Maxito Opublikowano 29 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2011 musashi przeciesz mówię że zderzaka nie demontowałem, szkoda że zdjęć nie zrobiłem to byś może wtedy uwierzył a oczywiscie wszystko dokrecales kluczem dynamometrycznym? ten klucz mam w dłoni nie używam tego klucza najwyżej gwint zerwe
Prendki Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 witam. mam takie dudnienie własnie w moim modelu ile idzie szklanek 8 czy 16?
Musashi Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 ten klucz mam w dłoni nie używam tego klucza najwyżej gwint zerwe dlatego zawsze unikalem warsztatow [br]Dopisany: 30 Styczeń 2011, 11:08_________________________________________________ witam. mam takie dudnienie własnie w moim modelu ile idzie szklanek 8 czy 16? 16 zaworow w 1,9 tdi? oczywiscie ze 8
michcio1985 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 chłopy a co powiecie o tym zestawie??http://allegro.pl/walek-rozrzadu-1-9-tdi-pompowtryski-audi-a3-a4-a6-i1428720191.html
marcin9680 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Witam! Koledzy wracajac do tego temaciku gdyz w moim AWXe 2 lub 3 razy tez zauwazylem czy tez uslyszalem "buczenie" , ktore wydobywalo sie od puszki filtra powietrza lecz na dzien disziejszy jest ok. Owe buczenie trwalo moze 2-3 minuty i sie uspokoilo , nie ukrywam ze nalatane mam juz 320tys km i po przeczytaniu tego jak i podobnych watkow o tym samym problemie zaczolem powaznie sie zastanawiac nad remoncikiem hudrauliki. Moje pytanko do wszystkich co sa juz po remoncie i wymianie szklanek , popychaczy czy tez walka rozrzadu a mianowicie gdzie szukac owych czesci? czy tylko ori w ASO czy tez , ktos zna kogos lub firme godna polecenia , gdzie bez mrugniecia okiem mozna zakupic potrzebne czesci i w miare za atrakcyjna cene ???? Jak wolno zapytac kto to jest osoba o nicku "TOM 77" i czy On sie zajmuje sprzedaza takowych czesci a jak tak to gdzie mozna go szukac? Serdecznie prosze o wszelka pomoc i porady , w Maju wybieram sie na 2 tygodnie do Polandowa tak wiec zastanawiam sie nad zrobieniem remonciku w moim AWXe Dziekuje i pozdrawiam
dariodario Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=30793.0
Prendki Opublikowano 31 Stycznia 2011 Opublikowano 31 Stycznia 2011 dzięki. cos mnie mechanik w błąd wprowadza.
walldi Opublikowano 31 Stycznia 2011 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Witam, u mnie w BLB też jest takie buczenie i po przeczytaniu tego postu wybrałem się do mecha żeby rzucił okiem na szklanki i wałek. Mechanik stwierdził, że zarówno szklanki jak i wałki są ok. Czy mogą być inne przyczyny takiego buczenia? Dodam, że co jakiś czas nie ma tego buczenia i silnik pracuje wtedy ciszej
skrab Opublikowano 1 Lutego 2011 Opublikowano 1 Lutego 2011 Witam, u mnie w BLB też jest takie buczenie i po przeczytaniu tego postu wybrałem się do mecha żeby rzucił okiem na szklanki i wałek. Mechanik stwierdził, że zarówno szklanki jak i wałki są ok. Czy mogą być inne przyczyny takiego buczenia? Dodam, że co jakiś czas nie ma tego buczenia i silnik pracuje wtedy ciszej Wymień oliwę i zobaczysz czy coś ustąpiło
jarekj64 Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 witam kolegów-ja również borykałem się z owym dudnieniem z okolic filtra powietrza.wkurzało mnie to mimo że autko szło ok.teraz stoi w aso i jak w/w koledzy;wytarty wałek na krzywkach 4 cyl,wytarte ale nie dziurawe hydropopychacze,no i cały winowajca owego dudnienia to dzwigenki napędzające pompowtryski a dokładniej brak w nich owych nieszczęsnych koreczków leżały na głowicy.ich brak powoduje spadek ciśnienia i owe dudnienie na postoju.myślę że teraz będzie ok tylko kaski szkoda ale czego się nie robi dla miłości
Lukas39 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Witam! Miałem podobny problem, w sumie nadal mam bo autko stoi jeszcze w warsztacie . Zaczęło się od narastającego dudnienia, samochód chodził jak traktor. Słychać było w okolicach filtra jakby uderzenia fali powietrznej - takie bububu... Nie skutkowało to spadkiem mocy czy jakimikolwiek innymi objawami.. Tylko te niepokojące dudnienie.. Co się okazało (podobno jest to stałą przypadłością tych silników) szklanki były wręcz podziurawione, a wałek rozrządu uszkodzony. Kupiłem używaną głowicę (2011 rok - i wygląda naprawdę bardzo dobrze, prawie jak nowa) i z niej wezmę wszystkie części do naprawy. Myślę że jest to dobra opcja - sporo taniej niż w ASO. Tylko trzeba się trochę naszukać i jest ryzyko że się natnie na nieuczciwego sprzedawce.. Mój silnik ma oznaczenie brb.
Maxito Opublikowano 18 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2012 Ja wymieniłem tylko szklanki dudnienie jakby ucichło, lecz też zauważyłem że walek sie wyciera na 4 krzywce ale dalej na tym śmigam. a mam już 280000 - niestety ten typ tak ma. ja się juz przyzwycziłem do tego chociaż jak sie rozgrzeje dudnienie się uspokaja.
Pretor Opublikowano 19 Grudnia 2012 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Lukas39 Witam! Miałem podobny problem, w sumie nadal mam bo autko stoi jeszcze w warsztacie . Zaczęło się od narastającego dudnienia, samochód chodził jak traktor. Słychać było w okolicach filtra jakby uderzenia fali powietrznej - takie bububu... Nie skutkowało to spadkiem mocy czy jakimikolwiek innymi objawami.. Tylko te niepokojące dudnienie.. Co się okazało (podobno jest to stałą przypadłością tych silników) szklanki były wręcz podziurawione, a wałek rozrządu uszkodzony. Kupiłem używaną głowicę (2011 rok - i wygląda naprawdę bardzo dobrze, prawie jak nowa) i z niej wezmę wszystkie części do naprawy. Myślę że jest to dobra opcja - sporo taniej niż w ASO. Tylko trzeba się trochę naszukać i jest ryzyko że się natnie na nieuczciwego sprzedawce.. Mój silnik ma oznaczenie brb. Ja jakiś czas temu też wymieniałem wałek rozrządu i szklanki. Jeśli masz kupioną głowice z tak młodego auta i niedużym przebiegiem to na Twoim miejscu wymienił bym całą głowicę. W Twojej będą już wybite gniazda PD i choćby z tego powodu bym to zrobił. Gdybym miał to robić jeszcze raz to właśnie tak bym zrobił.
atamu Opublikowano 1 Lutego 2013 Opublikowano 1 Lutego 2013 to i ja sie podlacze z historia. Mam BRB silnik (walek podchodzi ten sam). Przez okolo 3-4 miechy szukalem uzywki... Powiem tak do tych silnikow jest ciezko znalezc dobra uzywke. Poza tym ja nie mam u siebie fabrycznie DPFa a jednak walek oznaczeniem jest do tych z DPFem. W koncu trafilem na mechaniora ktory sie tym zajmuje dluzszy czas. Ma dosc dlugi doswiadczenie przy glowicach i mi polecil walki ktore wklada od dluzszego czasu do PD. Walki produkcji polskiej od firmy Świątek. Druga sprawa to szklanki - to prawda z allegro dosc duze ryzyko wiec zamowilem INY ale te ulepszane (ponoc sa dwa rodzaje o czym tez dowiedzialem sie od mechanika). W kazdym razie fura zrobiona smiga jak trzeba i juz nic nie dudni Koszt walka to okolo 840PLN o ile dobrze pamietam. Jedyne co teraz slysze to taki dziwny metaliczny dzwiek przy gaszeniu silnika. Wystepowal on juz przed wymiana walka. Moze ktos wie co to moze byc?
Pretor Opublikowano 2 Lutego 2013 Opublikowano 2 Lutego 2013 Za sam wałek dałeś 840 zł? O walkach od Świątka są różne opinie. Jeśli nie masz DPFa to mogłeś spokojnie zakładać wałek do wersji bez. Wysyłane z mojego MT27i za pomocą Tapatalk 2 ---------- Post dopisany at 07:17 ---------- Poprzedni post napisany at 07:07 ---------- Co do szklanek to fabrycznie był zakładany tylko jeden rodzaj do PD, właśnie te czarne. Te drugie od TDI na pompie da się założyć ale są między nimi drobne różnice więc silnik na nich nie będzie pracował jak powinien. Wysyłane z mojego MT27i za pomocą Tapatalk 2
scubi206 Opublikowano 2 Lutego 2013 Opublikowano 2 Lutego 2013 Jedyne co teraz slysze to taki dziwny metaliczny dzwiek przy gaszeniu silnika. Wystepowal on juz przed wymiana walka. Moze ktos wie co to moze byc? Koło dwumasowe?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się