Kshyhu87 Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 (edytowane) Ktoś wykonuje jeszcze usługę malowania wnętrz lamp do b6? Gwerty? Edytowane 7 Listopada 2014 przez Kshyhu87 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 (edytowane) Tak OGarnia tu ktoś klimatronika? Ja nie wiem, czy tak ma być, czy nie, ale imo to jest popieprzone. Jadąc np. w mieście 50km/h i mając nawiew na przednią szybę dmucha normalnie, ale np. wyjeżdżam za miasto i jadę ok 90-100km/h to nawiew na szybę się zamyka i nawet jak ustawię dmuchanie ma maksa to i tak dmucha z tych kratek jakbym uustawił na jedną bądź dwie kreski.. To samo jest jadąc w lato z klimą, jak jadę 140 to zamyka mi po prostu klapy w klimatorniku i przestaje dmuchać powietrze, ale jak kliknę obieg zamknięty to od razu wszystkie się otwierają i leci powietrze. Co to może być? To jest normalne zachowanie? Już nie raz jadać rano do roboty po 5 rano musiałem dać albo na maksa gorące powietrze albo na maksa zimne, albo na maksa gorąca + otworzyć szyby bo jechać się nie da tak parują przez to, że nie leci powietrze. Edytowane 7 Listopada 2014 przez Fr0styyy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 T jechać się nie da tak parują.a kabinówke Ty zmieniał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkrawat Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 Hej Jest jakis DIY jak wymienić przycisk ESP bez rozbierania połowy konsoli ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroo Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 Hej Jest jakis DIY jak wymienić przycisk ESP bez rozbierania połowy konsoli ?? A co Ci się z nim dzieje? Z tego, co pamiętam, to front zmienisz bez wyciągania radia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 Hej Jest jakis DIY jak wymienić przycisk ESP bez rozbierania połowy konsoli ?? no btw pany, zima idzie, niektórzy zbroją się w webasta, a ja zrobiłem przymiarkę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 Dokladnie 312mm byly z 255mm montowane Nie wiem jak to daje rade przy 190KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroo Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 Kaju zderzak na spryski zmień chamieee Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 Hej Jest jakis DIY jak wymienić przycisk ESP bez rozbierania połowy konsoli ?? no btw pany, zima idzie, niektórzy zbroją się w webasta, a ja zrobiłem przymiarkę... Lej tą siekierą w ten silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 (edytowane) T jechać się nie da tak parują.a kabinówke Ty zmieniał? A kabinówka co ma do tego, że na maksymalnym nawiewie nie leci w ogóle powietrze? Tak OGarnia tu ktoś klimatronika? Ja nie wiem, czy tak ma być, czy nie, ale imo to jest popieprzone. Jadąc np. w mieście 50km/h i mając nawiew na przednią szybę dmucha normalnie, ale np. wyjeżdżam za miasto i jadę ok 90-100km/h to nawiew na szybę się zamyka i nawet jak ustawię dmuchanie ma maksa to i tak dmucha z tych kratek jakbym uustawił na jedną bądź dwie kreski.. To samo jest jadąc w lato z klimą, jak jadę 140 to zamyka mi po prostu klapy w klimatorniku i przestaje dmuchać powietrze, ale jak kliknę obieg zamknięty to od razu wszystkie się otwierają i leci powietrze. Co to może być? To jest normalne zachowanie? Już nie raz jadać rano do roboty po 5 rano musiałem dać albo na maksa gorące powietrze albo na maksa zimne, albo na maksa gorąca + otworzyć szyby bo jechać się nie da tak parują przez to, że nie leci powietrze. błedy w klimatroniku sa ? Jakiś jest od którejś klapy.. Po robieniu nastaw podstawowych problem na jakiś czas ustępuje. Edytowane 7 Listopada 2014 przez Fr0styyy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozek726 Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 szydera j**ana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkrawat Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 Sie przyjeb...do tych 2.5 Kaju siekierke i gumówke zostawiam na koniec jak mi nerwy puszcza - teraz chce ramke nad przyciskiem/wizytownikiem sciagnąć - how to ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kshyhu87 Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 Musisz ściągnąć zaślepke tunelu i od góry w dwóch miejscach wcisnąć np wkretakami i jednocześnie ciągnąć do siebie wizytownik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 od góry zacznij i ciągnik lekko do siebie - zejdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkrawat Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 (edytowane) no właśnie z ta zaslepka jest problem - a nie chce nic połamać Edytowane 7 Listopada 2014 przez kkrawat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur82 Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kshyhu87 Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 Ja ją podważyłem od strony schowka pasażera. Otwórz go i zobacz czy dasz radę czymś podważyć :-) nic nie powinieneś polamać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christiano Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 Najlepiej to RNSa wyjąć i włożyć tam rękę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się