dziadek Opublikowano 6 Listopada 2010 Autor Opublikowano 6 Listopada 2010 Czarna E60 z silnikiem 530d albo 530i i jak jeszcze znajdzie się w M-Pakiecie, a w środku jasna skóra to ideał . Oglądałem właśnie taką 530d czarną z beżowymi skórami w środku tylko że bez M pakietu no ale niestety w tej cenie to tylko malowane lub z przebiegiem dlatego jest taka jaka jest
GRazny Opublikowano 6 Listopada 2010 Opublikowano 6 Listopada 2010 ciekawe ma te servotronic... takiego amatora jak ja to urzekło... kiera działa jak w jakimś babskim wozie albo jak w CC na 145kach, a Bartek mówi że powyżej 100km/h ciężko ją ruszyć - fajny patent... ale to pewnie stare i nie ma się czym podniecać... włącznik świateł chociaż wyśmialiśmy... cholera wie co autor miał na myśli robiąc go taki mały... wręcz niewygodny... no ale to kwestia przyzwyczajenia pewnie... gumę troszkę spaliłem i to się liczy
David Opublikowano 6 Listopada 2010 Opublikowano 6 Listopada 2010 no a jak sie jezdzilo w porownaniu do b6? bardziej komfortowe/wieksze to jest auto?
dziadek Opublikowano 6 Listopada 2010 Autor Opublikowano 6 Listopada 2010 no a jak sie jezdzilo w porownaniu do b6? bardziej komfortowe/wieksze to jest auto? nie wiem jak to porównać przecież to inna klasa auta, można by porównać z A6 ewentualnie.
skovroon Opublikowano 6 Listopada 2010 Opublikowano 6 Listopada 2010 no i to już chyba druga e60 na tym forum ?? z tych ujawnionych ze zdjęć wydaje się być przyjemnawa daj więcej fotek.. coraz bardziej mam ochotę pokazać tutaj też swoją e60
boberek Opublikowano 8 Listopada 2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 też bym taką zakupił..tylko że czarną..najlepiej 535 w full wypasie w mpakiecie no dawno bys kupił jakbyś nie pakował kasy w tego swojego TDI
grzes1150 Opublikowano 8 Listopada 2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 Kiedyś sobie kupię BMW ale nie RWD a Xdrive no chyba że zostanę przy i będzie duże Q
dziadek Opublikowano 10 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2011 Dodaje zdjęcia klapek po wywaleniu z kolektora dolotowego, tak profilaktycznie coby spokojnie spać
Gość mmcv Opublikowano 10 Stycznia 2011 Opublikowano 10 Stycznia 2011 Foto srodeczka poka poka , fajna sztuka. Mruk R6 w porownianiu do V6 moim zdaniem lepszy przynajmniej ten ktory doswiadczylem ostatnio ogladajac 530d w Mpakiecie (byla piekna i zrobila na mnie wrazenie, pomimo ze w A4 mam mozliwie najlepszy wypas) ... bas lepszy niz u mnie w 2.5 - zdecydowanie. Jedyny mankament to brak wskaznika temp motoru , sa jakies kreseczki przy liczniku i jest tez w ukrytym Menu (bmw naszczescie w F10 do tego powrocilo i jest normalny wskaznik a nie jakies wygibasy) Co do silnika to szkoda ze Ci funduszy nie starczylo . Widze ze slynne klapki usuniete (swoja droga niezly to jest motyw z nimi po 120-150k kolektor do wymiany jak sie chce miec jak fabryka). Ja osobiscie nie wiem czy bym sie na taki ruch zdecydowal... za 1.8k mozna wyminic kolektor i nastepna wymiana za 4lata (zalezy ile sie jezdzi oczywiscie).Ale to tylko moja opinia. 535d fajne ale ... nie ma X a przy mocy rzedu 330koni i 700nm w zimie nie pojezdzisz (jeszcze dochodzi automat ) , poza tym drogie w utrzymaniu . Najlepsza konfiguracja to 530xd ale ciezko kupic i ...tanie nie sa
skovroon Opublikowano 10 Stycznia 2011 Opublikowano 10 Stycznia 2011 535d fajne ale ... nie ma X a przy mocy rzedu 330koni i 700nm 330KM ?? 700nm??!! skąd żeś taką moc wytrzasnął ? :shocked:535d w e60 wychodziły tylko w 272KM - przedlift i 286KM - polift co do klapek.. ja u siebie w 3.0 218KM sprawdzałem zaraz po kupnie kolektor u mechanika no i okazało się że klapki w ładnym stanie i dobrze się trzymają.. w historii też była wzmianka że przy 160tys była wymiana kolektora.. teraz mam 193tys więc jeszcze (chyba) nie mam się o co obawiać Powiedz jeszcze.. po wyjęciu tych klapek odczułeś jakąś różnicę w pracy silnika? a jak tam u Ciebie kolektor wydechowy??
Gość mmcv Opublikowano 10 Stycznia 2011 Opublikowano 10 Stycznia 2011 330KM ?? 700nm??!! skąd żeś taką moc wytrzasnął ? :shocked: 535d w e60 wychodziły tylko w 272KM - przedlift i 286KM - polift :chytry pomysl zanim napiszesz ja mowie o samochodzie po programie :gwizdanie: , wiem jakie moce wychodzily , nawet bez programu ten silnik jest mocarnie mocny a automat raczej zima nie pomaga .
dziadek Opublikowano 10 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2011 Powiedz jeszcze.. po wyjęciu tych klapek odczułeś jakąś różnicę w pracy silnika? żadnej, niektórzy piszą że przy niskich obrotach powinien być mułowaty lub mniej delikatnie się wyłączać a tu nic, jak było tak jest a jak tam u Ciebie kolektor wydechowy?? :naughty mam w historii że zmieniany
Skyliner89 Opublikowano 10 Stycznia 2011 Opublikowano 10 Stycznia 2011 A jaki jest mniej więcej koszt usunięcia klapek od kolektora ssącego? .
Gość mmcv Opublikowano 10 Stycznia 2011 Opublikowano 10 Stycznia 2011 A jaki jest mniej więcej koszt usunięcia klapek od kolektora ssącego? . nieporownywalnie mniejszy niz wymiana kolektora, sadze ze w zakladzie nie ASO (bo ASO Ci tego nie zrobi) wywala to za 200-300 zl , pod warunkiem ze beda chcieli sie tego ot tak podjac (bo nie kazdy mechanik tez sie na to zgodzi bo jest to poniekad...DRUCIARSTWO )
Skyliner89 Opublikowano 10 Stycznia 2011 Opublikowano 10 Stycznia 2011 Ja mam zaprzyjaźniony warsztat. Także problemu nie powinno być .
dziadek Opublikowano 10 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2011 A jaki jest mniej więcej koszt usunięcia klapek od kolektora ssącego? . ja zapłaciłem 200zł za robocizne, przy okazji się wyszło że 3 świeczki spalone były to trzeba było wymienić wszystkie żeby za chwilę znowu kolektora nie ściągać no i uszczelki pod kolektor 6x11zł szt. bo nie kazdy mechanik tez sie na to zgodzi bo jest to poniekad...DRUCIARSTWO ) no mi jeden mechanik odmówił co do niego z innymi rzeczami do tej pory jeździłem ale bardziej z braku wiedzy odmówił bo nie wiedział nawet że taki problem występuje w BMW i jak to ugryźć. Żeby nie było to takim druciarstwem to możesz na ebay zamówić sobie z Angli za 60 funtów takie specjalne zaślepki które się montuje zamiast tych uchwytów klapek. Angole takie coś mają w sprzedaży - ciekawi mnie czemu w pl nikt tego nie wprowadza... pewnie dlatego że wkręcenie śrubki taniej wychodzi
skovroon Opublikowano 11 Stycznia 2011 Opublikowano 11 Stycznia 2011 330KM ?? 700nm??!! skąd żeś taką moc wytrzasnął ? :shocked: 535d w e60 wychodziły tylko w 272KM - przedlift i 286KM - polift :chytry pomysl zanim napiszesz ja mowie o samochodzie po programie :gwizdanie: , wiem jakie moce wychodzily , nawet bez programu ten silnik jest mocarnie mocny a automat raczej zima nie pomaga . chyba że tak..nie było wzmianki o programie więc pomyślałem że nieco jesteś niezorientowany
David Opublikowano 11 Stycznia 2011 Opublikowano 11 Stycznia 2011 dobrze ze to wywaliles ja jedzilem z kuzynki mezem w niedziele jego bmw 330d e46 2000r i ten silnik bije na glowe moje 1.9tdi mojemu jak sie da w podloge to tak jakby mu sie nie chcialo i meczy sie a 3.0d idzie konkret tak jakby to lubial szkoda ze w b6 nie bylo 3.0tdi
dziadek Opublikowano 11 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2011 330d e46 2000r i ten silnik bije na glowe moje 1.9tdi mojemu jak sie da w podloge to tak jakby mu sie nie chcialo i meczy sie a 3.0d idzie konkret tak jakby to lubial nie no 3.0d to bajka ale nie ma co porównywać z 1.9tdi przecież to dużo większa pojemność, poza tym 6 garów i to w rzędzie całkiem inna kultura pracy...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się