smoku666 1 Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 Koledzy jaki najlepszy olej do B6 1.9tdi 130km? od kilku lat śmigam na Motul Specyfic i złego słowa o nim nie powiem.... dużo ludzi go leje i jest git. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroo 21 Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 Koledzy jaki najlepszy olej do B6 1.9tdi 130km? Wlej Valvo albo LM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju 69 Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 kujawski wlejcie Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes283 36 Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 Hahaha...z pierwszego tlocznia. Jaki byscie nie wlali to i tak niczego nie zmieni..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zieluu 1 Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 kujawski wlejcie Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Haha Żartowniś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WhyMe? 1 Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 kujawski wlejcie Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk To że do swojego 2.5 lejesz to nie znaczy że ktoś też będzie lał, matole Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slimaczek89rz 1 Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 Panowie, mam walnięte 2 silniczki: V71 i V113. Podejdą od angola? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodziak22 8 Opublikowano 21 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 (edytowane) Mam w swoim afv napinacz rozrządu hydrauliczny, mogę założyć napinacz mechaniczny tak jak jest po 06.2003? Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka Edytowane 21 Października 2015 przez mlodziak22 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo814 4 Opublikowano 21 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 Panowie, mam walnięte 2 silniczki: V71 i V113. Podejdą od angola? zastanów sie ... same potencjometry w b6/7 sa takie same moze je przeozyc ale obudowa jest inna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes283 36 Opublikowano 21 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 Panowie, do jakiej mocy powinny, czy też mogły by zostać seryjne IC w a4 b6 1.9 tdi avf? Druga sprawa, czy coś oprocz powszechnych FMICów można stosować metoda P&P? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C4NC3R 7 Opublikowano 21 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 Grzechu dual smic stykają do 200 km. Pozniej juz trzeba rzezbic dolot... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C4NC3R 7 Opublikowano 21 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 @up mlodziak22, mozesz zalozyc mechaniczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes283 36 Opublikowano 21 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 Grzechu dual smic stykają do 200 km. Pozniej juz trzeba rzezbic dolot... Dual smin, czyli na lewą i prawą stronę, czy coś innego? Taki by spokojnie starczył, do 200 to będzie daleko.....Występują w sprzedaży gotowe zestawy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turzol 28 Opublikowano 21 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 Grzechu dual smic stykają do 200 km. Pozniej juz trzeba rzezbic dolot... Dual smin, czyli na lewą i prawą stronę, czy coś innego? Taki by spokojnie starczył, do 200 to będzie daleko.....Występują w sprzedaży gotowe zestawy? A ty masz sprężarkę Klimy na jednym pasku? Bo jeśli jest na osobnym to montaż dual smic jest imho niemożliwy że względu na położenie osuszacza.Wysłane z mojego XT1068 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes283 36 Opublikowano 21 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 To samo doczytałem....mam wszystko na jednym pasku, ale chyba FMIC wychodzi taniej, bo ciężko o graty do duala.... Nie wiem, czy nie wsadzić do siebie, ale koszt 2k za kilka koni więcej nie specjalnie mnie przekonuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WhyMe? 1 Opublikowano 21 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 Fantazja.. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=216974734&zipcode&categories=EstateCar&export=NO_EXPORT&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&isSearchRequest=true&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&scopeId=C&sortOption.sortOrder=ASCENDING&minPrice=10300&maxPrice=10600&minFirstRegistrationDate=2003-01-01&maxFirstRegistrationDate=2004-12-31&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=9&pageNumber=1# Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes283 36 Opublikowano 21 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 Szczerze mówiąc, to zawsze się zastanawiałem, co kieruje ludźmi w momencie podejmowania tak głupich decyzji...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoJ@K 594 Opublikowano 21 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 grzes - a turbo jakies wieksze niz AVFowe planujesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes283 36 Opublikowano 21 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 Nie, nie chce aż tak brnąć. Mam pompki od 2,5 TDI i wypluł mi lekko ponad 150KM,na serii. Po oczyszczeniu turbawki myślę, że na spokojnie pod 175-180 podejdzie, ale IC się mocno grzeje, więc nie wiem czy nie będzie za mocno zbijał mocy. Przy 175 turbo przeładowywało, dlatego szorowanko łopatek było... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart_poznan 1 Opublikowano 21 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 (edytowane) Grzechu dual smic stykają do 200 km. Pozniej juz trzeba rzezbic dolot... Dual smin, czyli na lewą i prawą stronę, czy coś innego? Taki by spokojnie starczył, do 200 to będzie daleko.....Występują w sprzedaży gotowe zestawy? A ty masz sprężarkę Klimy na jednym pasku? Bo jeśli jest na osobnym to montaż dual smic jest imho niemożliwy że względu na położenie osuszacza.Wysłane z mojego XT1068 przy użyciu Tapatalka jak nie idzie jak idze mam avf i sprężarke na osobnym pasku mam założony prawy smic z BRD i spokojnie się wszystko mieści oczywiście nie jest p&p trzeba zdemontować ten plastikowy rezonator , zawork EGR i klapy gaszącej i z mocowaniamiem w to miejsce przychodzi mocowanie coolera i spokojnie się mieści przed osuszaczem mocowanie zaworków wraz z zaworkami trzeba przerobić i przedłużyć wężyki i wszystko się mieści za IC koło osuszacza mi najwiecej czasu zajeło dopasowanie połączenia turbo IC i IC rura pod belką musiałem uciąć gumówką kruciec do którego jest podłaczany rezonator sprawę poprawiła by belka z rurą od IC dokładnie ta 8E0199521 ED wtedy robi się wiecej luzu i trochę mniej przeróbek planuje się udać na hamownie bo do tej pory było 166 km i 380 nm Edytowane 21 Października 2015 przez Bart_poznan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się