Wandej Opublikowano 10 Grudnia 2012 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Wandej ale termostat działa bo auto dogrzewa sie do 90st.C tylko to trochę trwa i później na postaoju traci ciepło, więc wydaje mi się, że termostat jest OK!! Ale traci ciepło czy opada wskazówka?? Bo wiesz że czujnik może wariować trochę Ale w sumie karton nie zaszkodzi chyba:decayed:
turzol Opublikowano 10 Grudnia 2012 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Mam nowy termostat i czujnik temp - zakupione w serwisie Audi żeby nie było i gdy stoje na światłach lub na parkingu wskazówka leci w dół, po czym znowu jak jadę osiąga 90st. Pytałem różnych zaufanych mechaników w tym głównego mechanika Audi w Noma2 i przy minusowych temp i włączonym grzaniu tak ma być.
marcin9680 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Ja tez mam to samo z temperatura w swoim aucie , tez na postoju temp. leci w dol po czym po ruszeniu osiaga 90stopni , juz wlasnie sie mialem sie pytac czy tak ma byc ale inni napisali juz o tym samym tak wiec jestem spokojny. Co do kartonu to ja kazdej zimy zaslaniam chlodnice i to tak 3/4 , nic sie zlego nie dzieje a przy zaslepionym EGR zawsze ten karton pomoze szybciej sie nagrzac.
turzol Opublikowano 10 Grudnia 2012 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Najwięcej "ciepłożerny" jest klimatronic wysoko ustawiony np. 27-28st. i wysokich biegach wentylatora. Ja w zime ustawiam 2-3 kreski i temp 21-22st. i nie używam ECON bo wtedy nie działa dogrzewanie dodatkowe.
marcin9680 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Potwierdzam to co kolega wyzej napisal , czesto gesto musze marznac gdy czekam az silniczek sie dogrzeje do 90 stopni a robie jakas krotka trase po miescie , wtedy tez klimatronik tez aby tylko dmuchal i max 21stopni bo inaczej do usranej smierci silnik sie nagrzewa. Mowie tu tylko o jezdzie po miescie bo w trasie jest ok z temperatura silnika i nagrzewaniem sie autka.
Wandej Opublikowano 10 Grudnia 2012 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Najwięcej "ciepłożerny" jest klimatronic wysoko ustawiony np. 27-28st. i wysokich biegach wentylatora.Ja w zime ustawiam 2-3 kreski i temp 21-22st. i nie używam ECON bo wtedy nie działa dogrzewanie dodatkowe. A na czym polega dogrzewanie dodatkowe?
Artur82 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Ja tez mam to samo z temperatura w swoim aucie , tez na postoju temp. leci w dol po czym po ruszeniu osiaga 90stopni , juz wlasnie sie mialem sie pytac czy tak ma byc ale inni napisali juz o tym samym tak wiec jestem spokojny.Co do kartonu to ja kazdej zimy zaslaniam chlodnice i to tak 3/4 , nic sie zlego nie dzieje a przy zaslepionym EGR zawsze ten karton pomoze szybciej sie nagrzac. a powiedz jeszcze co do egra, to duzo dłużej się nagerzewa?
turzol Opublikowano 10 Grudnia 2012 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Najwięcej "ciepłożerny" jest klimatronic wysoko ustawiony np. 27-28st. i wysokich biegach wentylatora.Ja w zime ustawiam 2-3 kreski i temp 21-22st. i nie używam ECON bo wtedy nie działa dogrzewanie dodatkowe. A na czym polega dogrzewanie dodatkowe? a ty masz diesla czy benzin? W TDI jest dodatkowa elektryczna nagrzewnica, która załącza się poniżej temp otoczenia 5st C http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/all-b6-elektryczna-nagrzewnica-99896/ W przypadku TDI i fabrycznego webasto nie ma tej nagrzewnicy a rolę dogrzewacza pełni piecyk
Wandej Opublikowano 10 Grudnia 2012 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Najwięcej "ciepłożerny" jest klimatronic wysoko ustawiony np. 27-28st. i wysokich biegach wentylatora.Ja w zime ustawiam 2-3 kreski i temp 21-22st. i nie używam ECON bo wtedy nie działa dogrzewanie dodatkowe. A na czym polega dogrzewanie dodatkowe? a ty masz diesla czy benzin? W TDI jest dodatkowa elektryczna nagrzewnica, która załącza się poniżej temp otoczenia 5st C http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/all-b6-elektryczna-nagrzewnica-99896/ W przypadku TDI i fabrycznego webasto nie ma tej nagrzewnicy a rolę dogrzewacza pełni piecyk Benzin:wink: U mnie działa dobrze tylko tak pytam jak to rozwiązane jest i zaciekawiło mnie że przy ECON nie działa bo ja mam cały czas odpalone ECON w zimę
wladi Opublikowano 10 Grudnia 2012 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Najwięcej "ciepłożerny" jest klimatronic wysoko ustawiony np. 27-28st. i wysokich biegach wentylatora.Ja w zime ustawiam 2-3 kreski i temp 21-22st. i nie używam ECON bo wtedy nie działa dogrzewanie dodatkowe. Artur a teraz jak się powinno jeździć jeżeli chodzi o econ? Lampka ma się świecić czy nie?
turzol Opublikowano 10 Grudnia 2012 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Najwięcej "ciepłożerny" jest klimatronic wysoko ustawiony np. 27-28st. i wysokich biegach wentylatora.Ja w zime ustawiam 2-3 kreski i temp 21-22st. i nie używam ECON bo wtedy nie działa dogrzewanie dodatkowe. Artur a teraz jak się powinno jeździć jeżeli chodzi o econ? Lampka ma się świecić czy nie? Włodek przy załączonym ECON (włączona lampka) nie działa dodatkowe dogrzewanie, więc nagrzewanie kabiny i płynu trwa o wiele dłużej. Ja w ogóle nie używam tego przycisku przez cały rok.
wladi Opublikowano 10 Grudnia 2012 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Najwięcej "ciepłożerny" jest klimatronic wysoko ustawiony np. 27-28st. i wysokich biegach wentylatora.Ja w zime ustawiam 2-3 kreski i temp 21-22st. i nie używam ECON bo wtedy nie działa dogrzewanie dodatkowe. Artur a teraz jak się powinno jeździć jeżeli chodzi o econ? Lampka ma się świecić czy nie? Włodek przy załączonym ECON (włączona lampka) nie działa dodatkowe dogrzewanie, więc nagrzewanie kabiny i płynu trwa o wiele dłużej. Ja w ogóle nie używam tego przycisku przez cały rok. Ale czyli jak lampka się nie pali to tak jakby klima była włączona tak? I mówisz że tak najlepiej jeździć?
Artur82 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Opublikowano 10 Grudnia 2012 ale cały rok z włączoną klimą Turzol jeździsz?
turzol Opublikowano 10 Grudnia 2012 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Najwięcej "ciepłożerny" jest klimatronic wysoko ustawiony np. 27-28st. i wysokich biegach wentylatora.Ja w zime ustawiam 2-3 kreski i temp 21-22st. i nie używam ECON bo wtedy nie działa dogrzewanie dodatkowe. Artur a teraz jak się powinno jeździć jeżeli chodzi o econ? Lampka ma się świecić czy nie? Włodek przy załączonym ECON (włączona lampka) nie działa dodatkowe dogrzewanie, więc nagrzewanie kabiny i płynu trwa o wiele dłużej. Ja w ogóle nie używam tego przycisku przez cały rok. Ale czyli jak lampka się nie pali to tak jakby klima była włączona tak? I mówisz że tak najlepiej jeździć? Bez econ działa klima, ale tylko do temp +5st C, ponizej tego załącza sie elektr.nagrzewnica
Wojtek_A4 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Szuka moze ktos Recaro B7 ? Grzana tylna kanapa, pamieci, boczki bose, schowki itp itd.? Jak cos to mi zalegaja:decayed:
wladi Opublikowano 10 Grudnia 2012 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Najwięcej "ciepłożerny" jest klimatronic wysoko ustawiony np. 27-28st. i wysokich biegach wentylatora.Ja w zime ustawiam 2-3 kreski i temp 21-22st. i nie używam ECON bo wtedy nie działa dogrzewanie dodatkowe. Artur a teraz jak się powinno jeździć jeżeli chodzi o econ? Lampka ma się świecić czy nie? Włodek przy załączonym ECON (włączona lampka) nie działa dodatkowe dogrzewanie, więc nagrzewanie kabiny i płynu trwa o wiele dłużej. Ja w ogóle nie używam tego przycisku przez cały rok. Ale czyli jak lampka się nie pali to tak jakby klima była włączona tak? I mówisz że tak najlepiej jeździć? Bez econ działa klima, ale tylko do temp +5st C, ponizej tego załącza sie elektr.nagrzewnica No i gucio znowu człowiek mądrzejszy czyli będę jeździł na włączonej klimie:wink:
turzol Opublikowano 10 Grudnia 2012 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Pany q..a, ale takie rzeczy to stoją jak byk w instrukcji samochodu. Wiem, że 90% olewa ich czytanie ja w sumie też, ale akurat do A4 przeczytałem 2 razy od dechy do dechy
Wandej Opublikowano 10 Grudnia 2012 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Pany q..a, ale takie rzeczy to stoją jak byk w instrukcji samochodu. Wiem, że 90% olewa ich czytanie ja w sumie też, ale akurat do A4 przeczytałem 2 razy od dechy do dechy Trzeba mieć po Polsku:decayed:
wrclaguna Opublikowano 10 Grudnia 2012 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Temacik do poczytania elektrycznej nagrzewnicy oraz INSTRUKCJA OBSŁUGI http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/all-b6-elektryczna-nagrzewnica-99896/index3.html http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/all-b6-instrukcja-obslugi-audi-a4-b6-199585/
marcin9680 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Ja tez jezdze caly rok na wlaczonej klimie , wkoncu ktos to wymyslil i zainstalowal w naszych autkach. Nie raz slyszalem ze to wtedy auto zlopie paliwo itp. ale jak mnie stac na takie auto to raczej nie bede narzekal jak spali jednego litra wachy wiecej na 100km.Co do zaslepionego EGRu to tak w zimne dni powiedzmy 4-5stopni na zewnatrz i jadac nawet w dluzsza trase ale dbajac o silniczek i nie przekraczajac 2000rpm (zanim osiagnie temp. 90 stopni ) to dosc dlugo sie nagrzewa silnik.w cieplejsze pory roku to nawet tego nie zauwazam , ze silnik sie dluzej nagrzew bo trwa to dosc krotko i pochwili jest skwar pod maska ale taki okres jak teraz lub -15 lub -20 stopni oj to troche trwa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się