Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy czy osłona silnika i skrzyni od rezaw plast daje radę? Bo moje ori już na szmelc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4739

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

46 minut temu, Karol89 napisał:


Ale działało otwieranie klapki wlewu paliwa? Bo bagażnika udało mi się podpiąć ale nie mam pojęcia jak podpiąć klapkę wlewu paliwa pod które piny emoji17.png


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Z tego co pamietam to tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, RicS3 napisał:

Koledzy czy osłona silnika i skrzyni od rezaw plast daje radę? Bo moje ori już na szmelc.

Miałem takie i po roku kupiłem używkę ori ,bo tamte powyginały się( nie wiem od czego) i leżą w garażu, Na plus to że są mocne  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Europejczyk a panel i wiazka od piotra 

Już mam schemat [emoji16][emoji16]dzięki za info


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem takie i po roku kupiłem używkę ori ,bo tamte powyginały się( nie wiem od czego) i leżą w garażu, Na plus to że są mocne  


No to szukam używki ori w takim razie. Dzięki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



No to szukam używki ori w takim razie. Dzięki
Posiadam na sprzedaż od silnik i skrzynie ory
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, szczuraz napisał:

to jest PUR ?

PUR, nie do pospawania, twardy, ale za to małoelastyczny przez co łatwo pęka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, JawoR36 napisał:

nie do pospawania

Żywicą z włóknem kiedyś klientowi robiłem. Dla sztywności wtapiałem pręt. Wszystko do ogarnięcia. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanko zamierzam zamontować oryginalny alarm i zastanawiam się jak działa funkcja odholowania auta jest od tego jakiś sterownik czy na jakiej zasadzie to funkcjonuje [emoji6]


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, szczuraz napisał:

Żywicą z włóknem kiedyś klientowi robiłem. Dla sztywności wtapiałem pręt. Wszystko do ogarnięcia. :wink:

Ale pospawac po prostu nie idzie, a do tego kiepsko spasowane, kratki na wkrety a czesc trzeba jeszcze na klej do szyb łapać, a wygląd ala calibra style E36 lub WieśRemiza Style, szczególnie tył.

Edytowane przez JawoR36
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak sobie kiedyś kupię to kratki i tak bedą custom bo to co jest ori to raz ze nie do dostania a dwa że nie po mojemu. Wiesz ile taki przód się teraz ceni we w miarę stanie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy ma ktoś etke i podrzuci nr śrub trzymających amortyzatory zderzenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, RicS3 napisał:

Koledzy ma ktoś etke i podrzuci nr śrub trzymających amortyzatory zderzenia?

https://ifinterface.com/page/page3.php?langid=1

CarProg2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś może jakieś fotki z montażu prawego IC z BEX-a do 1.9 tdi AVF? Na forum jest temat ale to wszyscy do benzyny ładują. Chodzi mi przede wszystkim o miejsce zaworów podciśnienia i jak przerobić rurę od turbo bo w BEX jest inne mocowanie do turbo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema ryjce....pytanie odnośnie felg. Rozglądam się za 19 na lato, generalnie podobają mi się dwa modele Pompei i Rotor.....ale w dobrym stanie OEM trzeba położyć około 3500 za Pompei i blisko 4500 za Rotor.

Co sądzicie o replikach firmy MAM lub tp sprzedawanych na allegro? Oczywiście zdaje sobie sprawę, że do OEM to nie ma porównania, ale czy za około 3 tyś za nówki warto dać? Znajomy kiedyś kupił A6 z felami 17", jeździł na nich 7 lat, aż kiedyś przy wymianie sezonowej zobaczył pęknięcia przy otworach na śruby. Okazało się wówczas, że zamiast Ronal jest jakiś chiński wynalazek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompeje mozna znalezc w tych okolicach, czyli ~3000zl. Jedne kupiłem za 2200zl w ładnym stanie, tyle że srebrne, a wtedy miałem smaka na ciemne koło do siebie, więc plan był na przemalowanie. Założyłem je na auto, pojechałem na noc do roboty i znajomy ze zmiany mówi, że musi mieć te koła (też właśnie A6 C6) , a że dobrze mi położył to na drugi dzień po pracy jechaliśmy już je przerzucać do niego :wink: zaraz zacząlem znowu poszukiwania i kupiłem w okolicy za 2700zl tyle, że białe - oddałem do proszkowego, wybrałem kolor jaki chciałem i w sumie jeszcze mi zostało na przekładki, wyważania a do tego mam kolor taki jaki chciałem i felgi jak nówki :banan: 

 

ynqi6df.jpg

 

Tyle, że ja brałem pod uwage tylko parametry 9J et33, węższych nie chciałem, jak dla mnie to one idealne byłyby w 9,5J. Do C6 też by pasowały w takich parametrach, bo tam nadkola potrafią sporo pomieścić :cool1:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopacy potrzebuje szybką pomoc do rana bo internety milczo. Co zabezpiecza bezpiecznik 80A w skrzynce ECU? Coś mi zaczelo konsumować prąd a wyjecie tego bezpiecznika rozwiązuje problem. Dodam że problem pojawia się tylko w temp. Poniżej 10'C.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...