kowaal Opublikowano 29 Listopada 2010 Opublikowano 29 Listopada 2010 Koledzy mam sprawe, mam nadzieje ze pomozecie. Od niedawna mam A4 w TDI i zastanawia mnie czy to normalne ze tak strasznie dlugo silnik łapie temperature? Czy ten wiatraczek co jest na pasku ma non stop chodzic? Pytam poniewaz pierwszy raz sie z czyms takim spotkałem, przewinałem juz pare aut ale w żadnym tego nie miałem. Poza tym jak juz po dłuższym czasie (ok 10-15km) złapie temp i zatrzymam sie na 3min to w oczach temp spada. Co to może byc ? Grzeje normalnie a chłodnica zimna. Termostat a może układ zapowietrzony ? z góry dzięki za pomoc;) pozdrawiam
nowaks Opublikowano 29 Listopada 2010 Opublikowano 29 Listopada 2010 Panowie, ja mam podobny problem to moja pierwsza zima z tdi, mianowicie: odpalam rano silnik podczas jazdy powoli się nagrzewa do 90 wszystko oki, jednak kiedy dojeżdżam do centrum miasta i stoję w korku i nastawiam temperaturę nawiewu powyżej 20st to temperatura spada do 80-70 w zależności od siły nawiewu. Natomiast, kiedy zmniejszę temp np do 19st, (cały czas w korku tocząc się) temperatura wzrasta do 90 ale bardzo powoli... Czy to normalne?
mcm Opublikowano 29 Listopada 2010 Opublikowano 29 Listopada 2010 temperaturę długo łapie to norma, jeśli na postoju spada to masz padnięty termostat, wiatrak ma chodzić cały czas a poza tym tematów o tym jest dużo
kowaal Opublikowano 2 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2010 Koledzy słuchajcie, wymieniłem termostat a i tak na postoju czy przy wolniejszej jeździe temp spada.. co to moze być ? moze czujnik temp ?
Galeon Opublikowano 2 Grudnia 2010 Opublikowano 2 Grudnia 2010 To, że temperatura spada w takich okolicznościach to normalne o ile nie jest to drastyczny spadek poniżej 70-75.
rakud29 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 czyli co ma spadac ta temperatura bo ja mam to samo
Killer1984 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Mam podobnie, wczoraj odebrałem auto od mechanika bo ustawiał mi kilka rzeczy i pierwszy raz jechałem Dieslem przy -17 stopniach, dlatego byłem dość mocno zdziwiony gdy po dłuższej trasie złapał około 80 stopni a gdy zatrzymałem auto, temp zaczęła spadać ;( wysiadłem z auta i sprawdziłem czy rura do chłodnicy jest ciepła... i ku mojemu zdziwieniu była zimna klimatronik ustawiony na ~23 stopnie i 3-4 kreski nawiewu...
rakud29 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 to co wszyscy mamy termostaty do wymiany czy tak ma byc
zbojna Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 MOja tez pierwsza zima z TDI, mi nic nie spada temperatura, czy stoję, czy włączę na max dmuchawę, ale za to mam słabe grzanie, wczoraj nawet zmieniłem płyn chłodniczy, oczywiście G12 + płukanie nagrzewnicy, bez zmian.
rosek89 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 z tego co obserwuje to wszyscy mamy w audi problem z tym grzaniem. mojego ojca b4 w benzynie też ma takie kaprysy. identycznie jak piszecie. termostat wymienił płyn i troche lepiej ale zasłonił chłodnice na zimę tez tak jak ja. mi sie wydaje że ten typ tak ma. :>
SotoM Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 nie panikujcie , odkąd są tak niskie temperatury na zewnątrz takze u mnie sie tak dzieje. mój teśc ma pssata b5 równiez tez sie tak dzieje. a z ukladem chłodzenia jest wszystko w jak nawiekszym porzadku. proponuje poczekac az sie temp.zblizy do 0 i wskazania wroca do normy. napewno teraz jak jeździcie to nie krecicie auta po obrotach tylko macie styl"emeryta" pomalutku to 2000rpm- nic dziwnego ze dlugo sie motor nagrzewa. dajcie motorowi po pedzlu i temp.bedzie trzymał wyskoko...
maicke82 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 to normalne ze przy duzych mrozach jesli jezdzimy po miescie i mamy dmuchawe wlaczona na max ciepla ciezko zlapac 90*.Termostaty w wiekszosci przypadkow dzialaja prawidlowo, winne jest mrozne powietrze na zewnatrz i cieplo ktore ciagle zabieramy do srodka.
Galeon Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Poczytajcie.Może to rozwieje wasze wątpliwości. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=167990.msg1991769#msg1991769
DarekZuro123 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 A mi co jaki mróz był i jak mocno dmuchawa włączona to nic sie nie dzieje;)Nagrzewa sie do90 około 10km i poźniej trzyma te 90 nawet na wielkim mrozie i wolnych obrotach;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się