rumianko Opublikowano 20 Listopada 2010 Opublikowano 20 Listopada 2010 jeśli już zostałem wywołany do tablicy przez kiju84 to zaprezentuje wam wykres mojego auta: 1,9 Tdi ASZ - 130KM Big pompki GT2260 FMIC wydech 2,5cala DP 3 cale dolot wtrysk metanolu sprzęgło radzik (poprawione przez nas żeby działało!) Natrysk wody na IC mechanika + strojenie - BRK-tuning Inowrocław na takim setupie auto aktualnie jeździ i było hamowane. jeśli chodzi o 1/4 mili to auto pojechało na jednej z imprez sss 13,61et i oczywiście na wyścigach do dyspozycji mamy NX gdzie moc przekracza 300KM
David Opublikowano 20 Listopada 2010 Opublikowano 20 Listopada 2010 270ps z 1.9 a auto pewnie wazy okolo tony czy mniej?
MAGIC87 Opublikowano 21 Listopada 2010 Opublikowano 21 Listopada 2010 jechałem ibiza z 200 konnym setupem, seryjna niewybebeszona i była miazga dla mnie. To ibizka pewnie zjada S4 po sofcie
bracus Opublikowano 21 Listopada 2010 Opublikowano 21 Listopada 2010 cyferki ok ale przebieg wykresu masakra niecałe 2 tysiące ciągu - domyka pewnie biegi jak wściekłe - z rolki musi fajnie zapinać 60 - 200 ale nie chciał bym się męczyć z tym 1,2,3 na zawodach - stres i pot na plecach złapie czy nie :-) psikacie od 2 czy od 3 ? chyba że to żeby rozpędzić turbo "mały psik" jest
rumianko Opublikowano 21 Listopada 2010 Autor Opublikowano 21 Listopada 2010 ani nie ma stresu ani potu na zawodach na 2 biegu r888 nie ślizga się także jest ok. choć nie ukrywam ze na 3 biegu na zimówce można ładnie spalić gumę. nx dopiero od 3 biegu.
bracus Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 toyka moze sie sprawdza w lekkich samochodach nie wiem chociaż liczyłem że przy takim niutonie jakieś tam problemy z trakcją mogą się pojawić jak tak podliczyć mase samochodu do KM/nM (mowisz ze KM na nx ponad 300 to i nM pod 600 podchodzą) w takim razie 13.6 to czas taki sobie ale to pewnie 0 - 100 kuleje - jakie 60 ft ? dla porównania tacin swoja a4 FWD 2.2 T 380KM/500 nM ślizga się pierwsze trzy biegi i waży 1350 kg czas 12.8 czyli dużo lepiej dlatego się dziwię że idzie ci tak bezproblemowo a czas nie rzuca na kolana aha nie odbieraj tego w jakiś negatywny sposób ja już od małego przeliczałem wszystko na motorynki a teraz na km/nm masy do osiąganego czasu taka mała dewiacja chyba znalazłem ? Krystian to Ty ? to już wszystko jasne dlaczego się nie ślizgasz :-) 2,4 - 2,6 60 ft :-) czyli zgroza :-) jak zejdziesz poniżej 2.000 jak niektórzy w twojej klasie to możesz złamać nawet 13.xxx a to już był by piękny wynik - i tego oczywiście życzę
rumianko Opublikowano 23 Listopada 2010 Autor Opublikowano 23 Listopada 2010 możliwości to są nawet na 12:99 ale trzeba się wjezdzic w samochód, praktycznie z miesiąca na miesiąc samochód dostawał po 2-3 inne programy i nie szło wyczuć startu. prędkość końcowa już wtedy była spora tylko start ogarnąć i będzie ciekawie,
kiju84 Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 nawet nie wiedziałem ze w Inowrocławiu jeździ taki potworek muszę przyjechać na jazdę próbna tak jak mi mówiłeś
gregory Opublikowano 19 Grudnia 2010 Opublikowano 19 Grudnia 2010 Moment prawie jak w 3.0TDI po sofcie Na mokrym musi mielić na 4 biegu pewnie :gwizdanie:
Piotrek98igo Opublikowano 19 Grudnia 2010 Opublikowano 19 Grudnia 2010 jestem ciekaw co ile przeguby i polosie sa wymieniane
rumianko Opublikowano 20 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2010 wszystko w silniku jest seryjne jeśli chodzi o ukł napędowy żadnych stuków i pukania nie ma, skrzynia tez wytrzyma spokojnie ten Nm.
Thom4s Opublikowano 20 Grudnia 2010 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Wynik piękny, a jak z trakcją na śniegu?
snajper1998 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Opublikowano 20 Grudnia 2010 wszystko w silniku jest seryjne jeśli chodzi o ukł napędowy żadnych stuków i pukania nie ma, skrzynia tez wytrzyma spokojnie ten Nm. hehe ciekawe jak dlugo , oczywiscie zycze jak najdluzej
badboy Opublikowano 21 Grudnia 2010 Opublikowano 21 Grudnia 2010 ta niepozorna mała bestia pewnie niejedną poważną furę już wprawiła w kompleksy gratki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się