mgtan Opublikowano 11 Stycznia 2011 Opublikowano 11 Stycznia 2011 mgtan były ze 2 może 1,5 miesiąca temu na allegro, komplet powystawowy, jedna felga miała może 2 cm ryskę na rancie poza tym były nówki, cena coś ~3k zł, wiem bo się nad nimi zastanawiałem a ja szukam i szukam i nie widziałem jeszcze na aledrogo... jest albo 19 cali z RS5 A4/S4 albo 18 cali z A3
Flyer Opublikowano 11 Stycznia 2011 Opublikowano 11 Stycznia 2011 mgtan były ze 2 może 1,5 miesiąca temu na allegro, komplet powystawowy, jedna felga miała może 2 cm ryskę na rancie poza tym były nówki, cena coś ~3k zł, wiem bo się nad nimi zastanawiałem a ja szukam i szukam i nie widziałem jeszcze na aledrogo... jest albo 19 cali z RS5 A4/S4 albo 18 cali z A3 19" beda robic szał, ale Ty masz gwint, wiec moim powinienes zostac przy 18".
Wojtek_A4 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Opublikowano 11 Stycznia 2011 mgtan były ze 2 może 1,5 miesiąca temu na allegro, komplet powystawowy, jedna felga miała może 2 cm ryskę na rancie poza tym były nówki, cena coś ~3k zł, wiem bo się nad nimi zastanawiałem a ja szukam i szukam i nie widziałem jeszcze na aledrogo... jest albo 19 cali z RS5 A4/S4 albo 18 cali z A3 19" beda robic szał, ale Ty masz gwint, wiec moim powinienes zostac przy 18". Ty dziadku jezdzij sobie na 18 ale ludzi do zlego nie namawiaj... Szukaj 19
Flyer Opublikowano 11 Stycznia 2011 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Ty dziadku jezdzij sobie na 18 ale ludzi do zlego nie namawiaj... Szukaj 19 hm... to dziala na odwrot jak masz 19' i gwint to musisz uprawiac emerycki styl jazdy. jak masz mniejsze kolo i niezbyt twardy zawias to mozesz bez obaw pozapitalac. i kto tu jest dziadkiem ?
topor Opublikowano 11 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2011 dlatego złoty srodek to 18" [br]Dopisany: 11 Styczeń 2011, 21:16_________________________________________________Pany, mam mały problem ze spryskami. po wysunięciu sie nie chowaja sie w całosci spowrotem, spotkał sie ktos kiedys z takim szitem? :gwizdanie:
jedrekx Opublikowano 11 Stycznia 2011 Opublikowano 11 Stycznia 2011 tak, ja w zeszłą zimę miałem to samo... przymarzły po prostu... jak wstawiłem auto do garażu to od razu się schowały
topor Opublikowano 11 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2011 u mnie temp dodatnia, auto stoi w garazu, wiec przymarzniecie odpada...
manny90 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Opublikowano 11 Stycznia 2011 u mnie temp dodatnia, auto stoi w garazu, wiec przymarzniecie odpada... Może zasyfione?
Rdzewek_RdK Opublikowano 11 Stycznia 2011 Opublikowano 11 Stycznia 2011 a mnie tam się jeden wysuwa a drugi nie, a auto tez stoi w garażu.. wredne ustrojstwo
mystic.pl Opublikowano 11 Stycznia 2011 Opublikowano 11 Stycznia 2011 dlatego złoty srodek to 18" [br]Dopisany: 11 Styczeń 2011, 21:16_________________________________________________Pany, mam mały problem ze spryskami. po wysunięciu sie nie chowaja sie w całosci spowrotem, spotkał sie ktos kiedys z takim szitem? :gwizdanie: Wyciągnij spryski i spsikaj bardzo dokładnie silikonem w spraju bo zatrzesz prowadnice i spryski będą kibel.
variocustoms Opublikowano 11 Stycznia 2011 Opublikowano 11 Stycznia 2011 kup ORI Audi koncentrat do sprysków (ok 12 PLN) ze środkiem smarującym i usterka minie, też to miałem w mojej ex. i pomogło
topor Opublikowano 11 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2011 :good:dzięks vario!! jutro zamowie;)
mystic.pl Opublikowano 11 Stycznia 2011 Opublikowano 11 Stycznia 2011 kup ORI Audi koncentrat do sprysków (ok 12 PLN) ze środkiem smarującym i usterka minie, też to miałem w mojej ex. i pomogło Ten koncentrat też dobry, ale czasem nie pomaga.
variocustoms Opublikowano 11 Stycznia 2011 Opublikowano 11 Stycznia 2011 miałem 2 razy taką sytuację, nie licząc jednej jak zamarzły spryski przez zły płyn, spróbować można, to nie majątek, ew. spray z teflonem powinien też pomóc, zacina się na prowadnicy
mystic.pl Opublikowano 11 Stycznia 2011 Opublikowano 11 Stycznia 2011 miałem 2 razy taką sytuację, nie licząc jednej jak zamarzły spryski przez zły płyn, spróbować można, to nie majątek, ew. spray z teflonem powinien też pomóc, zacina się na prowadnicy Spróbować nie zaszkodzi, tym bardziej, że koszt nie wielki a może przynieść dobry skutek, zawsze to mniej zachodu niż ściąganie zderzaka
wrclaguna Opublikowano 12 Stycznia 2011 Opublikowano 12 Stycznia 2011 miałem 2 razy taką sytuację, nie licząc jednej jak zamarzły spryski przez zły płyn, spróbować można, to nie majątek, ew. spray z teflonem powinien też pomóc, zacina się na prowadnicy zgadza sie wazna rzecza jest lanie ORI plynu
mgtan Opublikowano 12 Stycznia 2011 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Ty dziadku jezdzij sobie na 18 ale ludzi do zlego nie namawiaj... Szukaj 19 hm... to dziala na odwrot jak masz 19' i gwint to musisz uprawiac emerycki styl jazdy. jak masz mniejsze kolo i niezbyt twardy zawias to mozesz bez obaw pozapitalac. i kto tu jest dziadkiem ? włąsni trochę się obawiam tego co Fly mówi o gwincie i 19 calach... na 18 calach i 235/40... jest twardo... a 19 cali to kolejne kilogramy i twardziej. Cały widz teraz polega na tym że w pewnym momencie zaczne tracić osiągi bo koło waży swoje + większe hamulce to masa rośnie znacznie. Juz teraz jak porównam 16 cali 205 vx 18 cali 235 to widzę wóżnice w średnim spalaniu około 1,3-1,4 l/100km (oczywiscie więcej pali na letnich)
Flyer Opublikowano 12 Stycznia 2011 Opublikowano 12 Stycznia 2011 u mnie w 2.5TDI roznica w spalaniu 19" - 17" to bylo ponad 1l. komfort zdecydowanie na + dla 17". ja sie wyleczylem z tego rozmiaru raz na zawsze, zawias strasznie dostal po d*pie, wnetrze troche tez. gdybym mogl wlozyc opony 255, albo wyzszy profil to tak.
Rekomendowane odpowiedzi