Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Propozycja rozwiązania brania OLEJU w silniku 2.0 ALT


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kurde ja do 6,5 l/100 jeszcze nigdy nie zszedłem :naughty:

  • Odpowiedzi 3.9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Tak, to ten. Wlewam przed każdym tankowaniem. Buteleczka 150ml wystarcza na jeden bak 70l. Mojemu kumplowi w A4 z ALTem pod maską pali aż 1l/100km mniej. Ale on często popiernicza autortradami z v=160km/h.

Opublikowano

Kurde ja do 6,5 l/100 jeszcze nigdy nie zszedłem :naughty:

Jak w marcu wracałem z Włoch z zablokowanym regulatorem temperatury, to zrobiłem 1100km na 65l Pb95 - średnia ok. 6l/100km :-D

Co prawda nie przekraczałem przy tym 80km/h, a po drodze 3 razy zasnąłem na autostradzie, ale spalił ładnie... :cool1:

Opublikowano

U mnie wynik 6,5 to trasa Wrocław-Bełchatów (na Warszawę) i z powrotem. Podejrzewam, że podczas płynnej jazdy autostradowej do 90-100km/h doszedłbym do tych 6,0. Jadąc autostradami 130-140km/h pali mi 7,5-8 l/100km.

Opublikowano

Ja najlepszy wynik osiągnąłem na trasie Chełmno-Zakopane, wyszło mi 7 litrów. Z tym, że auto z bagażem. Ale jazda ekonomiczna do 100 km/h. W sumie nigdy nie dawałem wiary w takie preparaty, ale 20 zł to nie majątek i na pewno przy następnym tankowaniu go zastosuje :)

Opublikowano

Buteleczka 150ml na jedno tankowanie kosztuje 5-5,50 zł za szt. czyli tyle, co litr benzyny nPb95. Jak widać opłaca się, zwłaszcza że preparat dodatkowo skutecznie usuwa wodę z baku, nie doprowadza do zamarzania paliwa w baku i układzie paliwowym (zawartość wody) i czyści aparaturę wtryskową. Warto.

P.S. Moje pomiary spalania były robione przy załadowanym aucie w ok. 50-75%. Jeszcze nie mierzyłem jeżdżąc "na pusto" czyli tylko kierowca.

Opublikowano

Mojemu tez sie pogorszyło i czuje ze to po zalaniu motula 0w30 :bag: Bierze teraz około 2l na 10tyś km :gwizdanie: A spalanko kiedys w trasie 800km na 19` 6,8l :kox:

Opublikowano

jasne 2 litry motor i 6 na 100 to nie diesel ale wy głupoty wciskacie banda debili co wy tu robicie na tym forum tylko ludziom w głowie mieszacie chwalac sie moze pchacie te auta i dlatego tak pala

warnmute.gifpkt. 11 regulaminu

Opublikowano

jasne 2 litry motor i 6 na 100 to nie diesel ale wy głupoty wciskacie banda debili co wy tu robicie na tym forum tylko ludziom w głowie mieszacie chwalac sie moze pchacie te auta i dlatego tak pala

warnmute.gifpkt. 11 regulaminu

średnio wychodzi 10l ale pisałem o trasie i w 7l się mieści zawsze :good: Jak uciszenie minie to sobie to przeczytasz :decayed:

Opublikowano

Jak uciszenie minie to sobie to przeczytasz

:polew:

warnwarn.gifOT

Opublikowano

Panowie swoją A4 B6 mam od pół roku(przebieg 210 tyś)- ten sam problem jak wszyscy tzn 2.0 ALT i wsciąganie oleju.

Ostatnio dolałem mu 0,7 L (poziom powyżej połowy zakratkowanego stanu) i na trasie po przejechaniu 400 km zapaliła mi sie żółta kontrola OLEJ MIN.....

Zjechałem na pobocze, otworzyłem mache, odkęciłem korek i poczekałem ok 10 min, sprawdziłem poziom na miarce i był u samego dołu (na początku zakreskowanego pola- oczywiście od dołu miarki).

Wsiadłem, przekręciłem stacyjkę a komputer pokazał mi OK. Więc jechałem dalej- ale mimo że zrobiłem jeszcze 120 km kontrolka sie nie zaświeciła ponownie......

Dla mnie to kompletna zagadka, macje może na to jakieś wytłumaczenie??? Sam już nie wiem czy następnym razem jak tak będzie dolewać olej, czy odczekać chwile i jak komputer pokaże OK jechać dalej....Boję się żeby nie zatrzeć srebrnej padaki.

Autko sprawuje mi się świetnie, po za tym cholernym olejem. Dodam że jeżdżę na LPG.

Panowie macie może podobne przypadki w swoich ALT-kach???

Opublikowano

Panowie swoją A4 B6 mam od pół roku(przebieg 210 tyś)- ten sam problem jak wszyscy tzn 2.0 ALT i wsciąganie oleju.

Ostatnio dolałem mu 0,7 L (poziom powyżej połowy zakratkowanego stanu) i na trasie po przejechaniu 400 km zapaliła mi sie żółta kontrola OLEJ MIN.....

Zjechałem na pobocze, otworzyłem mache, odkęciłem korek i poczekałem ok 10 min, sprawdziłem poziom na miarce i był u samego dołu (na początku zakreskowanego pola- oczywiście od dołu miarki).

Wsiadłem, przekręciłem stacyjkę a komputer pokazał mi OK. Więc jechałem dalej- ale mimo że zrobiłem jeszcze 120 km kontrolka sie nie zaświeciła ponownie......

Dla mnie to kompletna zagadka, macje może na to jakieś wytłumaczenie??? Sam już nie wiem czy następnym razem jak tak będzie dolewać olej, czy odczekać chwile i jak komputer pokaże OK jechać dalej....Boję się żeby nie zatrzeć srebrnej padaki.

Autko sprawuje mi się świetnie, po za tym cholernym olejem. Dodam że jeżdżę na LPG.

Panowie macie może podobne przypadki w swoich ALT-kach???

Po otwarciu maski kontrolka Oil Min gaśnie i pojawia się po 100km :cool1: Jak nie dolejesz oczywiscie :wink4:

Opublikowano

Czyli mój silnik w związku z tym nadaje się na złom??

Przypomne przebieg 210 tyś....

Czy jest jakaś szansa żeby zmniejszyć wciąganie oleju????

Czytałem o mozliwych modyfikacjach odmy- węże, sitka itp

Jest ich dużo- może ktoś z Was eksperymentował i może mi polecić jakiś jeden z lepszych rozwiązań, żeby żarł mniej.........

Opublikowano

Zawsze ufaj miarce a nie komputerowi :) co do brania oleju to witaj w klubie co prawda 0,5L na 400km to już bardzo dużo mi pobiera 0,5L na 1000km i nic z tym nie da się zrobić trzeba lać olej i jeździć .

Opublikowano

Czyli mój silnik w związku z tym nadaje się na złom??

Przypomne przebieg 210 tyś....

Czy jest jakaś szansa żeby zmniejszyć wciąganie oleju????

Czytałem o mozliwych modyfikacjach odmy- węże, sitka itp

Jest ich dużo- może ktoś z Was eksperymentował i może mi polecić jakiś jeden z lepszych rozwiązań, żeby żarł mniej.........

nic to nie pomoze dolewaj najtanszy olej jaki masz (syntetyk) lub przejdz na 10w60 i tak bedzie wciagal ale mniej - nic sie na to nie poradzi...

Opublikowano

koledzy obecnie silnik mam zalany półsyntetykiem MOBIL 10W40 i musze kupić z 4L i wozić ze sobą nie ma wyjścia-skoro macie podobnie....

krew mnie zalewa że nie kupłem 1,8 T, była by większa moc i pewnie o spalaniu oleju nie było by mowy- przynajmniej w ilości 1L na 1000 km.........

Opublikowano

koledzy obecnie silnik mam zalany półsyntetykiem MOBIL 10W40 i musze kupić z 4L i wozić ze sobą nie ma wyjścia-skoro macie podobnie....

krew mnie zalewa że nie kupłem 1,8 T, była by większa moc i pewnie o spalaniu oleju nie było by mowy- przynajmniej w ilości 1L na 1000 km.........

no niestety ten typ tak ma...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...