Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4740

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

:hi:

Mam prośbę, mógłby mi ktoś w Elsie sprawdzić który pin w module kierownicy (8E0953549) to linia diagnostyczna K?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki usuwał ktoś w dieslu AVF albo innej jednostce 1.9 egr-a kompletnie? Jest w ogóle możliwość usunięcia go częściowo zostawiając klapę gaszącą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaslepisz go ori podkładkami z aso i usuwasz w programie lub ograniczasz w adaptacjach.

No tak ale mowa tu o usuwaniu razem z klapą gaszącą? Czy jak?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam u siebie 2 Gb nie chcialem sprawdzać czy 4 będzie działała

memory five wladi i wszystko jasne :-)

to Ty nie masz leda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie klapa gaszaca zostaje.

Np tak

73b547142469b15e3d0d5dcebc6fe87c.jpg

1 to blaszka, zaślepka z otworkiem 9 jeżeli bez grzebania w kompie, lub pełna w autach przed 2003 lub po ale po modyfikacji kompa.

Edytowane przez POWER-KRIS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaslepisz go ori podkładkami z aso i usuwasz w programie lub ograniczasz w adaptacjach.

No tak ale mowa tu o usuwaniu razem z klapą gaszącą? Czy jak?

Nie polecam usuwania klapy gaszącej. Bez niej przy gaszeniu silnika będzie trzęsło silnikiem. Zaślepiasz podkladkami tylko przy rurce od kolektora wydechowego do zaworu EGR. Można tą rurkę całkiem wywalić stosując 2 podkładki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pomoc, tak zrobię w takim razie. A macie może jakiś pomysł gdzie leży przyczyna. Jeździłem z odpiętym wężykiem od egr-a i wszystko cacy, nie kopci. Ale dzisiaj zaślepiłem ten wężyk śrubką i znowu zaczął kopcić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ze jak masz uszkodzony zawor egr i przepuszcza spaliny to wylaczenie go w programie da to ze nie beda sie wyświetlały bledy a spaliny i tak beda szły w dolot. Trzeba go jeszcze fizycznie zaslepic

Szlifierka_k__to_4dc51e7ac3c7a.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kumam tylko chcialbym to przeprowadzic. Mam juz ori uszczelki i zaslepki. Potrzebuje jedynie potwierdzenie czy to jak chce przeprowadzic cala operacje ma sens i czy zda egzamin. Mianowicie, wyciagam egr, moze tez kolektot i poddaje je gruntownemu czyszczeniu. Zakladam zpowrotem tylko juz bez rurki a zaslepionym egerem i kolektorem. Co potem? Tuner -> odrazu czy mozna z tym jezdzic narazie bez zmiany programu? Czy trzeba dodatkowo zaslepiac jakoes dwie rurki bo poczytalem troche i niektorzy to uskuteczniaja.

Edytowane przez matibati2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...