paput Opublikowano 2 Listopada 2010 Opublikowano 2 Listopada 2010 Basic settings http://img179.imageshack.us/img179/422/000bs.jpg http://img684.imageshack.us/img684/6191/004bsd.jpg Dynamiczne http://img229.imageshack.us/img229/4886/000dyn.jpg http://img838.imageshack.us/img838/6948/001dyn.jpg http://img227.imageshack.us/img227/2165/008dynj.jpg http://img301.imageshack.us/img301/5223/010dyn.jpg http://img109.imageshack.us/img109/384/011dyn.jpg Statyczne http://img201.imageshack.us/img201/8739/000stat.jpg http://img696.imageshack.us/img696/3192/001stat.jpg http://img259.imageshack.us/img259/3173/003stat.jpg http://img59.imageshack.us/img59/7890/004stat.jpg http://img812.imageshack.us/img812/91/010stat.jpg http://img705.imageshack.us/img705/2767/011stat.jpg z góry dzięki za wszelkie odpowiedzi zapewne turbo do regeneracji bo dużo przeładowuje
Ossek Opublikowano 2 Listopada 2010 Opublikowano 2 Listopada 2010 Dlaczego zaraz regeneracja? Są luzy na wirniku? Bierze olej? Prawdopodobnie zasyfiła Ci się zmienna geometria i dlatego dmucha tak mocno (na granicy notlaufu). Możesz spróbować pojeździć dynamicznie, jeśli to nie pomoże - turbo do czyszczenia. Kąt wtrysku do podregulowania.
paput Opublikowano 2 Listopada 2010 Autor Opublikowano 2 Listopada 2010 Dlaczego zaraz regeneracja? Są luzy na wirniku? Bierze olej? Prawdopodobnie zasyfiła Ci się zmienna geometria i dlatego dmucha tak mocno (na granicy notlaufu). Możesz spróbować pojeździć dynamicznie, jeśli to nie pomoże - turbo do czyszczenia. Kąt wtrysku do podregulowania. luzy są delikatne, spr mechanik mówi że takie mogą być, olej normalnie troszeczkę się doleje, a tak to jak się pojeździ dynamicznie to już notlauf nie wchodzi, ale nie wiadomo kiedy nagle się go złapie np przy wyprzedzaniu tira
przemik Opublikowano 2 Listopada 2010 Opublikowano 2 Listopada 2010 Sprezarke trzeba bedzie wyjac i zweryfikowac stan wirnika oraz luzy na osi wirnika. No i czyszczenie kierownic. Po tym powinno byc OK.
ciahciah Opublikowano 2 Listopada 2010 Opublikowano 2 Listopada 2010 po wyczyszczeniu turbiny zrób i pokaż loga 011 dynamicznego
paput Opublikowano 2 Listopada 2010 Autor Opublikowano 2 Listopada 2010 po wyczyszczeniu turbiny zrób i pokaż loga 011 dynamicznego a samo czyszczenie pomoże?
paput Opublikowano 5 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2010 Jest ktoś w stanie powiedzieć czy kąt wtrysku jest ok?
vauxhall95 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Kat wtrysku delikatnie mozna przesunac,albo jak pali dobrze to zostawic
paput Opublikowano 5 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2010 Kat wtrysku delikatnie mozna przesunac,albo jak pali dobrze to zostawic nie pali za dobrze właśnie dzisiaj 3 razy przekręcał, czy taki kąt jaki mam ma na to wpływ? Chyba nie jest on jakiś zły?
vauxhall95 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 No jak zle ci pali to uderz w okolice 60.
paput Opublikowano 5 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2010 No jak zle ci pali to uderz w okolice 60. A czemu to tak?[br]Dopisany: 05 Grudzień 2010, 20:34_________________________________________________dzieje się tak tylko w zimie, ,swiece mają rok aku nowe
przemik Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 No bo jak jest zima to jest zimno, a jak jest zimno to "dizlowi" ciezej jest zaskoczyc... dlatego ustawienie zaplonu musi byc optymalne...
wiktorsam Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Sorki że tak się wcinam w wątek. Mam podobny kąt wtrysku, w granicach 44-46 ale auto czy zima czy lato pali na dotyk. Czy można z tego wywnioskować że silnik jest w dobrej kondycji - chodzi mi o sprężanie, czy to nie ma znaczenia. Bo znam furki które z takim kątem mają już spore problemy z odpalaniem, ale i wyglądają zawsze na dużo bardziej zmęczone od mojej i się zastanawiałem czy ma to jakiś związek .
paput Opublikowano 8 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2010 Sorki że tak się wcinam w wątek. Mam podobny kąt wtrysku, w granicach 44-46 ale auto czy zima czy lato pali na dotyk. Czy można z tego wywnioskować że silnik jest w dobrej kondycji - chodzi mi o sprężanie, czy to nie ma znaczenia. Bo znam furki które z takim kątem mają już spore problemy z odpalaniem, ale i wyglądają zawsze na dużo bardziej zmęczone od mojej i się zastanawiałem czy ma to jakiś związek . gościo mi przestawił i póki co jest gorzej niż było
przemik Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Sorki że tak się wcinam w wątek. Mam podobny kąt wtrysku, w granicach 44-46 ale auto czy zima czy lato pali na dotyk. Czy można z tego wywnioskować że silnik jest w dobrej kondycji - chodzi mi o sprężanie, czy to nie ma znaczenia. Bo znam furki które z takim kątem mają już spore problemy z odpalaniem, ale i wyglądają zawsze na dużo bardziej zmęczone od mojej i się zastanawiałem czy ma to jakiś związek . Tak moze to swiadczyc ze silnik jest w dobrej kondycji.
paput Opublikowano 3 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2011 a ja mam takie pytanie czy z moich logów da się odczytać czy wtryski są ok czy nie?
Krzysztof Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 a ja mam takie pytanie czy z moich logów da się odczytać czy wtryski są ok czy nie? Nie za bardzo, nie ma grupy 013stat a ona pokazuje co nieco na temat wtrysków.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się