Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A najpewniej jest wziasc gwint, jezeli nie bedzie bardzo nisko kladzione, to podejrzewam, ze na tych samych kolach, na gwincie jazda bedzie komfortowniejsza. Ostatnio jezdzilem na 1Bv + H&R + 18' i bylo strasznie twardo, u mnie na 1BE + H&R + 18' bylo duzo lepiej, a zas teraz jest fajniej na gwincie FK niz na tym secie co byl z1BE. ;)

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

A jak kosztowo wychodzi taki gwint FK? ;)

Karol, napisz do Grzeska"Ucho" on przerabiał ten temat ostatnio

dzięki zaraz napiszę PW

Bierz benzynę
Ja mam dobierane pod silnik i przód mam wyżej

A czy amortyzatory masz pod 1BE, 1BV czy zwykłe 1BA?

Edytowane przez biggman
Opublikowano

Ja mam bilstein b8

A ucho ma amory 1be i on od siebie bral pod wage i siadlo mu to za***iście

Opublikowano

No to wszystko jasne, trzeba dobierać po wagach, dziękuje za info :drinks: zamówię pod wagę najwyżej przód będzie kapkę niżej co jest akceptowalne dla mnie :)

Opublikowano

Nie nie będzie niżej

Będzie w sam raz

Opublikowano

A jak kosztowo wychodzi taki gwint FK? ;)

do Cabrio płaciłem, jak dobrze pamiętam, niecałe 800zł ;)

Opublikowano

Panowie, takie pytanko.....jak wygląda sprawa podwozia w naszych B6kach po zdjęciu osłon termicznych i plastików? Sprawdzał ktoś z Was to?

Słyszałem, że korozja jest im obca, jeżeli nie było żadnej ingerencji, ale w 12-14 latkach może już coś się dziać?

Opublikowano

nie znam sie ale pytalem raz mechanika o to samo , mówił że nigdy nie robił aczwórek od b6 w góre bo nie ma takiej potrzeby

Opublikowano

Słyszałem, że korozja jest im obca, jeżeli nie było żadnej ingerencji, ale w 12-14 latkach może już coś się dziać?

Moja ma 15 lat...bez przejść...korozji ZERO...pod plastikami pod progami nic...rozbierałem do malowania to obejrzałem dokładnie...

Opublikowano

Dokładnie też tak słyszałem, ponoć z B5 nie ma problemu, a B6 jest jeszcze lepiej wszystko wykonane. Pytam, bo chciałbym przed sprzedażą sprawdzić wszystko, żeby wiedzieć, co mówić...

Opublikowano

Panie no bez przesady, rozumiem ze chcialbys to wiedziec kupujac auto, ale nie koniecznie przy sprzedazy. ;)

Opublikowano

Wiesz, że teraz kupujący pytają się nawet kiedy tablicę rejestracyjną myłeś, dlatego wolę mieć pewność w tym co mówię. Auto może jest i stare, ale nie idzie po cenie rocznika, więc trzeba uczciwie gadać.

Qwa, tylko co tu kupić, jak audi się sprzeda :facepalm:

Opublikowano

Zależy jakie masz budżet i czy chcesz być lepszy od sąsiada

Opublikowano

Słyszałem, że korozja jest im obca, jeżeli nie było żadnej ingerencji, ale w 12-14 latkach może już coś się dziać?

Moja ma 15 lat...bez przejść...korozji ZERO...pod plastikami pod progami nic...rozbierałem do malowania to obejrzałem dokładnie...

znajomy swoją lakierował, też przy okazji sprawdził spód. Poza zgnitymi gumami belki i nalotem na sankach i elementach tylnego zawieszenia stwierdził, że jest malina.....auto z 2002r. Tyle, że sprowadzona z DE w 2009 chyba...

Zależy jakie masz budżet i czy chcesz być lepszy od sąsiada

Sąsiad to nie problem. Bardziej budżet. Każde, co by mnie interesowało, to okolice 45-55..... a i tak specjalnie d*py nie urywa wyposażeniem.

Opublikowano (edytowane)

A jak kosztowo wychodzi taki gwint FK? ;)

Karol, napisz do Grzeska"Ucho" on przerabiał ten temat ostatnio

dzięki zaraz napiszę PV

pv poleciało,a tu znajdziesz jak to siedzi u mnie :wink:

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/108485-b6-division/page-3827

Quwa coś nie trybi patrz stronę 3827 post 76538 :wink:

Edytowane przez ucho.77
Opublikowano

A jak kosztowo wychodzi taki gwint FK? ;)

Karol, napisz do Grzeska"Ucho" on przerabiał ten temat ostatnio

dzięki zaraz napiszę PW

Bierz benzynę

Ja mam dobierane pod silnik i przód mam wyżej

A czy amortyzatory masz pod 1BE, 1BV czy zwykłe 1BA?

Tylko gwint fk to nie najwyższa półka i nie będzie tak komfortowo jak na serii czy Eibachu :wink: Jak gwint to kw :hi:

Opublikowano

No to chyba panie nie jezdziles na FK. ;) drozszy gwint nie koniecznie znaczy lepszy,trwalszy itd (mialem okazje przekonac sie na samym sobie) ...

A jakis czas temu mialem fajna okazje do porownania, staly dwa auta i jedno wlasnie na gwincie FK i 18' , a drugie 1BV + H&R i na takich samych kolach/oponach - i na BV bylo twardo, a na FK czylałcik. :D i nie bylo przejechane na tym pincet metrow, tylko troche wiecej drogi. ;)

Opublikowano

mam porównanie 1BV do gwintu FK... 1BV to taczka, a na FK można jeździć mega komfortowo... tylko nisko :decayed: prowadzenie się w ogóle nie pogorszyło.. nie jest to, jak wspomniał Wandej, najwyższa półka.. ale moim zdaniem daje radę. zobaczymy jak będzie później bo póki co mam go 2 miesiące wsadzonego do auta ;)

Opublikowano

No i wlasnie o tym mowie. :) nisko nie koniecznie musi byc, to juz zalezy od tego jak kto lubi i od umiejetnosci operatora poruszania sie na tym. ;) u mojej Pani w czarnej wyjalem 1BE + H&R i zalozylem tam ten gwint FK i sama mowi, ze jest spoczko. :)

Opublikowano

Panowie mam pytanie, orientuje się ktoś czy będzie problem jak kupie zderzak od a4 b6 cabrio do swojej normalniej a4 b6 sedan 1.8t ?? będzie pasować?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...