jozek726 Opublikowano 13 Października 2014 Opublikowano 13 Października 2014 masz może takie 2 na zbyciu? na allegro jest sporo za dobrą cenę http://a4-klub.pl/index.php?/topic/291992-wrzesien-najladniejsze-zdjecie-a4-na-forum/ głosujemy ?
marcin_o23 Opublikowano 13 Października 2014 Opublikowano 13 Października 2014 jakby co to jeden głośniczek pdc mam
Rafal1988Lodz Opublikowano 13 Października 2014 Opublikowano 13 Października 2014 panowie nie ma ktos pewnej turbiny do sprzedanie 1.8T BFB. Moja puszcza troche olej w dolot i szukam czegos pewnego. Moge jeszcze troche posmigac? Czy juz konieczna jest wymiana turba?
dziadek Opublikowano 13 Października 2014 Opublikowano 13 Października 2014 A jesteś pewny ze to turbo a nie olej z odmy ?
Rafal1988Lodz Opublikowano 13 Października 2014 Opublikowano 13 Października 2014 wiem tyle ze chlopaki dzisiaj zabrali sie za rozrzad i odpieli waz ten krotki od icka i tam troche oleju bylo... Moze to byc odma? Bo samochod ani nie kopci zapierdziela rowno jesli odma wykazuje takie oznaki jak pisalem to co z nia ?
POWER-KRIS Opublikowano 13 Października 2014 Opublikowano 13 Października 2014 Nie swiruj, tam zawsze jest olej. Ten typ tak ma. Przemyć co się da i git.
jozek726 Opublikowano 13 Października 2014 Opublikowano 13 Października 2014 Nie swiruj, tam zawsze jest olej. Ten typ tak ma. Przemyć co się da i git. no właśnie bo ja też mam olej tam
wladi Opublikowano 13 Października 2014 Opublikowano 13 Października 2014 Nie swiruj, tam zawsze jest olej. Ten typ tak ma. Przemyć co się da i git. no właśnie bo ja też mam olej tam Lepiej powiedz gdzie Ty nie masz oleju....w głowie?
dziadek Opublikowano 13 Października 2014 Opublikowano 13 Października 2014 Najwiecej oleju w odlocie jest przez odme i jest to normalna rzecz , jak nie leje sie strumieniami z dolotu , nie cieknie to nie ma sie czym przejmować
KoJ@K Opublikowano 13 Października 2014 Opublikowano 13 Października 2014 Nie ma opcji, zeby nie bylo olio w dolocie, jezeli odme mamy w niego wpieta, sa 2 wyjscia - oil catch tank, lub zaslepienie w dolocie otworu z odmy, a odme puscic gdzieeeees se pod auto.
Ra4al Opublikowano 13 Października 2014 Opublikowano 13 Października 2014 Kurcze przedwczoraj wymieniłem wąż od turbo do IC a dziś na trasie znów rozerwało drugi w tym samym miejscu... Te aftermarkowe szmelce, już uplotłem nowy z dwóch kolanek i łącznika, ciekawe jak się będzie on sprawować . Najgorsze jest to iż stało się to jedyne 80km od domu, przez pierwsze 30km Batory na każdym biegu tylko przy 70km/h spokój, później już się tak nauczyłem jechać iż nawet przy ruszaniu nie puścił dymka . Przejazd przez Sieradz był niezapomniany dla osób postronnych .
kaju Opublikowano 13 Października 2014 Opublikowano 13 Października 2014 najlepiej to nie jeździć autem - nic nie cieknie, niczym sie nie przejmujesz, siadasz na rower - oszczędność paliwa, samo zdrowie Kurcze przedwczoraj wymieniłem wąż od turbo do IC a dziś na trasie znów rozerwało drugi w tym samym miejscu... Te aftermarkowe szmelce, już uplotłem nowy z dwóch kolanek i łącznika, ciekawe jak się będzie on sprawować . Najgorsze jest to iż stało się to jedyne 80km od domu, przez pierwsze 30km Batory na każdym biegu tylko przy 70km/h spokój, później już się tak nauczyłem jechać iż nawet przy ruszaniu nie puścił dymka . Przejazd przez Sieradz był niezapomniany dla osób postronnych . ja bym się zainteresował logami, szczególnie turba - z jakiegoś powodu Ci ro***erdala te węże, na dzień dobry prawdopodobieństwo przeładowania.
Rafal1988Lodz Opublikowano 13 Października 2014 Opublikowano 13 Października 2014 No chyba musze wam uwierzyc ;D Przerzucilem sie dopiero co z b5 z diesla i tam wszedzie mialem sucho wiec troche tutaj mnie to zmartwilo...
Ra4al Opublikowano 13 Października 2014 Opublikowano 13 Października 2014 Logi przeanalizowane, turbo nie przeładowuje. Problemem było to iż jakieś tam chińskie węże zamiast bawełnianego oplotu miały drucianą spiralę jako zbrojenie a guma między nią była niczym niezbrojona i wydymało ją jak kondoma i po czasie pękała . Jakby przeładowywał prędzej by puścił wąż na którymś z łączeń, w szczególności iż jedno mam specjalnie słabsze właśnie po to aby w razie "W" uchronić węże, bo zawsze łatwiej połączyć wąż z rurką niż załatać dziurę w dolocie. Ogólnie z obserwacji to OCT jest rzeczą niezbędną w tej jednostce. Wszystko w pobliżu rozerwania zarzygane mgiełką olejową
Wandej Opublikowano 13 Października 2014 Opublikowano 13 Października 2014 najlepiej to nie jeździć autem - nic nie cieknie, niczym sie nie przejmujesz, siadasz na rower - oszczędność paliwa, samo zdrowie Kurcze przedwczoraj wymieniłem wąż od turbo do IC a dziś na trasie znów rozerwało drugi w tym samym miejscu... Te aftermarkowe szmelce, już uplotłem nowy z dwóch kolanek i łącznika, ciekawe jak się będzie on sprawować . Najgorsze jest to iż stało się to jedyne 80km od domu, przez pierwsze 30km Batory na każdym biegu tylko przy 70km/h spokój, później już się tak nauczyłem jechać iż nawet przy ruszaniu nie puścił dymka . Przejazd przez Sieradz był niezapomniany dla osób postronnych . ja bym się zainteresował logami, szczególnie turba - z jakiegoś powodu Ci ro***erdala te węże, na dzień dobry prawdopodobieństwo przeładowania.a slony pot po jajach to nie cienkie?zapytaj Wladiego:decayed:Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2
wladi Opublikowano 13 Października 2014 Opublikowano 13 Października 2014 Mi cieknie bo mam jaja ogolone nie tak ja Ty....i Ci potem nieźle zapier....
kaju Opublikowano 13 Października 2014 Opublikowano 13 Października 2014 slony pot po jajach widzę, że masz c**jową robote, skoro doznałeś takich smaków...
jozek726 Opublikowano 13 Października 2014 Opublikowano 13 Października 2014 Nie swiruj, tam zawsze jest olej. Ten typ tak ma. Przemyć co się da i git. no właśnie bo ja też mam olej tam Lepiej powiedz gdzie Ty nie masz oleju....w głowie? Nie no co Ty , mam tam z 1/4
wladi Opublikowano 13 Października 2014 Opublikowano 13 Października 2014 Józek Cwiare zostaw w spokoju
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się