Janekx Opublikowano 9 Stycznia 2012 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Kurde ja do 6,5 l/100 jeszcze nigdy nie zszedłem
dj_bobo Opublikowano 9 Stycznia 2012 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Zalej bak praparatem Kleen Flo (czarna buteleczka). Z 7,0 spadło mi do 6,5. Serio.
Janekx Opublikowano 9 Stycznia 2012 Opublikowano 9 Stycznia 2012 http://allegro.pl/kleen-flo-412-dodatek-do-benzyny-czysci-smaruje-i1992616400.html to jest to tak? Ile tego dolewasz i jak często?
dj_bobo Opublikowano 9 Stycznia 2012 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Tak, to ten. Wlewam przed każdym tankowaniem. Buteleczka 150ml wystarcza na jeden bak 70l. Mojemu kumplowi w A4 z ALTem pod maską pali aż 1l/100km mniej. Ale on często popiernicza autortradami z v=160km/h.
fahur Opublikowano 9 Stycznia 2012 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Kurde ja do 6,5 l/100 jeszcze nigdy nie zszedłem Jak w marcu wracałem z Włoch z zablokowanym regulatorem temperatury, to zrobiłem 1100km na 65l Pb95 - średnia ok. 6l/100km :-D Co prawda nie przekraczałem przy tym 80km/h, a po drodze 3 razy zasnąłem na autostradzie, ale spalił ładnie...
dj_bobo Opublikowano 9 Stycznia 2012 Opublikowano 9 Stycznia 2012 U mnie wynik 6,5 to trasa Wrocław-Bełchatów (na Warszawę) i z powrotem. Podejrzewam, że podczas płynnej jazdy autostradowej do 90-100km/h doszedłbym do tych 6,0. Jadąc autostradami 130-140km/h pali mi 7,5-8 l/100km.
Janekx Opublikowano 9 Stycznia 2012 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Ja najlepszy wynik osiągnąłem na trasie Chełmno-Zakopane, wyszło mi 7 litrów. Z tym, że auto z bagażem. Ale jazda ekonomiczna do 100 km/h. W sumie nigdy nie dawałem wiary w takie preparaty, ale 20 zł to nie majątek i na pewno przy następnym tankowaniu go zastosuje
dj_bobo Opublikowano 9 Stycznia 2012 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Buteleczka 150ml na jedno tankowanie kosztuje 5-5,50 zł za szt. czyli tyle, co litr benzyny nPb95. Jak widać opłaca się, zwłaszcza że preparat dodatkowo skutecznie usuwa wodę z baku, nie doprowadza do zamarzania paliwa w baku i układzie paliwowym (zawartość wody) i czyści aparaturę wtryskową. Warto. P.S. Moje pomiary spalania były robione przy załadowanym aucie w ok. 50-75%. Jeszcze nie mierzyłem jeżdżąc "na pusto" czyli tylko kierowca.
Wandej Opublikowano 9 Stycznia 2012 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Mojemu tez sie pogorszyło i czuje ze to po zalaniu motula 0w30 Bierze teraz około 2l na 10tyś km :gwizdanie: A spalanko kiedys w trasie 800km na 19` 6,8l
ks28krk Opublikowano 10 Stycznia 2012 Opublikowano 10 Stycznia 2012 jasne 2 litry motor i 6 na 100 to nie diesel ale wy głupoty wciskacie banda debili co wy tu robicie na tym forum tylko ludziom w głowie mieszacie chwalac sie moze pchacie te auta i dlatego tak pala pkt. 11 regulaminu
Wandej Opublikowano 10 Stycznia 2012 Opublikowano 10 Stycznia 2012 jasne 2 litry motor i 6 na 100 to nie diesel ale wy głupoty wciskacie banda debili co wy tu robicie na tym forum tylko ludziom w głowie mieszacie chwalac sie moze pchacie te auta i dlatego tak pala pkt. 11 regulaminu średnio wychodzi 10l ale pisałem o trasie i w 7l się mieści zawsze Jak uciszenie minie to sobie to przeczytasz
darkle Opublikowano 11 Stycznia 2012 Opublikowano 11 Stycznia 2012 Jak uciszenie minie to sobie to przeczytasz OT
ziomal_21 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Panowie swoją A4 B6 mam od pół roku(przebieg 210 tyś)- ten sam problem jak wszyscy tzn 2.0 ALT i wsciąganie oleju. Ostatnio dolałem mu 0,7 L (poziom powyżej połowy zakratkowanego stanu) i na trasie po przejechaniu 400 km zapaliła mi sie żółta kontrola OLEJ MIN..... Zjechałem na pobocze, otworzyłem mache, odkęciłem korek i poczekałem ok 10 min, sprawdziłem poziom na miarce i był u samego dołu (na początku zakreskowanego pola- oczywiście od dołu miarki). Wsiadłem, przekręciłem stacyjkę a komputer pokazał mi OK. Więc jechałem dalej- ale mimo że zrobiłem jeszcze 120 km kontrolka sie nie zaświeciła ponownie...... Dla mnie to kompletna zagadka, macje może na to jakieś wytłumaczenie??? Sam już nie wiem czy następnym razem jak tak będzie dolewać olej, czy odczekać chwile i jak komputer pokaże OK jechać dalej....Boję się żeby nie zatrzeć srebrnej padaki. Autko sprawuje mi się świetnie, po za tym cholernym olejem. Dodam że jeżdżę na LPG. Panowie macie może podobne przypadki w swoich ALT-kach???
Wandej Opublikowano 13 Stycznia 2012 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Panowie swoją A4 B6 mam od pół roku(przebieg 210 tyś)- ten sam problem jak wszyscy tzn 2.0 ALT i wsciąganie oleju. Ostatnio dolałem mu 0,7 L (poziom powyżej połowy zakratkowanego stanu) i na trasie po przejechaniu 400 km zapaliła mi sie żółta kontrola OLEJ MIN..... Zjechałem na pobocze, otworzyłem mache, odkęciłem korek i poczekałem ok 10 min, sprawdziłem poziom na miarce i był u samego dołu (na początku zakreskowanego pola- oczywiście od dołu miarki). Wsiadłem, przekręciłem stacyjkę a komputer pokazał mi OK. Więc jechałem dalej- ale mimo że zrobiłem jeszcze 120 km kontrolka sie nie zaświeciła ponownie...... Dla mnie to kompletna zagadka, macje może na to jakieś wytłumaczenie??? Sam już nie wiem czy następnym razem jak tak będzie dolewać olej, czy odczekać chwile i jak komputer pokaże OK jechać dalej....Boję się żeby nie zatrzeć srebrnej padaki. Autko sprawuje mi się świetnie, po za tym cholernym olejem. Dodam że jeżdżę na LPG. Panowie macie może podobne przypadki w swoich ALT-kach??? Po otwarciu maski kontrolka Oil Min gaśnie i pojawia się po 100km Jak nie dolejesz oczywiscie
ziomal_21 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Czyli mój silnik w związku z tym nadaje się na złom?? Przypomne przebieg 210 tyś.... Czy jest jakaś szansa żeby zmniejszyć wciąganie oleju???? Czytałem o mozliwych modyfikacjach odmy- węże, sitka itp Jest ich dużo- może ktoś z Was eksperymentował i może mi polecić jakiś jeden z lepszych rozwiązań, żeby żarł mniej.........
uris Opublikowano 13 Stycznia 2012 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Zawsze ufaj miarce a nie komputerowi co do brania oleju to witaj w klubie co prawda 0,5L na 400km to już bardzo dużo mi pobiera 0,5L na 1000km i nic z tym nie da się zrobić trzeba lać olej i jeździć .
itor Opublikowano 14 Stycznia 2012 Opublikowano 14 Stycznia 2012 Czyli mój silnik w związku z tym nadaje się na złom?? Przypomne przebieg 210 tyś.... Czy jest jakaś szansa żeby zmniejszyć wciąganie oleju???? Czytałem o mozliwych modyfikacjach odmy- węże, sitka itp Jest ich dużo- może ktoś z Was eksperymentował i może mi polecić jakiś jeden z lepszych rozwiązań, żeby żarł mniej......... nic to nie pomoze dolewaj najtanszy olej jaki masz (syntetyk) lub przejdz na 10w60 i tak bedzie wciagal ale mniej - nic sie na to nie poradzi...
ziomal_21 Opublikowano 14 Stycznia 2012 Opublikowano 14 Stycznia 2012 koledzy obecnie silnik mam zalany półsyntetykiem MOBIL 10W40 i musze kupić z 4L i wozić ze sobą nie ma wyjścia-skoro macie podobnie.... krew mnie zalewa że nie kupłem 1,8 T, była by większa moc i pewnie o spalaniu oleju nie było by mowy- przynajmniej w ilości 1L na 1000 km.........
itor Opublikowano 14 Stycznia 2012 Opublikowano 14 Stycznia 2012 koledzy obecnie silnik mam zalany półsyntetykiem MOBIL 10W40 i musze kupić z 4L i wozić ze sobą nie ma wyjścia-skoro macie podobnie.... krew mnie zalewa że nie kupłem 1,8 T, była by większa moc i pewnie o spalaniu oleju nie było by mowy- przynajmniej w ilości 1L na 1000 km......... no niestety ten typ tak ma...
ziomal_21 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Panowie ciekawi mnie jeszcze czy w lato bedzie bral wiecej oleju????
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się