Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

Eee, a ja bankomat to juz na dluzej zostane?? Bo widze, ze moj nick w komisji tez juz zmieniony...:facepalm::grin:

w kalendarzowej jeszcze jesteś Mlody_z_drogi :decayed: mam zmienić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4740

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

Witam!

Szanowni koledzy pilnie potrzebna pomoc a mianowicie pier**l.... mi pasek rozrzadu w Mojej A4 AWX.

Rozrzad byl wymieniany jakies 15 tys km temu i wszystko na ori czesciach , wiem bo sam kupywalem i wymienialem.

Powodem pekniecia owego paska to wkrecona scierka , szmata ktorej chcialem uzyc do przetarcia wycieku oleju w poblizu rozrzadu :wallbash::wallbash::wallbash::wallbash::wallbash::wallbash:

Od dawna mam wyciek oleju z pod pokrywy zaworow ale teraz to olej szcza i to mocno tak wiec postanowilem zdjac oslone silnika oraz rozrzadu i zobaczyc czy czasami nie leje olejem z pod uszczelniacza walka rozrzadu , przetarlem olej w poblizu rozrzad , odpalilem silnik i 5 sek pozniej stanol :kwasny: , szmata , ktora polozylem na silniku zostala wkrecona przez kolo pasowe paska rozrzadu i pasek pekl.

Teraz pytanie czy wystarczy tylko ustawic walek rozrzadu i wal korbowy na znakach i zalozyc nowy pasek czy to juz nie jest takie proste ???

Pasek pekl jak silnik chodzil na wolnych obrotach , zadnego gazowania itp.

Bardzo prosze o pomoc bo pilnie musze uruchomic auto , jutro jade do ASO po sam nowy pasek bo reszta jak wspominalem napinacz , rolka prowadzaca i popychacz hydrauliczny napinacza wszystko ori bylo wymienine w kwietniu zeszlego roku jakies 15 tys. km. temu

:hi:

Załóż pasek i sprawdz jak odpala, może nie dostał za mocno ale za jakiś czas szykuj się na remont głowicy :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Szanowni koledzy pilnie potrzebna pomoc a mianowicie pier**l.... mi pasek rozrzadu w Mojej A4 AWX.

Rozrzad byl wymieniany jakies 15 tys km temu i wszystko na ori czesciach , wiem bo sam kupywalem i wymienialem.

Powodem pekniecia owego paska to wkrecona scierka , szmata ktorej chcialem uzyc do przetarcia wycieku oleju w poblizu rozrzadu :wallbash::wallbash::wallbash::wallbash::wallbash::wallbash:

Od dawna mam wyciek oleju z pod pokrywy zaworow ale teraz to olej szcza i to mocno tak wiec postanowilem zdjac oslone silnika oraz rozrzadu i zobaczyc czy czasami nie leje olejem z pod uszczelniacza walka rozrzadu , przetarlem olej w poblizu rozrzad , odpalilem silnik i 5 sek pozniej stanol :kwasny: , szmata , ktora polozylem na silniku zostala wkrecona przez kolo pasowe paska rozrzadu i pasek pekl.

Teraz pytanie czy wystarczy tylko ustawic walek rozrzadu i wal korbowy na znakach i zalozyc nowy pasek czy to juz nie jest takie proste ???

Pasek pekl jak silnik chodzil na wolnych obrotach , zadnego gazowania itp.

Bardzo prosze o pomoc bo pilnie musze uruchomic auto , jutro jade do ASO po sam nowy pasek bo reszta jak wspominalem napinacz , rolka prowadzaca i popychacz hydrauliczny napinacza wszystko ori bylo wymienine w kwietniu zeszlego roku jakies 15 tys. km. temu

:hi:

to grubo :shock3:

coś mi się wydaje że na samej zmianie paska się nie skończy :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

jak tam elita jajka już pomalowane :decayed:

najpierw niech umyją :wink:

i ogolą :polew::polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Tomku tak zrobie , ustawie wszystko jak ma byc na znakach i zaloze pasek , zobacze jak odpali i jak bedzie chodzil , mam nadzieje ze zaden zawor nie dostal itp.

A co dokladnie masz na myslim "remont glowicy" ? Jakie podzespoly mogly dostac?

Pod koniec lipca wybieram sie do polski na wymiane pompowtryskow oraz myslalem juz tak dla bezpieczenstwa aby za jakis czas znow wszystkiego nie rozbieraz wymienic odrazu walek rozrzadu , panewki walka , popychacze i uszczelniacze zaworow bo to juz prawie 500 tys. km. mam autkiem nalatane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Tomku tak zrobie , ustawie wszystko jak ma byc na znakach i zaloze pasek , zobacze jak odpali i jak bedzie chodzil , mam nadzieje ze zaden zawor nie dostal itp.

A co dokladnie masz na myslim "remont glowicy" ? Jakie podzespoly mogly dostac?

Pod koniec lipca wybieram sie do polski na wymiane pompowtryskow oraz myslalem juz tak dla bezpieczenstwa aby za jakis czas znow wszystkiego nie rozbieraz wymienic odrazu walek rozrzadu , panewki walka , popychacze i uszczelniacze zaworow bo to juz prawie 500 tys. km. mam autkiem nalatane.

:shock3: no to ładnie go chyba ganiasz po UK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No troche sie jezdzi , kiedys jak wozilem Moja Pania do pracy i wracalem do Swojej roboty i tak w dzien w dzien prze 6 miesiecy to co miesiac musialem robic wymiane oleju bo dokladnie kazdego miesiaca krecilem 15 tys. km. :facepalm:

Jak kupilem autko w listopadzie 2006r. to mialo nalatane 95.500 mil czyli okolo 153 tys. km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

jak tam elita jajka już pomalowane :decayed:

najpierw niech umyją :wink:

i ogolą :polew::polew:

i posolą :grin:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No troche sie jezdzi , kiedys jak wozilem Moja Pania do pracy i wracalem do Swojej roboty i tak w dzien w dzien prze 6 miesiecy to co miesiac musialem robic wymiane oleju bo dokladnie kazdego miesiaca krecilem 15 tys. km. :facepalm:

Jak kupilem autko w listopadzie 2006r. to mialo nalatane 95.500 mil czyli okolo 153 tys. km

to gdzieś ty jeździł

Glasgow - Londyn ? :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieje ze nic sie nie stalo z zaworami itp. Kur..... normalnie siedze i wyje jak male dziecko :cry: znow koszta koszta koszta.

W ubieglym roku jak bylem w Polsce i Moja niunia stala u mechaniora na wymiane sprzela i dwu masa to kulalem sie tescia starym Fordem Escortem chyba 92r. :facepalm: i tez pasek rozrzadu jeb.... ale podczas jazdy ale to juz ze starosci bo tesciu to raczej mial gdzies wymiane , poki sie krecilo to nic nie trzeba robic az wkoncu przestalo sie krecic.

Tesciu wraz z domo roslymi mechanikami ustawili wszystko na znakach , zalozyli nowy pasek i ogien wszystko hula jak trzeba i nawet zaden zawor nie dostal az sam bylem zaskoczony.

A wie moze ktos z Was czy duzo pier.... ze zmiana uszcelniacza na walku rozrzadu? Napewno potzrebuje specjalny sciagacz aby zdjac specjalna piaste z walka rozrzadu.

Rozrzad juz i tak do wymiany tak wiec jak bede mial juz dostep do wszystkiego to mysle sobie kupic ori uszczelniacz i odrazu zalozyc bo dosc mokro bylo od oleju w okolicach paska rozrzadu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Tomku tak zrobie , ustawie wszystko jak ma byc na znakach i zaloze pasek , zobacze jak odpali i jak bedzie chodzil , mam nadzieje ze zaden zawor nie dostal itp.

A co dokladnie masz na myslim "remont glowicy" ? Jakie podzespoly mogly dostac?

Pod koniec lipca wybieram sie do polski na wymiane pompowtryskow oraz myslalem juz tak dla bezpieczenstwa aby za jakis czas znow wszystkiego nie rozbieraz wymienic odrazu walek rozrzadu , panewki walka , popychacze i uszczelniacze zaworow bo to juz prawie 500 tys. km. mam autkiem nalatane.

:shock3: no to ładnie go chyba ganiasz po UK

Ja też B5 oddawałem mrogalowi z przebiegiem 693,5kkm sam nią w 3 lata zrobiłem ponad 140kkm. Ja poskładałem u siebie przód w B6, auto jeździ, ale została mi jeszcze walka z pasami przednimi - brakło mi czasu i pasty BHP do wyczyszczenia łap, bo ja w rękawiczkach robić nie umiem :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam włącznik świateł bez literki na końcu, a chce go wymienić bo jest w kiepskim stanie. Mam włącznik ładny z końcówką A także pytanie z mojej strony który pin trzeba przeżucic aby to śmigało? Włącznik z auta B6 2004r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Tomku tak zrobie , ustawie wszystko jak ma byc na znakach i zaloze pasek , zobacze jak odpali i jak bedzie chodzil , mam nadzieje ze zaden zawor nie dostal itp.

A co dokladnie masz na myslim "remont glowicy" ? Jakie podzespoly mogly dostac?

Pod koniec lipca wybieram sie do polski na wymiane pompowtryskow oraz myslalem juz tak dla bezpieczenstwa aby za jakis czas znow wszystkiego nie rozbieraz wymienic odrazu walek rozrzadu , panewki walka , popychacze i uszczelniacze zaworow bo to juz prawie 500 tys. km. mam autkiem nalatane.

Pewnie dostał po zaworach, szklanki, prowadnice zaworów. Oby korby były proste i panewki na wale nie ucierpiały :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień Dobry :hi:

127.jpg

Wesołych Świąt rezacze !!! :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...