Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

Dać się da, wszystko się da, tylko kwestia opłacalności. Poczekam co wyjdzie mi po programie.....rakiety i tak nie będzie, a dla kilku koni nie warto chyba się bawić. Patrzyłem na necie, to FMICi chodzą po ok. 1200 zł + montaż ? Suma sumarum wyjdzie w okolicach 2k. Przyrost mocy około myślę 10 KM. no może 15KM......czy warto????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4739

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

W kwocie 2 tysi (a nawet mniej, to Ci zrobia profi FMICa w firmie zajmujacej sie tym) i bedziesz mial tak jak nalezy pospawane, a nie praktycznie kazde laczenie to syliko . ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Domyślam się. Albo robić na 100% albo wcale. Tu nie ma miejsca na srodki zastępcze. Zobaczę co audi da z siebie i wtedy będę wiedział na czym stoję. ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Domyślam się. Albo robić na 100% albo wcale. Tu nie ma miejsca na srodki zastępcze. Zobaczę co audi da z siebie i wtedy będę wiedział na czym stoję. ..

:thumbup1::thumbup1:

Też się zastanawiam co robić w temacie chłodzenia,rozważam tego FMIC, z racji że moje 101 to już zdecydowanie za mało dla mnie, chce wrzucić program, tak żeby 2 razy nie podchodzić do tematu, najpierw chciałbym tego FMICa wpakować, a następnie działać z programem :) Ci którzy robili samodzielnie, skąd braliście graty ? FMIC.pl ? :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja icka mam z FMIC.PL a sylikony i rurki od tego kolesia tanio ma : http://allegro.pl/show_user.php?uid=23336211

i jak dotąd wydałem :

400zł - intercooler

270- rurki i sylikony

i jutro mam nadzieję skończyć u Siebie montaż

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja icka mam z FMIC.PL a sylikony i rurki od tego kolesia tanio ma : http://allegro.pl/show_user.php?uid=23336211

i jak dotąd wydałem :

400zł - intercooler

270- rurki i sylikony

i jutro mam nadzieję skończyć u Siebie montaż

Dzięki za odpowiedź :hi: Daj znać jak skończysz i poka jakieś foto jak to wyszło :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok , jak jutro skończę to porobię i wstawię , od razu będzie zmiana przodu ze zwykłego B7 USA na S4 :decayed: z czarnym grillem :jerk:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzechu dual smic stykają do 200 km. Pozniej juz trzeba rzezbic dolot...

Dual smin, czyli na lewą i prawą stronę, czy coś innego?

Taki by spokojnie starczył, do 200 to będzie daleko.....Występują w sprzedaży gotowe zestawy?

A ty masz sprężarkę Klimy na jednym pasku? Bo jeśli jest na osobnym to montaż dual smic jest imho niemożliwy że względu na położenie osuszacza.

Wysłane z mojego XT1068 przy użyciu Tapatalka

jak nie idzie jak idze mam avf i sprężarke na osobnym pasku

mam założony prawy smic z BRD i spokojnie się wszystko mieści

oczywiście nie jest p&p

trzeba zdemontować ten plastikowy rezonator , zawork EGR i klapy gaszącej i z mocowaniamiem

w to miejsce przychodzi mocowanie coolera i spokojnie się mieści przed osuszaczem

mocowanie zaworków wraz z zaworkami trzeba przerobić i przedłużyć wężyki i wszystko się mieści za IC koło osuszacza

mi najwiecej czasu zajeło dopasowanie połączenia turbo IC i IC rura pod belką musiałem uciąć gumówką kruciec do którego jest podłaczany rezonator

sprawę poprawiła by belka z rurą od IC dokładnie ta 8E0199521 ED wtedy robi się wiecej luzu i trochę mniej przeróbek

planuje się udać na hamownie bo do tej pory było 166 km i 380 nm

O fajnie dzięki za info, w sumie od dłuższego czasu szukałem osoby która ma dualSMIC na takim setupie. Przy prawym ICKU z BRD (tym dodatkowym) trzeba brać z wężem czy nie ma sensu bo i tak tzreba przerabiać? A może rozwiązaniem będzie ta belka tak jak piszesz i wtedy wszystko podchodzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hi,

jest gdzieś na forum schemat podłączenia fotochromów + grzanie? Widze, że tam jakaś specjalna kostka jest do tego a nie wiem co to za kostka jest, miałby ktoś coś takiego na stanie?

A grzanie jest ciągnięte od klimatronika, czy na jakiej zasadzie to działa?

Co do fotochromow to przewody mam pociągnięte z MCE :)

Edytowane przez Fr0styyy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzanie masz w standardzie. Kostkę dostaniesz w ASO z pinami. Jest specyficzna.

Czy aby na pewno piękny kawalerze? :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzechu dual smic stykają do 200 km. Pozniej juz trzeba rzezbic dolot...

Dual smin, czyli na lewą i prawą stronę, czy coś innego?

Taki by spokojnie starczył, do 200 to będzie daleko.....Występują w sprzedaży gotowe zestawy?

A ty masz sprężarkę Klimy na jednym pasku? Bo jeśli jest na osobnym to montaż dual smic jest imho niemożliwy że względu na położenie osuszacza.

Wysłane z mojego XT1068 przy użyciu Tapatalka

jak nie idzie jak idze mam avf i sprężarke na osobnym pasku

mam założony prawy smic z BRD i spokojnie się wszystko mieści

oczywiście nie jest p&p

trzeba zdemontować ten plastikowy rezonator , zawork EGR i klapy gaszącej i z mocowaniamiem

w to miejsce przychodzi mocowanie coolera i spokojnie się mieści przed osuszaczem

mocowanie zaworków wraz z zaworkami trzeba przerobić i przedłużyć wężyki i wszystko się mieści za IC koło osuszacza

mi najwiecej czasu zajeło dopasowanie połączenia turbo IC i IC rura pod belką musiałem uciąć gumówką kruciec do którego jest podłaczany rezonator

sprawę poprawiła by belka z rurą od IC dokładnie ta 8E0199521 ED wtedy robi się wiecej luzu i trochę mniej przeróbek

planuje się udać na hamownie bo do tej pory było 166 km i 380 nm

O fajnie dzięki za info, w sumie od dłuższego czasu szukałem osoby która ma dualSMIC na takim setupie. Przy prawym ICKU z BRD (tym dodatkowym) trzeba brać z wężem czy nie ma sensu bo i tak tzreba przerabiać? A może rozwiązaniem będzie ta belka tak jak piszesz i wtedy wszystko podchodzi?

ja dostałem w zestawie oba węże

ale w całości wykorzystałem ten 8E0 145 708 K i wtedy jakby założyć ta belkę to wchodzi on na nią bezpośrednio bez przeróbek i dodatkowo robi się większy luz przy wejściu do icka

drugi wąż 8E0 145 790 G rozciąłem i wykorzystując plastikową rurę dolotową z jakiegoś 1.4 tdi wykorzystałem by spasować rurę od turbo do icka bo niestety IC ma większą średnice i nie naciągnie się oryginalnej

jakbyś chciał zostawić oryginalną belkę to robi się ciasno i trochę trzeba pokombinować z węzami by to połączyć

jakbyś miał więcej pytań pisz na pw

nr icka 8E0 145 806 M lub Q

numer mocowana IC 059 145 814 B

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzanie masz w standardzie. Kostkę dostaniesz w ASO z pinami. Jest specyficzna.

Czy aby na pewno piękny kawalerze? :naughty:
Mordeczko, każde B6 jest fabrycznie wyposażone w instalację do grzania wkładów :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Występują, nawet z BEXa szukaj icka na prawą stronę, koszt może z 400 zeta z wszystkimi elementami i to masz praktycznie p&p.

Chyba nawet jest temat na forum o tym, albo ktoś u siebie zakładał i opisał we własnym temacie(chyba hammer).

Ja ma klime mam na osobnym pasku(ten starszy typ podobno). Tylko że u mnie dolot nie jest seryjny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś może całą używaną półoś albo chociaż sam przegub z 1.9 tdi AVF?

:decayed:

Damian ale nie każda ma grzane wkłady :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzechu dual smic stykają do 200 km. Pozniej juz trzeba rzezbic dolot...

Dual smin, czyli na lewą i prawą stronę, czy coś innego?

Taki by spokojnie starczył, do 200 to będzie daleko.....Występują w sprzedaży gotowe zestawy?

A ty masz sprężarkę Klimy na jednym pasku? Bo jeśli jest na osobnym to montaż dual smic jest imho niemożliwy że względu na położenie osuszacza.

Wysłane z mojego XT1068 przy użyciu Tapatalka

jak nie idzie jak idze mam avf i sprężarke na osobnym pasku

mam założony prawy smic z BRD i spokojnie się wszystko mieści

oczywiście nie jest p&p

trzeba zdemontować ten plastikowy rezonator , zawork EGR i klapy gaszącej i z mocowaniamiem

w to miejsce przychodzi mocowanie coolera i spokojnie się mieści przed osuszaczem

mocowanie zaworków wraz z zaworkami trzeba przerobić i przedłużyć wężyki i wszystko się mieści za IC koło osuszacza

mi najwiecej czasu zajeło dopasowanie połączenia turbo IC i IC rura pod belką musiałem uciąć gumówką kruciec do którego jest podłaczany rezonator

sprawę poprawiła by belka z rurą od IC dokładnie ta 8E0199521 ED wtedy robi się wiecej luzu i trochę mniej przeróbek

planuje się udać na hamownie bo do tej pory było 166 km i 380 nm

O fajnie dzięki za info, w sumie od dłuższego czasu szukałem osoby która ma dualSMIC na takim setupie. Przy prawym ICKU z BRD (tym dodatkowym) trzeba brać z wężem czy nie ma sensu bo i tak tzreba przerabiać? A może rozwiązaniem będzie ta belka tak jak piszesz i wtedy wszystko podchodzi?

ja dostałem w zestawie oba węże

ale w całości wykorzystałem ten 8E0 145 708 K i wtedy jakby założyć ta belkę to wchodzi on na nią bezpośrednio bez przeróbek i dodatkowo robi się większy luz przy wejściu do icka

drugi wąż 8E0 145 790 G rozciąłem i wykorzystując plastikową rurę dolotową z jakiegoś 1.4 tdi wykorzystałem by spasować rurę od turbo do icka bo niestety IC ma większą średnice i nie naciągnie się oryginalnej

jakbyś chciał zostawić oryginalną belkę to robi się ciasno i trochę trzeba pokombinować z węzami by to połączyć

jakbyś miał więcej pytań pisz na pw

nr icka 8E0 145 806 M lub Q

numer mocowana IC 059 145 814 B

DZieki

znalazłem też na audizine wykaz części

8E0 145 806 M charge air cooler $284.15

8E0 117 336 J air guide $33.40

8E0 145 790 G lower pressure hose $175.50

8E0 145 708 K upper pressure hose $131.97

059 145 814 B bracket $71.05

N 106 198 01 hose clamp (4) $5.50 each

050 129 669 grommet $3.30

058 145 824 A grommet (2) $7.12 each

N 101 924 02 bolt (3) .43 each

$736.90

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...