xsebo1 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Olej wymieniony, zrobiłem jak radziłes. Olej po 8 tysiącach był czarny jak smoła, ale to dzięki nafcie. Zalałem motul 5w40 i zobaczymy co będzie dalej. Silnik o wiele lepiej chodzi z samego dołu, nie drży już tak przy ruszaniu i chętniej wkręca się na obroty Jakie to zdziwienie było w zakładzie i wypytywania ile bierze itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcelinio301 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Xebo1 10w40 olej!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xsebo1 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Na polsyntetyku słychać było u mnie terkotanie (zawór wysokiego ciśnienia lub wariator) na syntetyku jest cisza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcelinio301 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Xebo1 do tych silników nie nadaje się olej 0w 5w. Lej 10w i będzie gites Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xsebo1 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 0w nie nadaje się, 5w40 powinien być i taki leje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcelinio301 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Xebo1 rób co chcesz..... to twoja kasa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xsebo1 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 Olej miesiąc już czekał w bagażniku, ściągali na zamówienie w sklepie to nie wyleje go przecież. Ciekawe co będzie po pierwszym 1000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tracer123 Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 no więc tak, udało mi się wyeliminować problem oleju w moim alcie! przypadkiem to przypadkiem ale jest. juz pisałem wcześniej że miałem przygody z mechanikiem, uszkodził zawór ciśnienia oleju przy wymianie wariatora. mechanik wymienił zawór na nowy z ASO (pewnie płakał jak płacił) zalał silnik motulem i uwaga! nie bierze ani grama oleju. wcześniej było na castrolu 0.5L na 1000, na motulu 0.2L na 1000. w tym momencie nie bierze nic, przejechałem 1000 i na miarce jest tyle samo co wcześniej. cuda się zdarzają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staszek_kolasa Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Jaki motul? Czyżby 10W40 6100 Synergie+ ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xsebo1 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Ile przejechane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tracer123 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 (edytowane) mechanik twierdzi że zalał motulem synergy 10w40 (nie widziałem tego, nie było mnie w polsce). przejechane 1500 i na bagnecie jest tyle co na początku. jak wyskoczy min to dam znać Edytowane 18 Stycznia 2015 przez tracer123 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xsebo1 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 To świetna wiadomość, jeśli taki dobry to zawita u mnie w silniku za 15tk. Mnie ciekawi kiedy u mnie zaświeci "Oil min" na wyświetlaczu, oczywiście napisze no więc tak, udało mi się wyeliminować problem oleju w moim alcie! przypadkiem to przypadkiem ale jest. juz pisałem wcześniej że miałem przygody z mechanikiem, uszkodził zawór ciśnienia oleju przy wymianie wariatora. mechanik wymienił zawór na nowy z ASO (pewnie płakał jak płacił) zalał silnik motulem i uwaga! nie bierze ani grama oleju. wcześniej było na castrolu 0.5L na 1000, na motulu 0.2L na 1000. w tym momencie nie bierze nic, przejechałem 1000 i na miarce jest tyle samo co wcześniej. cuda się zdarzają. Może wlał doktorka? Mówiłeś mu że lubi olej w dużych ilościach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiko79 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 niemal pewne że to efekt Motula 6100S+, w moim przypadku nawet dobry 5W40 od Motula powodował nieracjonalne zachowanie silnika. A 6100S+ przywraca normalne funkcjonowanie silnika - olej nie znika, w kontrolkach cisza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tracer123 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 zauważcie co napisałem, na motulu wcześniej brał lekko olej, teraz nic. nic mu nie mówiłem że bierze olej, mówiłem tylko żeby nie zalewał silnika castrolem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enrike2 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 i bardzo ładnie ja teraz w lutym zmieniam olej wlasnie na tego motula i dam znac napewno ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uris Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 no więc tak, udało mi się wyeliminować problem oleju w moim alcie! przypadkiem to przypadkiem ale jest. juz pisałem wcześniej że miałem przygody z mechanikiem, uszkodził zawór ciśnienia oleju przy wymianie wariatora. mechanik wymienił zawór na nowy z ASO (pewnie płakał jak płacił) zalał silnik motulem i uwaga! nie bierze ani grama oleju. wcześniej było na castrolu 0.5L na 1000, na motulu 0.2L na 1000. w tym momencie nie bierze nic, przejechałem 1000 i na miarce jest tyle samo co wcześniej. cuda się zdarzają. Może to zawór ciśnienia oleju jest przyczyną . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trepek Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 Jak za duże ciśnienie to olej mógł sobie "szukać" drogi ucieczki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tracer123 Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 przejechane 4000 km i nie ubyło nawet milimetra na miarce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xsebo1 Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 O kurna, to wszystkiemu winien jest zawór wysokiego ciśnienia oleju? Czy cecha oleju, zmniejszone parowanie w wysokiej temperaturze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tracer123 Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 (edytowane) zmieniony jest wariator, jest nowy zawór ciśnienia oleju, a olej to motul 10w40. silnik pracuje ciszej, równiej i nie bierze oleju. jakby to była tania naprawa to ktoś by mógł to jakoś sprawdzić. ale że ten zawór to majątek to trzeba czekać aż komuś padnie i będzie musiał wymienić. Edytowane 3 Lutego 2015 przez tracer123 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się