Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Propozycja rozwiązania brania OLEJU w silniku 2.0 ALT


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Już było,a i tak ci powim.Zasysa mębrankę w czwórniku-domyka.Przynajmniej taka była myśl konstruktora,rzeczywistośc troche od tego jednak odbiega.Jak masz odmę przerobioną to możesz wężyk zamienic na dłuższy i dac go np.w miejsce gdzie czwórnik wchodził do dolotu,ja tak wykożystałem gotowy otwór żeby nowego nie robic w dolocie.I plastik z "2.0 L" też ładnie pasi :hi:

  • Odpowiedzi 3.9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Już było,a i tak ci powim.Zasysa mębrankę w czwórniku-domyka.Przynajmniej taka była myśl konstruktora,rzeczywistośc troche od tego jednak odbiega.Jak masz odmę przerobioną to możesz wężyk zamienic na dłuższy i dac go np.w miejsce gdzie czwórnik wchodził do dolotu,ja tak wykożystałem gotowy otwór żeby nowego nie robic w dolocie.I plastik z "2.0 L" też ładnie pasi :hi:

a nie lepiej go zaslepic?

Gość ks28krk
Opublikowano

tak czytam o odmie ale do cholery po co pzerabiac odme zeby przestał brac olej dlaczego do pewnego przebiegu jest ok a potem zaczyna brac olej gdzie jest przyczyna panowie ja zrobiłem 2 raz slnik i lipa dalej to samo czy ci konstruktozy sa i byli nienormalni jak taki syf wyszedł z niemiec to mi sie w głowie niemiesci

Opublikowano

za dużo gazów jest i wywala ... ot :)) najlepiej rurkę z bagnetu na zew i już :P heheh ręce opadają :/

Opublikowano

za dużo gazów jest i wywala ... ot :)) najlepiej rurkę z bagnetu na zew i już :P heheh ręce opadają :/

ciekawe czy przez te poprawiona odme bedzie wciagac oleum

poprawionaodma.jpg

odmapoprawiona2.jpg

Opublikowano

Teraz niech wymianę serwisową robią gnojki...

jakby ktos chcial to jest numer tej odmy 06B103235Q

cena ta sama

Opublikowano

to znaczy ile??

PS. Co za ćwoki. Mieli dać znać jak zadecydują co przerabiają - oczywiście nie dali bo przerobili to wszystko najtańszym kosztem... Porażka...

Opublikowano

To stara też tyle kosztowała... Tak to czwórnik ale to właśnie on jest winny całemu zamieszaniu!! Dzięki itor za info bo czekałbym na odpowiedź do usranej śmierci...

Opublikowano

To stara też tyle kosztowała... Tak to czwórnik ale to właśnie on jest winny całemu zamieszaniu!! Dzięki itor za info bo czekałbym na odpowiedź do usranej śmierci...

TAK CHODZI O TEN CZWORNIK

ten ma nowy numer i jest przerobiony, stary kosztowal 32 zl (wydawalo mi sie ze wiecej placilem:)) ten tez 32 zl, musieli go dawno przerobic bo cynk o nim znalazlem na rumunskim forum audi:) a datowany byl na 2010 rok

Opublikowano

no tylko tym ze od strony dolotu wejscie jest na gorze a od strony odmy na dole czyli na odwrot jak w starym i to byloby logiczne...

chociaz sie zastanawiam jak to podlaczyc do dolotu bez przerobek jak teraz wyjscie jest wyzej?

Opublikowano

no pewnie ze logiczne!

ciekawe czego te nasze ASO nic nikomu nie mowia a dobrze wiedza ze jest problem

a jeszcze 2 dni temu bylem u nich w sprawie tego czwornika - eeeeh

Opublikowano

Tyle dasz radę!!:) Ja tam różne rzeczy miałem żeby zobaczyć czy tam spiernicza...

no to zamowione czas oczekiwania 5 dni + przesylka pewnie zejdzie sie z tydzien...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...