Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

quattro to nic specjalnego :whistling:

:polew:

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

jaki jest koszt wyjmaków w ASO ?

Opublikowano

ok 40pln

Opublikowano
jaki jest koszt wyjmaków w ASO ?

28 chyba :naughty:

Opublikowano

ja płaciłem coś koło 36plnów w tamtym roku ale stal tanieje także ... :grin:

Opublikowano
ja płaciłem coś koło 36plnów w tamtym roku ale stal tanieje także ... :grin:

dokładnie 36:wink:

Opublikowano

to nie ma tragedii :decayed:

Opublikowano
quattro to nic specjalnego :whistling:

:polew:

Jestem dokładnie tego samego zdania :polew:

Opublikowano

myślałem że haczyki są nieco mniejsze :kwasny:

Obraz_364.jpg

---------- Post dopisany at 15:13 ---------- Poprzedni post napisany at 15:10 ----------

Osamotniony w swojej pasji :whistling: wszystkie ujęcia za statywu i jeden kadr...

GoPro :wink: mam taką do sprzedania :wink:

Opublikowano

Pany, jakby ktoś potrzebował zwykły zderzak przedni bez sprysków do B6 to mam, jakiś granat, ale raczej do malowania nawet środkowa kratka się znajdzie i śrubki montażowe jakieś. Nie wiem czemu nie mogę wrzucić go w giełdzie, to piszę tutaj, oddam za 270+KW :hi:

Opublikowano

Szanowni koledzy bardzo prosze o pomoc a mianowicie w kumpla B6 AWX pojawilo sie cos takiego , ze auto na postoju na wlaczonym silniku samo wkreca sie na obroty bez dotykania pedalu gazu tak od 1000 do 1200 rpm czasem wiecej :facepalm:

Podpielismy VAGa i zadnych bledow , wyczyscilismy przeplywomierz powietrza pozniej podmienilismy go na Moj z auta i nic dalej to samo , wyjeliscy cale ECU i tam bylo sucho lecz bylo mokro pod samym tym czarnym pudelkiem palstikowym gdzie znajduje sie ECU i kilka przekaznikow.

Wyjelismy wszystko , wypielismy wszystkie wtyczki z przewodami jakie znajduja sie pod ECU , przeczyscilismy specyfikiem do myscia-czyszczenia elektryki , komputerow itp.

Wyczyscilismy cala powierzchnie styku uszczelki i sama uszczelke w miejscu gdzie przychodzi pudlo od ECU , skrecilismy wszystko do kupy , odpalilismy autko i 2 minuty super autko chodzilo tak jak trzeba po czym znowu samo zaczelo wkrecac sie na obroty i stoi tak na 1100 rpm czasami wyzej. Po jakims czasie zejdzie do normalnych obrotow i znow cala sytuacja sie powtarza :kwasny:

Koledzy co jest powodem takiej sytuacji ? czy oznacza to , ze uszkodzony jest pedal gazu? jak wspomnialem VAG nie wykazuje zadnych bledow , chcialem jeszcze podmienic pedal gazu z Mojego auta ale juz ciemno bylo jak w d...e i zimno jak cholera to odpuscilismy.

Bardzo prosze o wszelkie sugestie i pomoc.

Dzieki wielkie i pozdrawiam.

:hi:

Opublikowano

W vagu możesz sprawdzić w blokach pomiarowych też położenie pedału gazu może on coś świruje? Normalnie jest na 0% sprawdź ile u kolegi jest na postoju.

Opublikowano

Aha a kolego Krzysztofie wiesz moze ktory to blok pomiarowy ? jak rozumiem to sprawdzam to w blokach pomiarowych w "ENGINE" ?

Opublikowano

Chyba ostatnia pozycja w bloku 010.

Throttle i podane w %.

Opublikowano

Ok wielkie dzieki , bedziemy grzebac co jest nie tak :wink:

Opublikowano

Powodzenia :-)

---------- Post dopisany at 18:46 ---------- Poprzedni post napisany at 18:43 ----------

Chociaż hmm coś mi świta w głowie że w innym bloku to było coś w stylu acceleration pedal position :-/ teraz już sam zgłupiałem :-/ musiałbym zerknać na vaga i poszukać ale w pracy jestem do 22

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...