tracer123 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Opublikowano 9 Grudnia 2014 no to dobrze, na filtronie strasznie długo olej spływa, albo mi się wydaje
qewqeqw Opublikowano 9 Grudnia 2014 Opublikowano 9 Grudnia 2014 marcelinio301, a ten filterek od skutera też masz gdzieś założony w tej swojej przeróbce?
marcelinio301 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Opublikowano 11 Grudnia 2014 A co tu taka cisza koledzy czy wszyyy wzięli się do przeróbek?
Rysiekk Opublikowano 11 Grudnia 2014 Opublikowano 11 Grudnia 2014 musiałem wziąć na wstrzymanie bo mechanik nie ma czasu. Chyba przyjadę do Ciebie moim altkiem
xsebo1 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Opublikowano 12 Grudnia 2014 (edytowane) Którymi śrubami luzuje się alternator? Tyle tam tego... narazie zastosowalem sitko w wylot z klawiatury, zobaczymy jak się spisze. Opary oleju będą się skraplac i sciekac spowrotem. Czas pokaże jak będzie wyglądał dolot Edytowane 12 Grudnia 2014 przez xsebo1
marcelinio301 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Opublikowano 13 Grudnia 2014 4 śruby na imbus Żeby te twoje sitko nie wpadło do wałków:)
kiko79 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Opublikowano 13 Grudnia 2014 xsebo1: zastanawia mnie co by cię stało, gdyby te sitko się zatkało jakimś szlamem, który czasami pod pokrywą zaworów się pojawia. Odma też się czasem zatyka, więc zatkanie takiego sitka to tylko kwestia czasu.
xsebo1 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Opublikowano 13 Grudnia 2014 W starszych silnikach grupy vag takie siatki montowali i problem olejowy nie występował. Jak u Cb marcelinio z olejem? Nawet jak sitko by wyleciało, co się nie zdarzy to zatrzyma się na uszczelce gumowometalowej nad klawiaturą
kiko79 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Opublikowano 13 Grudnia 2014 W starszych silnikach grupy vag takie siatki montowali i problem olejowy nie występował. Jak u Cb marcelinio z olejem? Nawet jak sitko by wyleciało, co się nie zdarzy to zatrzyma się na uszczelce gumowometalowej nad klawiaturą no tak, ale zostaję jeszcze pierścienie, one też są przy zużyciu silnika winne uciekania oleju
marcelinio301 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Chyba jest. Olej mam drugi silnik 130tys przejechanie rozebrany w mak wszystko ok tak jak na tym co jeżdżę,
xsebo1 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Opublikowano 14 Grudnia 2014 xsebo1: zastanawia mnie co by cię stało, gdyby te sitko się zatkało jakimś szlamem, który czasami pod pokrywą zaworów się pojawia. Odma też się czasem zatyka, więc zatkanie takiego sitka to tylko kwestia czasu.Szlam w odmie to skutek kiepskiej jakości oleju. U mnie byl szlam bo poprzedni właściciel zalał polsyntetykiem mobil1. Od 35 tyś liqui moly i żadnego szlamu, i nikt mi nie powie ze to woda
kiko79 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 xsebo1: zastanawia mnie co by cię stało, gdyby te sitko się zatkało jakimś szlamem, który czasami pod pokrywą zaworów się pojawia. Odma też się czasem zatyka, więc zatkanie takiego sitka to tylko kwestia czasu.Szlam w odmie to skutek kiepskiej jakości oleju. U mnie byl szlam bo poprzedni właściciel zalał polsyntetykiem mobil1. Od 35 tyś liqui moly i żadnego szlamu, i nikt mi nie powie ze to woda u mnie szlamu też nie ma, silnik zalany motulem 10w40. Jakoś nie mogę sobie wyobrazić zaczopowania rury która ma średnicę 1 cm. Ale te twoje sitko jest na tyle gęste że teoretycznie jest to jednak mozliwe. Który liqui moli lejesz?
xsebo1 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 (edytowane) xsebo1: zastanawia mnie co by cię stało, gdyby te sitko się zatkało jakimś szlamem, który czasami pod pokrywą zaworów się pojawia. Odma też się czasem zatyka, więc zatkanie takiego sitka to tylko kwestia czasu.Szlam w odmie to skutek kiepskiej jakości oleju. U mnie byl szlam bo poprzedni właściciel zalał polsyntetykiem mobil1. Od 35 tyś liqui moly i żadnego szlamu, i nikt mi nie powie ze to woda u mnie szlamu też nie ma, silnik zalany motulem 10w40. Jakoś nie mogę sobie wyobrazić zaczopowania rury która ma średnicę 1 cm. Ale te twoje sitko jest na tyle gęste że teoretycznie jest to jednak mozliwe. Który liqui moli lejesz? lałem liqui moly 4100 5w40, ale po wymianie rozrządu zmienię na Motul x-cess 5w40. Efekt jest taki że nie wiem co to szlam i co to terkotanie po odpaleniu (wariator i zawór wysokiego ciśnienia). Zmieniam na Motul bo w końcu ma go w ofercie jeden ze sklepów motoryzacyjnych w moim mieście, z internetu nie wiadomo co się dostanie xsebo1: zastanawia mnie co by cię stało, gdyby te sitko się zatkało jakimś szlamem, który czasami pod pokrywą zaworów się pojawia. Odma też się czasem zatyka, więc zatkanie takiego sitka to tylko kwestia czasu.Szlam w odmie to skutek kiepskiej jakości oleju. U mnie byl szlam bo poprzedni właściciel zalał polsyntetykiem mobil1. Od 35 tyś liqui moly i żadnego szlamu, i nikt mi nie powie ze to woda u mnie szlamu też nie ma, silnik zalany motulem 10w40. Jakoś nie mogę sobie wyobrazić zaczopowania rury która ma średnicę 1 cm. Ale te twoje sitko jest na tyle gęste że teoretycznie jest to jednak mozliwe. Który liqui moli lejesz? lałem liqui moly 4100 5w40, ale po wymianie rozrządu zmienię na Motul x-cess 5w40. Efekt jest taki że nie wiem co to szlam i co to terkotanie po odpaleniu (wariator i zawór wysokiego ciśnienia). Zmieniam na Motul bo w końcu ma go w ofercie jeden ze sklepów motoryzacyjnych w moim mieście, z internetu nie wiadomo co się dostanie. Kiko79 - motula 10w40 bierze mniej?? to ponoc syntetyczny półsyntetyk i również pozytywne komentarze ALT-eków Edytowane 15 Grudnia 2014 przez xsebo1
marcelinio301 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 No koledzy mam już najechanie 7850 km i niema kontrolki min .Korci mnie maskę do góry podnieść jeszcze 150 km i zakład wygrany
qewqeqw Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Marcelino, a ile Ci bralo predzej oleju? Przed przerobka odmy.
marcelinio301 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Ja jej nie oszczędzaLem 700 ml kiedy zaczelem testy poboru oleju to zaczelem normalnie jezdzic nie jak emeryt ale bez katowania. Przerobka odmy duzo daje!!!! wiecej sie wypowiem za 150km jak Alt dozyje:) ale nawet jak bymi sie zapalila kontrolka przy 5000km i przegral bym zaklad to wydaje mi sie ze juz nie ma tragedi w zlopaniu oleju Zapraszam do mnie na modyfikacje nie tylko odmy ALT
qewqeqw Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 No mi niestety strasznie duzo je, juz od zakupu, niestety moglem poczytac predzej. 2l/1000km, teraz sie poprawiło i jest jakis 1l/1000km, przerobie według Twojego sposobu po świetach jak bede mial czas i dam znac. Choćby zeszło do 500ml/1000km to i tak dla mnie byłby super wynik.
Dajmon Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Zastanawia mnie jedno w tym żłopaniu oleju. Dlaczego Wasze przedmuchy w silniku powodują, że olej wam zjada silnik przez dolot, a mi przez pierścienie. Ja nie mam takich przedmuchów jak Wy. Mam dolot czysty. Piszę to, jeżdżąc do czwartku - tego co był, na oleju Valvoline 5W/40. Od czwartku jeżdżę na oleju Liqui Moly MoS2 10W/40 po przeprowadzonej płukance Liqui Moly Engine Flush 300ML (kod 2640). Przejechałem 750km od czwartu i nic się nie dzieje: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/63743-wymiana-oleju-na-jaki-20-alt/page-18#entry4263120 Wam olej uciekał przedmuchami przez dolot. U mnie olej uciekał nie przez dolot. Wynik był taki sam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się