grzes791 Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 witam panowie mam taki problem z A4 1.8T BFB a więc barkuje mi 40koników wymieniona przepływka wymieniona turbina na vagu zadnych błędów nie mam pojęcia co sie dzieje zresztą mechanicy z tego co widze tez nie mają autko stało tydzien w naprawie powymieniali to co napisałm bo niby to miało byc na 100% skasowali i oddali w takim stanie jak wzieli autko jak nie jezdziło tak nie jezdzi prosiłbym o jakies podpowiedzi z góry wielkie dzieki
Buba Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 skad wiesz ze 40 konikow? Fis powiedzial?
Buba Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 wrzuc wykres. co vag mowil/mowi?
grzes791 Opublikowano 28 Października 2010 Autor Opublikowano 28 Października 2010 mówi ze wszystko ok wiesz ja dokładnie sie na tym nie znam powtarzam tylko to co pieprze..........nie experci mówią [br]Dopisany: 28 Październik 2010, 21:24_________________________________________________czy moze miec cos wspólnego z tym katalizator ?????[br]Dopisany: 28 Październik 2010, 21:30_________________________________________________co do wykresu z vaga to niestety nie jestem wstanie wstawic poniewaz jestem za granicą w tym momencie i wiem tylko tyle co mi brat mówi
Pucek Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 mówi ze wszystko ok wiesz ja dokładnie sie na tym nie znam powtarzam tylko to co pieprze..........nie experci mówią [br]Dopisany: 28 Październik 2010, 21:24_________________________________________________czy moze miec cos wspólnego z tym katalizator ?????[br]Dopisany: 28 Październik 2010, 21:30_________________________________________________co do wykresu z vaga to niestety nie jestem wstanie wstawic poniewaz jestem za granicą w tym momencie i wiem tylko tyle co mi brat mówi nie masz wstawiać wykresu z Vaga, tylko z HAMOWNI, taka kartka formatu A4
czaki22 Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 przy 40 koniach ubytku to nietrzeba na hamownie jezdzic, nie czules jak kupowales auto ? stalo sie nagle? byl mocniejszy ? zoabcz jak tam intercooler moze ktoras rurka uwalona
wojtek26 Opublikowano 29 Października 2010 Opublikowano 29 Października 2010 Trzeba zrobic logi dynamiczne i bedzie wiadomo co nie domaga.
grzes1150 Opublikowano 29 Października 2010 Opublikowano 29 Października 2010 W ciemno obstawiam przepływke lub DV ale poczekamy na logi i końcową diagnozę
mareks84 Opublikowano 29 Października 2010 Opublikowano 29 Października 2010 wiec: dokladne ogledziny przewodow,podcisnien, przeplywka,dv,westergate,n75,sprawdzic cisnienie paliwa! (pompa), wymieniales turbine? regenerowana byla? czesto regeneruja i oddaja ze starym popekanym kolektorem turbiny (kompresja ucieka) mialem kilka przygod tez brakowalo mi kilkudziesieciu koni z tym ze u mnie siadala pompa i kolektor popekany.Trzeba szukac od najbardziej blachych usterek i latwych do zdiagnozowania ...
szczuraz Opublikowano 29 Października 2010 Opublikowano 29 Października 2010 Powiem na przykładzie silnika AEB . Vag wykazywał sporadyczny problem z przepustnicą i centralnym zamkiem . Mirek z ECU Project ( dawny Dynosoft Wrocław ) zdiagnozował w 2 minuty że mam uwalone ECU . Po podmianie konie się znalazły . Brakowało mi ich 27 . Innych błędów nie stwierdzono . Może po prostu musisz się wybrać do kogoś kto siedzi w elektronice . Mi też polecano wymiane DV , N75 , WG i wielu wielu innych ...
grzes791 Opublikowano 30 Października 2010 Autor Opublikowano 30 Października 2010 ok dzieki wielkie za wszystkie podpowiedzi narazie jest weekend a potem swieta więc przez najblizsze dni nic nie zdziałam ale jak by cos tro napewno dam znac co ją boli o ile się to znajdzie pozdrawiam [br]Dopisany: 30 Październik 2010, 10:58_________________________________________________a panowie powiedzcie mi jeszcze czy to normalne ze po przejechaniu 4km z prędkoscią 60km auto sie tak nagrzewa jak by pokonało trase powiedzmy 100km z prędkoscią 200km/h normalnie do niczego co jest pod maską nie idzie sie dotknąc olej płyny są wporządku z góry dzieki pozdrawiam
domjenick Opublikowano 30 Października 2010 Opublikowano 30 Października 2010 w takim układzie może być przytkany katalizator,do tego spadek mocy-ja bym to obstawiał
grzes791 Opublikowano 30 Października 2010 Autor Opublikowano 30 Października 2010 no ja tez sie zastanawiam własnie nad katalizatorem tylko troszke mnie niepokoi to ze az 40 koników brakuje i czy to zeczywiscie katalizator moze az tyle zabrac
domjenick Opublikowano 30 Października 2010 Opublikowano 30 Października 2010 no ja tez sie zastanawiam własnie nad katalizatorem tylko troszke mnie niepokoi to ze az 40 koników brakuje i czy to zeczywiscie katalizator moze az tyle zabrac jak jest zapchany-to auto będzie słabsze,ale o ile koni-nie wiem,dobrze by było,jakbyś zrobił logi auta-wtedy będzie wiadomo,co mu jest
Dev Opublikowano 30 Października 2010 Opublikowano 30 Października 2010 w zaleznosci od stopnia zapchania kata moc moze spasc nawet o 70% w tym przypadku jest to 25%. Jezeli jest to zapchany kat to trzeba znalesc przyczyne zapychania. Olej zre?
grzes791 Opublikowano 4 Listopada 2010 Autor Opublikowano 4 Listopada 2010 panowie witam ponowie i odrazu ma pytanko czy awaria nastawki wałków rozrządu ma cos wspulnego z tym ze brakuje tych 40stu koni bo juz nie wiem czy mam wierzyc tym mechaniką?????
Dev Opublikowano 4 Listopada 2010 Opublikowano 4 Listopada 2010 panowie witam ponowie i odrazu ma pytanko czy awaria nastawki wałków rozrządu ma cos wspulnego z tym ze brakuje tych 40stu koni bo juz nie wiem czy mam wierzyc tym mechaniką????? a zajrzysz w końcu do turbiny ? czy bedziesz sie macał z głupim przez sciane ??? w/g mnie wine ponosi WG, albo jest wypalony albo zawieszony
fend18 Opublikowano 4 Listopada 2010 Opublikowano 4 Listopada 2010 no ja tez sie zastanawiam własnie nad katalizatorem tylko troszke mnie niepokoi to ze az 40 koników brakuje i czy to zeczywiscie katalizator moze az tyle zabrac jak jest zapchany-to auto będzie słabsze,ale o ile koni-nie wiem,dobrze by było,jakbyś zrobił logi auta-wtedy będzie wiadomo,co mu jest u mnie przed wywalaniem katalizatora nie moglem jakiegos opla 1.4 objechac po wywaleniu auto odzylo.
Dev Opublikowano 4 Listopada 2010 Opublikowano 4 Listopada 2010 BFB to nie AEB, wyciecie kata nie jest takie proste ze względu na obecnosc dwóch sond
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się