KoJ@K Opublikowano 13 Czerwca 2016 Opublikowano 13 Czerwca 2016 A najpewniej jest wziasc gwint, jezeli nie bedzie bardzo nisko kladzione, to podejrzewam, ze na tych samych kolach, na gwincie jazda bedzie komfortowniejsza. Ostatnio jezdzilem na 1Bv + H&R + 18' i bylo strasznie twardo, u mnie na 1BE + H&R + 18' bylo duzo lepiej, a zas teraz jest fajniej na gwincie FK niz na tym secie co byl z1BE.
biggman Opublikowano 13 Czerwca 2016 Opublikowano 13 Czerwca 2016 (edytowane) A jak kosztowo wychodzi taki gwint FK? Karol, napisz do Grzeska"Ucho" on przerabiał ten temat ostatnio dzięki zaraz napiszę PW Bierz benzynęJa mam dobierane pod silnik i przód mam wyżej A czy amortyzatory masz pod 1BE, 1BV czy zwykłe 1BA? Edytowane 13 Czerwca 2016 przez biggman
pajda Opublikowano 13 Czerwca 2016 Opublikowano 13 Czerwca 2016 Ja mam bilstein b8 A ucho ma amory 1be i on od siebie bral pod wage i siadlo mu to za***iście
biggman Opublikowano 13 Czerwca 2016 Opublikowano 13 Czerwca 2016 No to wszystko jasne, trzeba dobierać po wagach, dziękuje za info zamówię pod wagę najwyżej przód będzie kapkę niżej co jest akceptowalne dla mnie
pajda Opublikowano 13 Czerwca 2016 Opublikowano 13 Czerwca 2016 Nie nie będzie niżej Będzie w sam raz
jedrekx Opublikowano 13 Czerwca 2016 Opublikowano 13 Czerwca 2016 A jak kosztowo wychodzi taki gwint FK? do Cabrio płaciłem, jak dobrze pamiętam, niecałe 800zł
grzes283 Opublikowano 13 Czerwca 2016 Opublikowano 13 Czerwca 2016 Panowie, takie pytanko.....jak wygląda sprawa podwozia w naszych B6kach po zdjęciu osłon termicznych i plastików? Sprawdzał ktoś z Was to? Słyszałem, że korozja jest im obca, jeżeli nie było żadnej ingerencji, ale w 12-14 latkach może już coś się dziać?
tomekhxc Opublikowano 13 Czerwca 2016 Opublikowano 13 Czerwca 2016 nie znam sie ale pytalem raz mechanika o to samo , mówił że nigdy nie robił aczwórek od b6 w góre bo nie ma takiej potrzeby
Roboform550 Opublikowano 13 Czerwca 2016 Opublikowano 13 Czerwca 2016 Słyszałem, że korozja jest im obca, jeżeli nie było żadnej ingerencji, ale w 12-14 latkach może już coś się dziać? Moja ma 15 lat...bez przejść...korozji ZERO...pod plastikami pod progami nic...rozbierałem do malowania to obejrzałem dokładnie...
grzes283 Opublikowano 13 Czerwca 2016 Opublikowano 13 Czerwca 2016 Dokładnie też tak słyszałem, ponoć z B5 nie ma problemu, a B6 jest jeszcze lepiej wszystko wykonane. Pytam, bo chciałbym przed sprzedażą sprawdzić wszystko, żeby wiedzieć, co mówić...
KoJ@K Opublikowano 13 Czerwca 2016 Opublikowano 13 Czerwca 2016 Panie no bez przesady, rozumiem ze chcialbys to wiedziec kupujac auto, ale nie koniecznie przy sprzedazy.
grzes283 Opublikowano 13 Czerwca 2016 Opublikowano 13 Czerwca 2016 Wiesz, że teraz kupujący pytają się nawet kiedy tablicę rejestracyjną myłeś, dlatego wolę mieć pewność w tym co mówię. Auto może jest i stare, ale nie idzie po cenie rocznika, więc trzeba uczciwie gadać. Qwa, tylko co tu kupić, jak audi się sprzeda
pajda Opublikowano 13 Czerwca 2016 Opublikowano 13 Czerwca 2016 Zależy jakie masz budżet i czy chcesz być lepszy od sąsiada
grzes283 Opublikowano 13 Czerwca 2016 Opublikowano 13 Czerwca 2016 Słyszałem, że korozja jest im obca, jeżeli nie było żadnej ingerencji, ale w 12-14 latkach może już coś się dziać? Moja ma 15 lat...bez przejść...korozji ZERO...pod plastikami pod progami nic...rozbierałem do malowania to obejrzałem dokładnie... znajomy swoją lakierował, też przy okazji sprawdził spód. Poza zgnitymi gumami belki i nalotem na sankach i elementach tylnego zawieszenia stwierdził, że jest malina.....auto z 2002r. Tyle, że sprowadzona z DE w 2009 chyba... Zależy jakie masz budżet i czy chcesz być lepszy od sąsiada Sąsiad to nie problem. Bardziej budżet. Każde, co by mnie interesowało, to okolice 45-55..... a i tak specjalnie d*py nie urywa wyposażeniem.
ucho.77 Opublikowano 13 Czerwca 2016 Opublikowano 13 Czerwca 2016 (edytowane) A jak kosztowo wychodzi taki gwint FK? Karol, napisz do Grzeska"Ucho" on przerabiał ten temat ostatnio dzięki zaraz napiszę PV pv poleciało,a tu znajdziesz jak to siedzi u mnie http://a4-klub.pl/index.php?/topic/108485-b6-division/page-3827 Quwa coś nie trybi patrz stronę 3827 post 76538 Edytowane 13 Czerwca 2016 przez ucho.77
Wandej Opublikowano 14 Czerwca 2016 Opublikowano 14 Czerwca 2016 A jak kosztowo wychodzi taki gwint FK? Karol, napisz do Grzeska"Ucho" on przerabiał ten temat ostatnio dzięki zaraz napiszę PW Bierz benzynę Ja mam dobierane pod silnik i przód mam wyżej A czy amortyzatory masz pod 1BE, 1BV czy zwykłe 1BA? Tylko gwint fk to nie najwyższa półka i nie będzie tak komfortowo jak na serii czy Eibachu Jak gwint to kw
KoJ@K Opublikowano 14 Czerwca 2016 Opublikowano 14 Czerwca 2016 No to chyba panie nie jezdziles na FK. drozszy gwint nie koniecznie znaczy lepszy,trwalszy itd (mialem okazje przekonac sie na samym sobie) ... A jakis czas temu mialem fajna okazje do porownania, staly dwa auta i jedno wlasnie na gwincie FK i 18' , a drugie 1BV + H&R i na takich samych kolach/oponach - i na BV bylo twardo, a na FK czylałcik. i nie bylo przejechane na tym pincet metrow, tylko troche wiecej drogi.
jedrekx Opublikowano 14 Czerwca 2016 Opublikowano 14 Czerwca 2016 mam porównanie 1BV do gwintu FK... 1BV to taczka, a na FK można jeździć mega komfortowo... tylko nisko prowadzenie się w ogóle nie pogorszyło.. nie jest to, jak wspomniał Wandej, najwyższa półka.. ale moim zdaniem daje radę. zobaczymy jak będzie później bo póki co mam go 2 miesiące wsadzonego do auta
KoJ@K Opublikowano 14 Czerwca 2016 Opublikowano 14 Czerwca 2016 No i wlasnie o tym mowie. nisko nie koniecznie musi byc, to juz zalezy od tego jak kto lubi i od umiejetnosci operatora poruszania sie na tym. u mojej Pani w czarnej wyjalem 1BE + H&R i zalozylem tam ten gwint FK i sama mowi, ze jest spoczko.
KewsonND Opublikowano 14 Czerwca 2016 Opublikowano 14 Czerwca 2016 Panowie mam pytanie, orientuje się ktoś czy będzie problem jak kupie zderzak od a4 b6 cabrio do swojej normalniej a4 b6 sedan 1.8t ?? będzie pasować?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się