xsebo1 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Xsebo mam nadzieję, że się nie obrazisz ale nie przekonują mnie Twoje argumenty [emoji4] Nie obraziłem się [emoji1] każdy ma prawo mieć własne zdanie Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
killler Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 tam przy wejsciu czwórnika w pokrywe ma byc oring, jesli jest luz to albo go nie ma albo jest za cienki, dobierz grubszy albo zalóz 2 sztuki i bedzie szczelnie
Paweł33 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Witam ja też mam problem z olejem wcześniej 1l/1000km. Wymieniłem czwórnik, sprawdziłem odme, wymieniłem czujnik poziomu oleju teraz mi nie pokazuje wogole nawet jak mam niski stan. Wkoncu zrobiłem taki jak to ujął mechanik polremont głowica i pierscienie. Ale po tym zabiegu napoczatku trochę spadła konsumpcja do 0.5 na 1000km a potem już normalnie. Pierscienie miały się niby ułożyć ale nie ułożyło się po remoncie olej 10w40 szafy liny mały. Teraz po reklamacja zmieniony filtr oleju i olej na 20w50 też lm. Mam obawy jak z tym olejem i czy również nie maskowanie źle wykonanej roboty?
Paweł33 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Tak. I mam na tym zrobić 1000km i zobaczy czy u będzie.
Deyv92 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 20w dla tego silnika to jawny sabotaż .Przy takiej gęstości oleju bedziesz miał problemy z wariatotorem który steruje zmiennym i fazami rozrządu bo zawór wysokiego ciśnienia nie poda oleju
xsebo1 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Poda, gestszy olej to większe ciśnienie oleju będzie. Zapewne kazał nie przekraczać 3 tys obrotów, liczy na spasowanie cylindrów z pierscieniami. Oby szklanki nie zaczęły grać Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
Paweł33 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 O obrotach nic nie mówił ale też mam wątpliwości bo jak kiedyś miałem 15w40 to przy morzach ledwo kręcił bo taka klucza z oleju wyszła. A przyczyną że bierze to pewnie taka bo wstawił normalne pierscienie i nie mierzył cylindrów. Chociaż mówiłem o tych innych pierścieniach i żeby przed robota zmierzyć cylindry.
Deyv92 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Tu się już nic nie ułożyy jak wrucisz na żadszy olej to dalej będzie brał bo jedynm rozwiązaniem są szersze pierścienie a tym olejm możesz sobie tylko zaszkodzić
Paweł33 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 A szersze pierscienie coś dadzą jak cylindry nie są proste. Bo oczywiście nikt nie zmierzył tylko na oko. I mówią że nie było jak średniowiecza tego zrobić nie wyjmujemy bloku. A chyba jak robili głowice i wymieniali pierscienie to cylinder był pusty .
Deyv92 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Każda wymiana pierścieni bez pomiaru średnicówką mija się z celem .Poczytaj sobie posty dajmona
xsebo1 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Dokładnie, u mnie tak samo. Nie mierzą bo płacimy od remontu, i walą w h...aWysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
Paweł33 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Właśnie kasa poszła człowiek mówi im jedno a oni i tak robią pi swojemu. Myślałem że dam kasę i będzie Oki. Ale pan robota wie lepiej a teraz próbuje wybrnąć jakimś trikiem z olejem. A samochód chciałem sprzedać z czystym sumieniem i bez problemu olejowego.
xsebo1 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Panie, będzie dobrze. Nie będzie brał oleju, będzie pan zadowolony [emoji16] Standardowo nowe pierścienie bo wszystko niby dobrze wygląda. Mierzyć? Jak by było coś nie tak to by był wyczuwalny garb, to nie mierzylismy. Trzeba by się pindolic z rozgrzebanym silnikiem, i przepychac z miejsca na miejsce. Takie warsztatowe spiewki słyszałem, po fakcie wyszło że pseudo fachowiec stracił mój czas, pieniądze i nerwy. Teraz żona będzie dolewac [emoji23] [emoji23] [emoji23] , A6 już kupione [emoji1] Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
Paweł33 Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Ja zmieniłem markę na rodzinne japońskie kombi,ale sprawę remontu chce zamknąć przed sprzedażą auta. Bo kasa zapłacona a efektów brak.
Sulfur Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Obstawiam że Accord w wersji (jak to mówię) karawan No za tą akcję z olejem powinien dostać po łbie.
k232 Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Opublikowano 30 Sierpnia 2017 2 godziny temu, Paweł33 napisał: Avensis kombi Też tak olej ciągną?
Sulfur Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Opublikowano 30 Sierpnia 2017 (edytowane) 4 hours ago, k232 said: Też tak olej ciągną? W rodzinie mam jednego Avensisa (sedan) z silnikiem 2.4 benzyna. Żre olej, eksploatacja b. droga (ceny części są chore z tego co słyszałem) i był problem z zagazowaniem tego silnika (w końcu go niezagazowano, chyba przez wtrysk bezpośredni i jakieś problemy z wypalaniem zaworów? głowy nie dam, wszyscy gazownicy odradzali). Sam miałem 2 vteki i żaden nie brał oleju. Nawet stary 2.0 (1997) przy katowaniu nic nie dolewałem od wymiany do wymiany. A ponoć życie ucieka jak olej z vteca... Cóż wychodzi na to że życie ucieka jak olej z alta (na szczęście nie mojego ). Edytowane 30 Sierpnia 2017 przez Sulfur
k232 Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Bez kitu, dobrze, że o tym piszesz Kolega też ma Honde Accord vtec 2.0 zagazowaną i ciśnie pod czerwone pole na każdym biegu jak jest tylko taka możliwość, coś tam doleje od wymiany do wymiany ale to są znikome ilości
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się