pany moduł BT z końcówką C to pełna funkcjonalnośc??:whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie zakładał ktoś u siebie MCE z B7

Ja właśnie zakladam

http://s22.postimg.org/nhoe1pfv1/image.jpg

Ja z kuli bixow i clh chce mce z b7 założyć bo juz mam dość zapalania się błędu na dlugich

A takie pytanie w mce b7, clh idzie uruchomić bez lustra jak dobrze kojarzę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka wszystkim :hi:

No i nowy termostacik zalozony i teraz autko trzyma temperature jak nalezy ale zebym sie zbytnio nie cieszyl z udanej wymiany to znow pompowtrysk sie spierdo.... :facepalm: , co jakis czas telepie buda i wali sadza z kominow , Ja juz kur.... mam juz dosc i to znow ten sam wtrysk , ktory wymienilem 3 miesiace temu masakra. Najpier jeden po wymianie siadl dokladnie po miesiacu czasu a teraz drugi dokladnie 3 mieisace od zalozenia , jakis pech mnie przesladuje abo cus :wallbash:

Predzej przebieg :wink:

Z tego co pamietam troche nalatane ma a to tylko auto.

Nie no to prawda wlasnie teraz jest na szafie 492 tys. km. ale problem jest taki , ze ori fabrycznie zalozone pompki mimo ze tez juz nadaj sie do wymiany to jeszcze hulaja , daja rade a teraz wysiadl ponownie wtrysk , ktory juz 3 miesiace temu byl wymieniany :kwasny:

To juz drugi wtrysk kupiony uzywany , ktory po krotkim czasie umiera smiercia naturalna :facepalm:

Moim zdaniem problem polega na tym iz jezeli nawet to prawda co przedawcy pisza , ze owe pompki sa po malym przebiegu to i tak po jakims czasie robia sie z nich szroty bo z tego co wyczytalem to najlepiej takie pompki przechowywac zanurzone w ropie czego sprzedajacy raczej nie robia. Ja tak zrobilem i zakupione pompki BQ mocza sie w ropie a co 3 miesiace zalewam je swieza ropa i wtedy nic sie z nimi zlego nie dzieje i czekaja na podmiane.

To że pracują nie znaczy że są ok, po takim przebiegu na bank masz przetarte końcowi i ciśnienia nie trzymają. A że cewki są Oki to swoją drogą.

:hi:

Zgadzam sie z tym ale na 100% siadla pompka , ktora juz raz wymienilem a teraz zaczol bardzo glosno pracowac , klepanie takie podczas pracy slnika no od czasu do czasu zalapie epilepsje i telepie silnkiem i wali duzo wiecej dymu z rur. Podpinalem VAG-a , sprawdzalem na postoju i podczas jazdy i na 100% popka na pierwszym cylindrze umiera a jak zalapie telepanie to wtedy wartosci odczyty zaiweszaja sie i nic sie nie zmienia , dokladnie to samo co 3 miesiace temu. Coz trzeba szukac kolejnego wtrysku i wymienic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany pilna sprawa!! czy moduł C BT to HIGH??

Bo w warsztacie nie ma przy nim opisu i nie wiem:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8E0 862 335 (do MY 2005.5 A4) [uSA] – bez Bluetootha

8P0 862 335 (do MY 2004 A3) – podstawowa funkcjonalność

8P0 862 335 A (MY 2004 A3/A4) - podstawowa funkcjonalność

8P0 862 335 D (MY 2005 A4 do 8E-5-533 000) - podstawowa funkcjonalność

8P0 862 335 E (MY 2005 A4 od 8E-5-533 001 do 8E-5-600 000) - podstawowa funkcjonalność

8P0 862 335 C (MY 2006 A4 od 8E-6-000 001 do 8E-6-800 001)

8P0 862 335 B (MY 2006 A3/A4) [uSA]

8P0 862 335 F (MY 2006.5 A3/A4) [Europa]

8P0 862 335 G (MY 2006.5 A4) [uSA]

8P0 862 335 M (MY 2007) [Europa]

8P0 862 335 J (MY 2007) [uSA]

8P0 862 335 H (MY 2007.5) [Europa]

8P0 862 335 L (MY 2008) [uSA]

8P0 862 335 K (MY 2008) [Europa, firmware 0340] -> uszkodzony soft (=unikać)

8P0 862 335 Q (MY 2008) [Europa, firmware 0350]

8P0 862 335 R (MY 2008) [uSA]

8P0 862 335 N (MY 2009) [Europa]

8P0 862 335 P (MY 2009) [uSA]

8P0 862 335 S (MY 2009.5) [Europa]

8P0 862 335 T (MY 2009.5) [uSA]

8P0 862 335 AA (MY 2010) [Europa]

8P0 862 335 AB (MY 2010) [uSA]

8P1 862 335 (MY 2011) [Europa]

:wink:

Tapnięte z SGS III

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8E0 862 335 (do MY 2005.5 A4) [uSA] – bez Bluetootha

8P0 862 335 (do MY 2004 A3) – podstawowa funkcjonalność

8P0 862 335 A (MY 2004 A3/A4) - podstawowa funkcjonalność

8P0 862 335 D (MY 2005 A4 do 8E-5-533 000) - podstawowa funkcjonalność

8P0 862 335 E (MY 2005 A4 od 8E-5-533 001 do 8E-5-600 000) - podstawowa funkcjonalność

8P0 862 335 C (MY 2006 A4 od 8E-6-000 001 do 8E-6-800 001)

8P0 862 335 B (MY 2006 A3/A4) [uSA]

8P0 862 335 F (MY 2006.5 A3/A4) [Europa]

8P0 862 335 G (MY 2006.5 A4) [uSA]

8P0 862 335 M (MY 2007) [Europa]

8P0 862 335 J (MY 2007) [uSA]

8P0 862 335 H (MY 2007.5) [Europa]

8P0 862 335 L (MY 2008) [uSA]

8P0 862 335 K (MY 2008) [Europa, firmware 0340] -> uszkodzony soft (=unikać)

8P0 862 335 Q (MY 2008) [Europa, firmware 0350]

8P0 862 335 R (MY 2008) [uSA]

8P0 862 335 N (MY 2009) [Europa]

8P0 862 335 P (MY 2009) [uSA]

8P0 862 335 S (MY 2009.5) [Europa]

8P0 862 335 T (MY 2009.5) [uSA]

8P0 862 335 AA (MY 2010) [Europa]

8P0 862 335 AB (MY 2010) [uSA]

8P1 862 335 (MY 2011) [Europa]

:wink:

Tapnięte z SGS III

Miki to ja widziałem ale co z tego wynika?? Że to high bo nie wiem:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...